اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110286927119094
در دسترس نیست

معرفی انواع تجهیزات پخت و پز مورد نیاز کوهنوردی

کد: 140110286927119094

، (اخبار رسمی): خرید تجهیزات کوهنوردی اولین و مهم ترین نکته برای کوهنوردی می باشد. هر کوهنورد باید یک لیست از اقلام مورد نیاز با توجه به شرایط و برنامه های خود به همراه داشت باشد.

برای آشپزی در طیبیعت شما نیاز به وسایل متفاوتی خواهید داشت این وسایل باید نیاز شما را به راحتی برطرف کنند یک کوهنورد همیشه در درجه اول باید به فکر پخت و پز باشد در ادامه با ما همراه باشید تا تجهیزات کوهنوردی مورد نیاز شمارا معرفی کرده تا برای خرید دچار سردرگمی نشوید.

معرفی لوازم پخت و پز در کوهنوردی

اجاق گاز و کپسول

اجاق گاز و کپسول از اصلی ترین لوازم برای پخت و پز به شمار می آیند زیرا برای درست کردن چای وغذا به آن نیاز دارید‌‌. از آنجایی که باید کپسول و گاز کوهنوردی حجم کمی را در کوله پشتی شما اشغال کند، باید اجاق گاز متناسب با سفرخود انتخاب نمایید که در اندازه ها و برند های متفاوتی موجود است.

اگر جزو افرادی هستید که به آشپزی در طبیعت علاقمند هستید و از آنجایی که حمل اجاق گاز و پیک نیک برایتان مقدور نیست اجاق گازسفری  JIU DING پیشنهاد ما به شماست که می توان برای پخت و پز و با انواع قابلمه ها، ماهیتابه ها و برای تهیه دمنوش و قهوه وچای نیز استفاده کرد. این اجاق گاز از فولاد ضد زنگ تهیه شده و برای جلوگیری از آسیب به بدنه یک قاب لعابی نیز تعبیه شده که مهم ترین ویژگی آن ابعاد و حجم بسیار کم وسبک است که قابل حمل در کوله پشتی می باشد.

ظروف پخت و پز

از دیگر لوازم کوهنوردی، وسایل آشپزی در طبیعت و کوهنوردی ظروف پخت و پز می باشد که برای گرم کردن یا درست کردن غذا به آن نیاز دارید که علاوه بر پخت و پز غذا و گرم نگهداشتن مواد غذایی باید بتواند طعم و بو غذا را نیز حفظ کند.

ظروف پخت و پز کوهنوردی اصولا از سبک ترین آلیاژها ساخته شده و به همین دلیل از وزن کم و کیفیت خوبی برخوردارهستند. اگر برای آشپزی در طبیعت نیازمند ست ظروفی هستید که علاوه بر برخورداری از کم حجم، ویژگی سبک بودن آنها می تواند همه نیاز شما را برطرف کند، ست ظروف چهارنفره بولین گزینه مناسبی برای طبیعت گردی و کوهنوردی است.

جنس این ظروف از آلومینیوم تعبیه شده و از ویژگی منحصربفرد این ست، برخورداری از پوشش تفلون می باشد که سبب نچسبیدن مواد غذایی به ماهتیابه و قابلمه ها می باشد و همچنین هیچ گونه لکی بر روی ظروف باقی نمی ماند و جنس تمامی دستگیره ها از استیل و روکش پلاستیک نسوز تعبیه شده است.

ظروف غذا خوری

ظروف غذا خوری نیز به اندازه ظروف پخت و پز ضرورت دارند. این ست ظروف بسیار کم حجم و سبک هستند که خیالتان از بابت فضایی که اشغال می کنند راحت است. این ست شامل بشقاب، چنگال و کارد و لیوان است معمولا جنس آنها از پلاستیک فاقد مواد سمی BPA است و اگر مواد غذایی داغ با آن ها مصرف کنید دیگر نگران سلامتی خود نیستید. طراحان شرکت لایت مای فایر با تولید یک ست ۵ تکه در یک کاور قابل حمل پیشنهاد ویژه ای پیش روی افراد علاقمند به طبیعت گذاشته اند. جنس این ظروف از پلاستیک زیستی تعبیه شده که از مشتقات ذرت بدون GMO نیشکر و الیاف چوبی می باشد. ویژگی این ست قابلیت قرارگیری ظروف در یکدیگر و دارای یک مهارکننده جهت حفظ و نگهداری ظروف است و همچنین دارای ویژگی هایی نظیر مقاوم در برابرسایش و خراشیدگی و فاقد مواد مضر و سمی BPA می باشند.

چاقو سفری

در هنگام خرید تجهیزات پخت و پز در کوهنوردی، خرید چاقو را نیز در الویت قرار دهید چرا که چاقو از جمله تجهیزات ضروری و کاربردی ترین دربین تجهیزات کوهنوردی می باشد و در طول سفر نیازمند اسلایس کردن میوه، بریدن تکه چوب و بریدن طناب خواهید شد و در این مواقع تنها تجهیزاتی که برایتان مورد نیاز است، چاقو می باشد.

چاقو کوهنوردی و کمپینگ گربر، نسبت به سایر چاقو ها با کیفیت تر و کاربردی تر است این مدل چاقو دارای ضامن و غلاف می باشد که حمل و نقل را راحت تر و بی خطر تر کرده است. چاقو کوهنوردی دارای دو لبه تیز بصورت ساده و اره ای می باشد تا به راحتی بتوانید برای تمامی امور از آن استفاده کنید.

فلاسک و قمقمه

دربرنامه های طبیعت گردی و کوهنوردی بعد از اتمام مسیر و انجام فعالیت های سخت لذت بخش ترین کارها نوشیدن دمنوش، قهوه، چای است و تنها روش حمل نوشیدنی سرد و گرم در برنامه های چند روزه، خرید یک فلاسک مسافرتی است.

فلاسک های کوهنوردی در حجم ومدت زمان نگهداری محتویات متفاوت طراحی شده و در فروشگاه های فیزیکی و آنلاین موجود می باشند. فلاسک را متناسب با میزان مصرف و مدت زمان نگهداری خریداری نمایید و ویژگی بارز آنها ضد نشت و ضد ضربه بودن آنها است‌.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجهیزات ورزشی