اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111067137121987
در دسترس نیست

هشدار جدی نمایندگی رسمی ساعت هوشمند LEMFO به خریداران

کد: 140111067137121987

، تهران , (اخبار رسمی): کمپانی لمفو  تنها نمایندگی انحصاری رسمی خود در ایران را با هدف جلوگیری از فروش متفرقه و دسترسی آسان خریداران، در شهر تهران ایجاد نموده است. آدرس اینترنتی ما www.lemfo.co می باشد که آدرس و شماره تماس های ما در آن ثبت شده و قابل دسترسی می باشد.

هشدار جدی نمایندگی رسمی ساعت هوشمند LEMFO به خریداران
نمایندگی انحصاری رسمی ساعت هوشمند LEMFO در ایران

کمپانی لمفو  تنها نمایندگی انحصاری رسمی خود در ایران را با هدف جلوگیری از فروش متفرقه و دسترسی آسان خریداران، در شهر تهران ایجاد نموده است. آدرس اینترنتی ما www.lemfo.co می باشد که آدرس و شماره تماس های ما در آن ثبت شده و قابل دسترسی می باشد.

ما به هیچ عنوان فروش مستقیم به خریداران نداریم و خریداران می بایست از طریق شعب فروش که در وب سایت موجود می باشد اقدام نمائید. توصیه ما به خریداران ساعت های هوشمند سیم کارت خور LEMFO این است که به هشدارهای جدی زیر کاملاً توجه نمایند تا دچار خسارت مادی و معنوی نشوند.

ما برای شما بهترین خدمات را فراهم نموده ایم تا بتوانید از بهترین سرویس های ما استفاده نمائیدو با خیال راحت محصولات اورجینال و اصلی ما را در کشور ایران خریداری کنید.

رجیستری و انتقال مالکیت در شبکه همتا ساعت هوشمند LEMFO

طبق قوانین جدید شرکت ارتباطات همه ساعت های سیم کارت خور مشمول قانون طرح رجیستری می شوند. اگر چنانچه ساعت هوشمند شما رجیستر نباشد به محض وارد کردن سیم کارت برای شما اخطار قطع ارتباط بروی خط سیم کارتتان پیامک می شود. شما فرصت خواهید داشت ظرف مدت یک ماه حداکثر نسبت به رفع مشکل خود اقدام نمائید.

در غیر اینصورت کاملاً استفاده از سیم کارت ساعت هوشمند شما کاملاً به صورت غیر فعال دائم می شود. خیلی مهم است این موضوع که قبل از خرید، خریداران به این موضوع مهم توجه نمایندکه حتما ساعت هوشمند LEMFO خود را فقط از شعب رسمی تنها نمایندگی رسمی انحصاری  LEMFO خریداری نمایند.

کلیه ساعت های هوشمند سیم کارت خور LEMFO رجیستر شده با قابلیت انتقال مالکیت در شبکه همتا را دارند. پس ادعاهای واهی توسط فروشندگان متفرقه و غیر رسمی، با اعلام این که، این ساعت هوشمند رجیستر می باشد و قابلیت انتقال مالکیت را ندارد و در آینده قطع ارتباط نمی شود، شما را سخت گرفتار می کند.

نمایندگی ساعت هوشمند به خریداران از فروشندگان متفرقه و غیر رسمی هیچ گونه خدماتی ارایه نمی دهد.

فروش آنلاین ساعت هوشمند LEMFO در فروشگاه های اینترنتی داخلی

متاسفانه فروشگاه های اینترنتی معتبر و معروف بهترین محل برای فروش محصولات بی کیفیت و متفرقه توسط فروشندگان گردیده است. شما خریداران به واسطه اعتبار این فروشگاه ها  نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام میکنید.

متاسفانه خیلی از فروشندگان متفرقه ساعت هوشمند LEMFO از ناآگاهی خریداران سوء استفاده نموده و محصولات LEMFO را بدون رجیستری را در فروشگاه های معتبر اینترنتی آنلاین به فروش می رسانند. نداشتن رجیستری وتوضیح ندادن در مورد قابلیت استفاده از سیم کارت این مدل از ساعت های هوشمند از ترفند جدید آنها می باشد.

پس از خرید از این فروشگاه های آنلاین و استفاده از آنها تازه مشتریان متوجه مشگل آن می شوند. سیم کارت آنها کاملاً غیر فعال می باشد. پس از آن خریدارتصمیم به عودت محصول خریداری شده میگیرد. یکی از شروط بازگشت کالا در این فروشگاه های اینترنتی آن است که باید حتماً اطلاعاتی که فروشنده برای محصول  خود قید کرده  با توضیحات و اعتراضی  که خریداران اعلام می نمایند حتما  مغایرت داشته باشد.

