اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110296927721987
در دسترس نیست

تقلب امتحانی در کنکور با قطع اینترنت با ساعت هوشمند lemfo امکان پذیر نیست

کد: 140110296927721987

، تهران , (اخبار رسمی): دانشجویان یک کالج پزشکی در تایلند به خاطر استفاده از دوربین های جاسوسی مرتبط با ساعت های هوشمند برای تقلب در طول امتحانات دستگیر شدند. آنها از دوربین های جاسوسی بی سیم در عینک ها برای گرفتن سوالات امتحانی، ارسال آنها به همکاران دیگر و دریافت پاسخ ها از طریق ساعت های هوشمند مرتبط استفاده کردند.

تقلب امتحانی در کنکور با قطع اینترنت با ساعت هوشمند lemfo امکان پذیر نیست
تقلب امتحانی در کنکور با قطع اینترنت با ساعت هوشمند lemfo امکان پذیر نیست

هوشمند تقلب امتحانی با ساعت سیم کارت خور دوربین دار به سادگی امکان پذیر است. در این مطلب قصد داریم در مورد نحوه تقلب کردن با استفاده از ساعت هوشمند صحبت کنیم.

تقلب کردن دانشجویان کاج پزشکی در تایلند

دانشجویان یک کالج پزشکی در تایلند به خاطر استفاده از دوربین های جاسوسی مرتبط با ساعت های هوشمند برای تقلب در طول امتحانات دستگیر شدند. آنها از دوربین های جاسوسی بی سیم در عینک ها برای گرفتن سوالات امتحانی، ارسال آنها به همکاران دیگر و دریافت پاسخ ها از طریق ساعت های هوشمند مرتبط استفاده کردند.

اما آزمون ورودی مورد بحث بعد از کشف نقشه تقلب کنسل شد و رئیس دانشگاه تصاویری از تجهیزات تقلب با فناوری پیشرفته را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرد.

تلاش برای تقلب قبلا با درام های جاسسی کلاسیک هالیوود مقایسه شد، اما در حال حاضر چنین دستگاه هایی با فناوری پیشرفته چقدر ساده در دسترس کسانی هستند که به دنبال کسب مزیت غیر عادلانه در فعالیت های آموزشی هستند.

متاسفانه این مشکل زمانی بدتر می شود که دستگاه هایی مانند عینک هوشمند ارزان تر و قابل دسترس تر می شوند.

عینک های هوشمندی مانند Google Glass قابلیت عکس‌برداری، ارسال اطلاعات و همچنین نمایش اطلاعات روی خود لنز را دارند و نیازی به اتصال به ساعت هوشمند را از بین می‌برند.

تقلب امتحانی با ساعت سیم کارت خور دوربین دار و ممنوعیت استفاده از ساعت در جلسات امتحان

چند سال قبل بود که دانشگاه های سراسر جهان شروع به ممنوعیت یا به حداقل رساندن استفاده از ساعت های هوشمند در امتحانات کردند.

ساعت های هوشمند کمکی برای تقلب در امتحانات هستند. زیرا دسترسی ساده به متن و تصاور ذخیره شده، ترجمه زبان، محاسبات ریاضی و دسترسی به اینترنت را امکان پذیر می کنند.

گجت های دیگری که برای تقلب استفاده می شوند

این فقط ساعت سیم کارت خور دوربین دار نیست که برای تقلب استفاده می شود. انبوهی از ابزارهای تقلب با فناوری پیشرفته وجود دارد که در فیلم های جیمزباند با آنها آشنا شدیم.

اینها دستگاه هایی مانند عینک مخصوص با فرستنده داخلی و یک گوشی بی سیم مجزا هستند که هدف آنها برقراری ارتباط صوتی مخفی دو طرفه بین افراد در طول امتحانات است.