خوب کاملاً طبیعی است که فروشنده هیچ توضیحی در مورد قابلیت سیم کارت و رجیستری آن نداده است.  بازگشت کالا به هیچ عنوان از طرف خریدار از طریق این فروشگاه ها دیگر میسر نمی باشد. تازه مشتری متوجه آن خواهد شد که ساعت هوشمندی خریداری کرده است که فقط از طریق بلوتوث آن فقط قابل استفاده می باشد. خریدار به هیچ عنوان از کارایی همه ساعت هوشمند سیم کارت خور نمی تواند استفاده نماید.

اعلان و نمایش قیمت های نازل و با اختلاف خیلی زیاد همواره حس طمع مشتریان را در فروشگاه های اینترنتی تحریک می نماید. برنامه های لایسنس  و دیتای ساعت های هوشمند سیم کارت خور  LEMFO فقط در اختیار تنها نمایندگی ساعت LEMFO در ایران می باشد. فعال نمودن همه برنامه های محصولات لمفو فقط در نمایندگی ما صورت می پذیرد.

فروش آنلاین دلاری LEMFO از طریق واسطه سایت های خارجی

امروزه شاهد تبلیغات گسترده آن هستیم که خیلی از فروشگاه های اینترنتی داخلی واسطه فروشگاه های اینترنتی بین المللی شده اند. این وب سایت ها با اضافه کردن مبلغی به عنوان کارمزد ساعت هوشمند مورد نظر شما را از از وب سایت های مانند Alibaba , eBay , Amazon  خریداری می نمایند.

معمولا مبنای قیمت گذاری این وب سایت ها بر اساس قیمت دلار می باشد. مدت زمان تحویل ساعت هوشمند این فروشگاه ها در داخل کشور معمولا حدود 45 روز تا دو ماه می باشد. این فروشگاه های واسطه اصطلاحاً از شیر مرغ تا جون آدمیزاد رو براتون از سراسر دنیا خریداری می کنند.

واقعیت این است که خیلی از افراد خاطره خرید خوبی تا حالا حتی از فروشگاه های اینترنتی داخل کشور خودمان تا حالا به علت عدم پشتیبانی و نطارت کافی بر فروشندگانشان نداشته ایم. خیلی از مشتریان به علت اعتماد بیش از اندازه به این فروشگاه ها که به گوش همه ما خورده است دچار ضررو زیان مادی زیاذی شده اند.

با این که این فروشگاه های اینترنتی در کشور خود ما قرار داشته و ملزم به اجرای قوانین جاریه تجارت الکترونیکی هستند خیلی از خریداران در موقع بروز ایراد به مشکلات عدیده حقوقی برخورد می نمایند. قوانین که این فروشگاه ها معمولاً به نفع خود تنطیم می نمایند باعث آن می شود که خریداران موفق به اثبات ادعای خود نشده و دچار ضررهای سنگین مالی و معنوی می شوند.

آیا خرید ساعت هوشمند از وب سایت های خارجی سودآور است

کلیه خریداران ساعت های هوشمند و دیگر محصولات فقط به علت اختلاف قیمت های زیاد در داخل کشور خودمان با حس طمع نسبت به خرید خود اقدام می نمایند. حال سوال ما این است در صورت بروز مشکل این گونه فروشگاه های واسطه که برای اینگونه فروشگاه های اینترنتی خارج از کشور دلالی و واسطه گری می نمایند. آیا واقعاً در صورت ایراد و مشکل برای جبران خسارت شما از جیب خود جهت کسب رضایت شما هزینه می نمایند؟؟

یا شما را درگیر فرآیند بازگشت کالا و عودت آن به کشور مبدا و شرط قبولی آنها می نمایند. خوب جواب سوال کاملاً مشخص است. پس اگر شما حتی در طول این 45 روز کالای شما به فرض آنکه مفقود نشود، دچار حوادث طبیعی دریایی و یا هواپیمایی نشود، درگیر موافقت ترخیص کالای اداره گمرگ و .... خیلی از مشکلات احتمالی دیگر نشوید متوجه خواهید شد که ریسک خطر این گونه خریدها فوق العاده زیاذ می باشد.

 کار اصلی این گونه وب سایت ها این است که ساعت هوشمند سیم کارت خور  را به اسم و مشخصات و آدرس شما ثبت سفارش می نمایند. گیرنده و مالک این گونه کالاها حود شما قطعاً هستید. پس پیگیری ایجاد هرگونه مشکل قطعاً از طریق خود شما باید انجام بگیرد.

واقعیت مطلب آن است که شما یه سودی را برای این وب سایت ها پرداخت می کنید و آنها جای شما با مشخصات شما خرید و ثبت سفارش خواهند کرد. پس آنها فروشنده های واقعی نیستن که شما بتوانید در صورت ایجاد خسارت واقعاً آنها را پاسخگو کرده و یا از آنان مطالبه گری نمائید.

و اما مهمترین مسله خرید اینترنتی ساعت های هوشمند سیم کارت LEMFO از وب سایت های واسطه این است که به هیچ عنوان رجیستر نمی شود و برای شما با توضیحاتی که در قبل عنوان کردیم برای شما غیر قابل استفاده می باشد. این حقایقی است که که به هیچ عنوان این گونه وب سایت ها به مشتریانشان اطلاعات و آگاهی کامل در اختیارشان نمی گذارند.

خطر خاموش شدن دائمی ساعت های هوشمند سیم کارت خور LEMFO

 پنل های فروشگاهی بهترین محل برای فروش محصولات بی کیفیت و متفرقه می باشند. به علت عدم نظارت کافی فروشگاه های اینترنتی و ناآگاهی مشتریان، سود جویان با ترفند های خاص دنبال تشویق خریداران برای خرید محصولاتشان هستند.

یکی از آنها قیمت نازل و پایین محصولاتشان می باشد که در نظر اول توجه هر شخصی را به خود جلب می نماید. ترفند هایی که در قبل هم توضیح دادیم آن است که از قابلیت سیم کارت ساعت هوشمند LEMFO هیچ توضیحی ارائه نمی دهند. زمانی که شما نسبت به خرید این محصولات اقدام میکنید متوجه خواهید شد که به هیچ عنوان قابلیت سیم کارت آن برای شما قابل استفاده نمی باشد.

در اقدامی جدید تعدادی از فرشندگان متفرقه و غیر رسمی در صدد رجیستر و فعال نمودن سیم کارت آنهابرآمده اند. این فروشندگان اطلاعات غلط و نادرستی در برنامه سیستم عامل اندروید از طریق کابل دیتای آن وارد می نمایند. به مشتری اعلام می نمایند که ساعت سیم کارت خور LEMFO کاملاً رجیستر می باشد.

پس از مدت زمانی که اگر مشتری برای پاک کردن اطلاعات ساعت هوشمند نیاز به ریست کردن ساعت داشته باشد دیگر ساعت هوشمند آنها به صورت دائم خاموش و غیر فعال میگردد.

اسامی مدل های فیک ساعت هوشمند LEMFO در بازار فروش

سود جویان و کپی کاران همه جای دنیا در صدد هستند که کپی و یا طرح کالاهای سازنده دیگر کمپانی ها را تولید نمایند. زمانی که یک کمپانی سازنده اقدام به تولید محصول با کیفیت بالا می نماید و تقاضای فروش آن بالا می رود تازه مشکلات آن کمپانی شروع می شود.

در این مواقع باید کمپانی های سازنده به اطلاع رسانی مناسب به خریداران آنها را از این موضوع پراهمیت آگاه نمایند. این موضوع در مورد محصولات کمپانی LEMFO هم کاملاً صدق می نماید. کپی کارانی که در این امر تخصص و مهارت دارند چنان محصولاتی را تولید می نمایند که تشخیص غیر اورجینال بودن آنها برای همگان میسر نمی باشد.

شکل ظاهری این گونه محصولات معمولا برای همگان قابل قبول می باشد. مشگل آن دقیقاً از کیفیت پایین ساخت آنها می باشد. این گونه محصولات معمولاً  از قیمت پایینتری در بازار به فروش می رود. پس در موقع خرید اصلاً عجله نکنید تا دچار ضرر و زیان مادی نشوید.

تکنولوژی منحصر به فرد ساعت های هوشمند سیم کارت خور فقط و کاملاً در اختیار کمپانی LEMFO می باشدکه با بررسی شروع فعالیت و تاریخچه آن می توان به آن پی برد. که پس از خرید و مقایسه با دیگر ساعت های هوشمند مشتریان دقیقاً متوجه اختلاف کیفیت های آنها می شوند.

اسامی موجود طرح ساعت های هوشمند LEMFO موجود در بازار به نامهای ODM/ OEM/ DOMIWEAR/ ASLOCATE/ DM/ و ... می باشند.