دستگاهی وحود دارد که به عنوان ساعت تقلب به بازار عرضه می شود و می تواند PDF، ورود و اسناد دیگر را ذخیره کند. همچنین دارای یک دکمه اضطراری فوق العاده سریع است که دکمه های دیگر را قفل می کند و تنها زمانی که هر ناظر امتحانی مشکوک به آن نزدیک می شود زمان را نشان می دهد.

بسیاری از دستگاه های دیگر برای تقلب در امتحانات ارائه می شوند که از انتقال صدای بی سیم استفاده می کنند.

حتی یک ساعت نامرئی وجود دارد که به نظر می رسد وقتی ساعت روشن است چیزی نشان نمی دهد. اما هنگام استفاده با عینک مخصوص صفحه نمایش پیدا و می توانید هر محتوای آپلود شده خود را مشاهده کنید.

یک بازار آزاد

قبل از اینکه من را به خاطر ارائه جزئیات این دستگاه ها مورد انتقاد قرار دهید، باید اشاره کنم که بازار بسیار بزرگ و بازی برای دستگاه هایی که به تقلب دانش آموزان و دانشجویان و حتی کارمندان کمک می کند وجود دارد. پیدا کردن این تجهیزات امروزه کار سختی نیست. به نظر می رسد که شرکت های تولید کننده هیچ مسئولیت اخلاقی در قابل آن چه در پلت فرم هایشان فروخته می شود ندارند.

گرچه می توان از این دستگاه ها برای اهداف قانونی استفاده کرد، اما بازاریابی چنین ابزارهایی برای دانش آموزان و دانشجویان برای تقلب در امتحانات موضوعی است که گریبانگیر موسسات آموزشی شده است.

در سطح جهانی؛ موسسات از فرسایش های تحصیلی متنفرند و دانش آموزان و دانشجویانی را می خواهند که باهوش باشند نه کلاهبردار. معضلی که مدیران آزمون با آن روبرو هستند تصمیم گیری در مورد اینکه کدام دستگاه ها باید ممنوع شوند و نحوه ممنوعیت آنها است.

همانند ممنوعیت تلفن همراه در امتحانات، هرگونه دستگاهی که قادر به ذخیره، انتقال، دریافت و نمایش اطلاعات دیجیتال باشد نیز باید ممنوع شود.

نحوه تقلب با ساعت هوشمند سیم کارت خور دوربین دار

تقلب امتحانی با ساعت سیم کارت خور دوربین دار ساده است چون امکانات متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد. در ادامه به برخی از موارد اشاره خواهیم کرد:

مکالمه از طریق سیم کارت: با وصل کردن یک هدفون بلوتوثی می توانید به راحتی با افرادی که در خارج از جلسه امتحان هستند مکالمه کنید. با ساعت هوشمند سیم کارت خور سوالات خود را بپرسید و جواب ها را دریافت کنید.

ارسال پیامک از طریق سیم کارت: به لطف پشتیبانی از سیم کارت می توانید سوالات خود را تایپ و به بیرون ارسال کنید و جواب دریافت کنید.

دستیار صوتی: اگر با خودتان می گویید که تایپ سوالات زمانبر است و احتمال گیر افتادنتان زیاد است نگران نباشید. با استفاده از دستیار صوتی گوگل می توانید صدای خود را به متن تبدیل کنید.

جستجو در اینترنت: سوال امتحانی آشنا به نظر می رسد اما جواب آن را نمی دانید؟ کافیست که دیتای ساعت سیم کارت خور دوربین دار را فعال کنید و با استفاده از مرورگر در اینترنت برای جواب سوال سرچ کنید.

دوربین: با استفاده از دوربین ساعت هوشمند خود می توانید از سوالات عکس بگیرید. آن را در شبکه های اجتماعی مانند واتساپ به دوستان خود ارسال کنید و جواب را دریافت کنید.

حافظه ماشین حساب: با استفاده از حافظه ماشین حساب می توانید فرمول های امتحانی را ذخیره کنید و در جلسه امتحان استفاده کنید.

نت برداری: سیم کارت خور دوربین دار دارای دفترچه یادداشت هم هست که از آن می توانید برای نت برداری استفاده کنید.

نوشتن روی بدنه و دسته ساعت: با نوشتن متن ها روی بدنه و دسته ساعت می توانید نکات امتحانی را با خود به سر جلسه امتحان ببرید.

در مقاله زیر بهترین ساعت های هوشمند سیم کارت دوربین دار برند کمپانی LEMFO را به شما معرفی می کنیم

ساعت های هوشمند دوربین دار lemfoبهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور بین ساعت های هوشمند می باشد. ساعت های هوشمند قابلیت های زیادی دارند که از بین آنها کاربردی ترین و مشهور ترین, قابلیت نصب سیم کارت می باشد که می توانید ساعت هوشمندتان را به صورت مجزا با گوشی هوشمندتان استفاده کنید. با یک ساعت هوشمند دارای سیم کارت، می‌توانید با خیال راحت گوشی هوشمند خود را بدون از دست دادن آن‌ها در خانه بگذارید. با یک ساعت هوشمند دارای سیم کارت، می‌توانید تمام اقداماتی مانند برقراری تماس یا دریافت تماس، و یک سیستم دوربین عالی با وضوح بهبود یافته و عملکرد بالا را بیش از اکثر گوشی‌ های هوشمند انجام دهید. در این مقاله از سایت مجله خبری ساعت هوشمند به بررسی همه چیز درباره ساعت هوشمند lemfo بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور می پردازیم.

شما می توانید ساعت های lemfo را به دوستان و عزیزان خود هدیه دهید و آنها را سوپرایز کنید. این ساعت های بی نظیر و منحصر به فرد مناسب برای تمامی بانوان و آقایانی می باشد که به سلامت و زمان بندی خود اهمیت می دهند.

ساعت های هوشمند دارای سیم کارت، اوج فناوری پوشیدنی هستند. این ساعت های هوشمند بسیار پرکاربرد می باشند و شما می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید. شما می توانید از ساعت هوشمند مستقل از هر تلفن هوشمندی استفاده کنید، به این معنی که می‌توانید تماس بگیرید و دریافت کنید یا حتی پیامک ارسال کنید و/ یا پاسخ دهید و قبل از ارسال آن را لغو کنید. توجه داشته باشید، همه ساعت‌ های هوشمند برای استفاده به گوشی‌ های هوشمند نیاز ندارند. آنها همچنین به کاربران این امکان را میدهند که حساب های رسانه های اجتماعی خود را مانند فیس بوک توییتر و موارد دیگر بررسی کنند.

معرفی بهترین ساعت های هوشمند سیم کارت خور lemfo

ساعت هوشمند های قدیمی تر از بلوتوث برای اتصال به ساعت هوشمند استفاده می کردند. در بیشتر موارد، دستگاه های بلوتوث می توانند تا شعاع 10 متری متصل شوند. آنها داده ها را با استفاده از اتصال تلفن همراه از دستگاه متصل می گیرند. اما امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور به صورت جدا از گوشی هوشمند کار می کنند و این امکان را فراهم می کنند که شما بتوانید بدون گوشی همراه به ورزش و کوهنوردی بروید. در این مقاله, ما تصمیم گرفته ایم فهرستی از بهترین ساعت های هوشمند را که دارای اسلات سیم کارت هستند، تهیه کنیم. با ما همراه باشید.

دستگاه‌ هایی مانند تلفن‌ ها و ساعت‌ های هوشمند مستقل, از سیم‌کارت برای اتصال به اپراتور شبکه استفاده می‌کنند. داده های شناسایی منحصر به فرد در ریزتراشه سیم کارت وجود دارد. تصمیم برای داشتن یک ساعت هوشمند با سیم کارت به ترجیح شما بستگی دارد. داشتن یک ساعت هوشمند با سیم کارت یک انتخاب بسیار هوشمندانه برای همه می باشد. مزیت ساعت هوشمند این است که شما نیازی به حمل گوشی در همه جا ندارید. به راحتی و در امنیت کامل, ساعتتان را روی دستتان استفاده کنید و همه شگفت زده خواهند شد.