عدم توجه به تاریخ تولید به علت فاسد شدن باطری ساعت هوشمند

خریداران باید حتماً در مورد انتخاب خرید ساعت هوشمند دوربین دار LEMFO خود به تاریخ تولید محصول دقت کنند. اگر شما متوجه تاریخ تولید محصول نشوید امکان خراب بودن و یا فاسد شدن باطری ساعت هوشمند خیلی زیاد است. دمای محیطی مناسب جهت نگهداری ساعت هوشمند فوق العاده زیاد می باشد.

بی دقتی در نگهداری انبار با دمای بالای 40 درجه سانتی گراد باعث باد کردن و فاسد شدن باطری ساعت هوشمند می شود. پس مراقب باشید در صورت مطمئن نبودن از خرید خود منصرف شوید. تمام ساعت های هوشمند LEMFO تاریخ جدید کمپانی سازنده آن می باشند.

یک برگ مثلثی شکل داخل جعبه آن می باشد که شما متوجه خواهید شد که تاریخ تولید محصول و خروج آن از کارخانه سازنده مربوطه به چه تاریخی می باشد.

عدم پشتیبانی محصولات متفرقه ساعت هوشمند LEMFO

زمانی که یک شخص تصمیم به خرید ساعت هوشمند میگیرد باید حتماً به این مسله توجه نمائید. قطعاً تمام ساعت های هوشمند پس از خرید آن، شما نیاز به راهنمایی جهت استفاده و راه اندازی آن خواهید داشت. چه بسا در طول مدت چندین سال پس از استفاده نیاز به باطری و یا قطعات یدکی آن پیدا خواهید کرد.

خیلی از اشخاص روزانه با ما تماس میگیرند که دنبال خدمات پس از فروش و یا راه اندازی ساعت هوشمند LEMFO هستند. آیا واقعا شما میخواین ساعت هوشمند خودتان را برای مدت کوتاهی استفاده نمائید؟ 

اینجا دیگر حق انتخاب با شماست. ما برای جلوگیری از فروش ساعت های هوشمند LEMFO توسط فروشندگان متفرقه و غیر اورجینال مجبور هستیم که هیچ گونه خدماتی به آنها ارایه ندهیم.

فعال نبودن اینترنت دیتای ساعت هوشمند سیم کارت خور LEMFO

تمام ساعت های هوشمند سیم کارت خور LEMFO قابلیت استفاده از اینترنت وای فای، هات اسپات موبایل و دیتای را دارند. جهت جلوگیری از سو استفاده فروشندگان متفرقه فقط فعال سازی اینترنت دیتای آنها به خصوص مدل های LEM14, LEM15,LEM16 فقط توسط تنها نمایندگی رسمی ساعت هوشمند LEMFO در ایران صورت می پذیرد.

پس تعجب نکنید اگر شما ساعت هوشمند سیم کارت خور LEMFO را از فروشندگان غیر رسمی خریداری نموده اید و API آن غیر فعال می باشد. ساعت هوشمند سیم کارت خور LEMFO شما خراب نمی باشد و فقط آن قسمت مربوطه غیر فعال می باشد.

معرفی شعب رسمی ساعت هوشمند LEMFO در ایران

فروش محصولات کمپانی LEMFO در ایران فقط از طریق شعبات رسمی نمایندگی LEMFO امکان پذیر می باشد. ما در صدد آن هستیم که به زودی شعبات فروش خود را در سراسر ایران افزایش بدهیم. تمام سیاست و هدف ما این است که شما مشتریان گرامی بتوانید به راحتی به محصولات ما دسترسی داشته باشید.

شعبات زیر در حال حاضر در شهر تهران آماده فروش محصولات و ارایه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشند.

  • بازرگانی صدرا به آدرس اینترنتی www.watchfone.co
  • فروشگاه ساعت هوشمند اسمارت واچ ایران به آدرس اینترنتی www.smartwatchiran.com
  • فروشگاه ساعت هوشمند گلدن اسمارت واچ به آدرس اینترنتی www.goldensmartwatch.co
  • فروشگاه ساعت هوشمند اسمارت شاپ به آدرس اینترنتی www.smartshopp.ir

شما می توانید جهت هر گونه کسب اطلاعات بیشتر از وب سایت تنها نمایندگی رسمی انحصاری لمفو در ایران از وب سایت www.lemfo.co بازدید نمائید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساعت هوشمند LEMFO

فروش انواع ساعت هوشمند سیم کارت خور دوربین دار برند lemfo باقابلیت رجیستری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]