یک ساعت هوشمند حتی بدون سیم کارت هم می تواند کار کند. ساعت‌های هوشمند معمولی از بلوتوث برای اتصال به تلفن‌های جفت شده استفاده می‌کنند. با این حال، اگر می خواهید از ساعت هوشمند برای ردیابی استفاده کنید، به سیم کارت نیاز دارید. استفاده از GPS در ردیابی نیاز به استفاده از سیم کارت دارد. سیم‌کارت‌ها به ساعت هوشمند کمک می‌کنند تا به GSM، LTE یا شبکه‌های دیگر دسترسی پیدا کند. امروزه ساعت های هوشمند در بین کودکان نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است.

ساعت هوشمند سیم کارت خور lem13

اسمارت واچ مدل lemfo lem13 یک ساعت هوشمند بسیار زیبا می باشد که طراحی بسیار منحصر به فردی نسبت به بقیه ساعت هوشمند های lemfo دارد. این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش 1.6 اینچ و نوع نمایش IPS LCD و وضوح 400*400 می باشد.

ساعت هوشمند سیم کارت خور lemfo lem13 دارای دو دوربین است که یکی از آنها 8 و دیگری 2 مگاپیکسل می باشد. اگر به دنبال خرید ساعت هوشمند سیم کارت خور با امکانات و ویژگی های زیاد هستید, این یک انتخاب عالی است.

ساعت هوشمند سیم کارت خور و مکالمه دار مدل lemfo lem15

ساعت هوشمند سیم کارت خور lem15 یک ساعت هوشمند شیک و جدید با صفحه نمایش لمسی گرد می باشد و مانند lem13 دارای صفحه نمایش 1.6 اینچ و نوع نمایش IPS LCD و وضوح 400*400 می باشد. پردازنده lem15 یک MT6762 هشت هسته ای است. این ساعت هوشمند بسیار شیک و جدید دارای قابلیت ها و عملکرد های بسیار عالی می باشد.

با داشتن IP67 ضد آب در ساعت هوشمند lemfo lem15 ، به این معنی است که می توانید آن را هنگام شستن دست ها یا در روزهای بارانی استفاده کنید، اگرچه ساعت برای شنا تایید نشده است اما برای استفاده در انواع فعالیت ها مناسب است، بنابراین، شنا کردن یا قرار دادن آن در معرض گرما را توصیه نمی کنیم.

ساعت هوشمند سیم کارت خور گیمینگ مدل lemt

ساعت هوشمند مدل lemfo lemt یک ساعت سیم کارت خور بسیار عالی و منحصر به فرد می باشد که همه شما عاشق آن خواهید شد. این ساعت هوشمند از بهترین ساعت هوشمند های مدرن و گیمینگ در بازار می باشد. ساعت هوشمند lemt به شما این امکان را می دهد که به راحتی بدون دسترسی به گوشی هوشمند, عکس بگیرید, فیلم برداری کنید و در اینترنت بگردید. به عبارت دیگر; ساعت هوشمند سیم کارت خور lemfo دسترسی و قابلیت “مرور آسان ” دارد. شما با اتفاده از یک ساعت هوشمند, می توانید تمامی امکانات یک تلفن هوشمند را داشته باشید.

اسمارت واچ lemfo مدل lemt مناسب برای تمام آقایان و بانوان خوش سلیقه و شیک پوشی می باشد که می خواهند به راحتی ورزش کنند و از تلفن هوشمند بی نیاز باشند.

ساعت هوشمند سیم کارت خور lemp

این ساعت هوشمند دارای یک درگاه ورودی برای سیم کارت است. ابعاد این درگاه برای جاگذاری سیم کارت میکرو طراحی شده است. لازم به ذکر است که ساعت هوشمند مدل lemfo lemp در این مدل، قابلیت پشتیبانی از تمامی اوپراتورهای سیم کارت در ایران را دارد. پس از این بابت خیال شما راحت خواهد بود که هر سیم کارتی در ابعاد میکرو در این ساعت هوشمند قابل استفاده است.

ساعت هوشمند سیم کارت خور ورزشی lemfo lem10

ساعت هوشمند LEMFO LEM10 دارای قابلیت نصب سیم کارت ، قابلیت مکالمه و تماس ، نمایش پیام های شبکه های اجتماعی ، قابلیت دریافت و پاسخ به پیامک ها می باشد. همچنین ساعت lem10 قابلیت نصب هر گونه برنامه شبکه های اجتماعی نظیر واتس آپ و…، سیستم عامل اندروید ، قابلیت اتصال به فای ، پشتیبانی مستقیم از اینترنت ، قابلیت اتصال به موبایل های سیستم عامل اندروید و آیفون می باشد.

ساعت هوشمند سیم کارت خور lem16

به سادگی، با داشتن سیم‌کارت روی ساعتتان آن را به یک تلفن هوشمند شبیه تر می کنید و همچنین باعث دسترسی آسان و راحت شما به تماس ها و پیامک ها می شود, به عبارت دیگر; می توانید تماس ها را دریافت کنید، پیامک ارسال کنید و همچنین بدون نیاز به تلفن هوشمند خود در دست، از اینترنت استفاده کنید.

از مزایای نصب سیم کارت در ساعت هوشمند می توان به باعث حس مدرن بودن و جذابیت- استفاده از شماره جدا و مستقل روی ساعت هوشمند- باعث راحتی و سرعت در پاسخگویی تماس ها و پیامک ها اشاره کرد.

ساعت های مدرن مکالمه دار مدل lemfo lem14

اسمارت وا چ سیم کارت خور lem14 قابلیت پشتیبانی از سیم کارت 4G , 3G و 2G می باشد. ساعت هوشمند سیم کارت خور  lem14 دارای 100 تم تصویر صفحه نمایش قابل تغییر ، سیستم عامل اندروید ، قابلیت ضبط صدا و ذخیره آن در کارت حافظه ساعت هوشمند ، قابلیت پخش موزیک می باشد. این ساعت هوشمند دارای قابلیت های منحصر به فردی می باشد که می تواند همه شما را قافلگیر کند.

جمع بندی ساعت های lemfo بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور

دز این پست لیستی از بهترین ساعت های هوشمند lemfo که قابلیت اتصال به سیم کارت دارند, را در زیر تهیه کرده ایم. بنابراین، اگر به دنبال یک ساعت هوشمند سیم کارت خور هستید، این محصولات می توانند دوره جستجوی شما را کوتاه کنند. ساعت های lemfo بهترین نوع ساعت های هوشمندی هستند که می توانید در بازار پیدا کنید.

Lemfo دارای تمام طیف‌های ساعت‌های هوشمند شامل سری ساعت‌های هوشمند سازگار با سیستم عامل اندروید و iOS، ساعت‌ هوشمند بلوتوثی، ساعت هوشمند سیم کارت خور Lemfo ، ساعت هوشمند مکالمه دار Lemfo، ساعت هوشمند دوربین دار Lemfo، ساعت هوشمند ضدآب Lemfo و دستبند و ساعت‌های هوشمند کودکانه است.

اگر به دنیال خرید یک ساعت هوشمند سیم کارت خور و شیک می گردید, ساعت های هوشمند لمفو بهترین انتخاب برای همه شما می باشند

جهت کسب هرگونه اطلاعات و ثبت سفارش می توانید از سایت شعبه نمایندگی رسمی انحصاری به آدرس اینترنتی www.watchfone.co اقدام نمایید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساعت هوشمند LEMFO

فروش انواع ساعت هوشمند سیم کارت خور دوربین دار برند lemfo باقابلیت رجیستری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش