اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111157148021987
در دسترس نیست

نقد و بررسی ساعت هوشمند مدل lemfo lem15

کد: 140111157148021987

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه با افزایش شدت میزان مشغله‌های کاری و کمبود وقت برای انجام کارهای شخصی. اغلب افراد برای صرفه جویی در وقت به استفاده از ساعت‌های هوشمند روی می‌آورند. یکی از این ساعت ها ساعت هوشمند مدل lemfo lem15 است.

نقد و بررسی ساعت هوشمند مدل lemfo lem15
نقد و بررسی ساعت هوشمند مدل lemfo lem15
نقد و بررسی ساعت هوشمند مدل lemfo lem15
نقد و بررسی ساعت هوشمند مدل lemfo lem15
نقد و بررسی ساعت هوشمند مدل lemfo lem15
نقد و بررسی ساعت هوشمند مدل lemfo lem15

امروزه با افزایش شدت میزان مشغله‌های کاری و کمبود وقت برای انجام کارهای شخصی. اغلب افراد برای صرفه جویی در وقت به استفاده از ساعت‌های هوشمند روی می‌آورند. یکی از این ساعت ها ساعت هوشمند مدل lemfo lem15 است.

با توجه به این که انواع مختلفی از ساعت‌های هوشمند ارائه شده اند شاید شما درباره مشخصات و ویژگی‌های آن‌ها اطلاعات کافی نداشته باشید. تیم ما قصد دارد با نقد و بررسی ساعت هوشمند مدل lemfo lem15، یکی از پر فروش ترین ساعت‌‌های هوشمند به شما در آشنایی با این کالا یاری برساند.

ساعت هوشمند مدل lemfo lem15 ساخت کجاست؟

کمپانی Lemfo یک  شرکت معتبر ارائه دهنده و تولید کننده ساعت های هوشمند و حرفه ای است که در کشور چین از سال 2014 فعالیت خود را آغاز کرده.

ساعت هوشمند مدل Lemfo lem15 که از محصولات شاخص این کمپانی است نه تنها در ایران بلکه توسط مصرف کنندگان در اسپانیا، روسیه، ایالات متحده، برزیل و سایر کشورها به رسمیت شناخته می‌شود.

این ساعت در کشورهای اروپایی هم کاربر دارد. یعنی کیفیت ساخت آن بالا است. به طوری که می‌تواند با رقبای آمریکایی و اروپایی رقابت کند.

ساعت هوشمند مدل lemfo lem15 برای چه افرادی مناسب است؟

ساعت هوشمند مدل lemfo lem15 مورد پسند گروه های جوان و میانسال از 15 تا 50 ساله است. به بیان دیگر امکاناتی که ساعت لم 15 به شما ارئه می‌کند برای گروه سنی خاصی نیست. به نوعی نیاز همه گروه های سنی را مرتفع می کند

خلاقیت و دقتی طراحی این ساعت به قدری زیاد است که با اولین نگاه شیفته طراحی و ویژگی‌های آن خواهید شد. به صورتی که تمامی جوانب برای طراحی بهینه آن در نظر گرفته شده است.

یکی دیگر از عللی که این ساعت را قابل استفاده برای همه سنین می کند طراحی آن است. طراحی آن نه آن قدر جوان پسند و غیر رسمی است که افراد سن و سال دار قادر به استفاده اش نباشند. نه آن قدر سنگین و رسمی که سنین پایین تر رقبتی به بستن این ساعت به دست خود نشان ندهند.

امکانات ساعت هوشمند مدل lemfo lem15

ساعت هوشمند مدل lemfo lem15 به نوعی از پرچمداران این کمپانی به حساب می‌آید. به این معنا که از هر امکاناتی بهترین نوع آن در لم 15 موجود است. به عنوان مثال طراحی زیبا و آپشن‌ های متعدد این ساعت از نقات قوت آن به شمار می‌ آید که در ادامه به بررسی جزء به جزء آن می‌پردازیم.

ساعت هوشمند مدل lemfo lem15 با cpu 8 هسته ای

جالب است بدانید که ساعت هوشمند مدل lemfo lem15 اولین اسمارت واچ با تراشه 8 هسته ای MTK 6762 است.

اگر بخواهیم در این خصوص اطلاعاتی به شما ارائه کنیم. باید بگوییم که در واقع هر هسته محل پردازش داده‌ ها و اطلاعات است. اما باید سیستم نرم افزاری محصولی که تراشه به گونه ای باشد که توانایی استفاهد از این قابلیت نرم افزاری پردازش را داشته باشد.

از این جهت می‌توان نتیجه گرفت که لزوما بالا بودن تعداد هسته نشان دهنده بالا بودن سرعت پردازش و عملکرد در محصولات دیجیتالی نیست.

برخی از مواردی که در استفاده بهینه از این هسته ها تاثیر گذارند، عبارتند از:

  • فرکانس cpu
  • نرم افزار استفاده کننده از cpu
  • معماری cpu
  • طراحی تراشه

در این ساعت تمامی این موارد هنگام طراحی معماری پردازنده لحاظ شده است. پس کاملا بهینه است. باید گفت که هر 8 هسته ترشه این اسمارت واچ سیم کارت خور در هنگام پردازش دیتا ها و اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در نتیجه تمامی اپلیکیشن‌ها و آپشن های ساعت به خوبی و بدون لگ و باگ کار خود را به درستی انجام می‌دهند. لازم به ذکر است cpu این دستگاه از نوع MT6762 Octa-core است.

اندروید 10.7 ساعت هوشمند مدل lemfo lem15

شاید برای شما جالب باشد که بدانید هسته و ایده اصلی سیستم عامل اندروید از لینوکس برگرفته شده است. زبان‌های برنامه نویسی استفاده شده در این سیستم عامل هم غالبا c، C++ و java است.

این سیستم عامل که هر ساله آپدیت‌های فراوان و امکانات جدیدی در کنار حفظ امنیت به یوزرها ارائه می‌دهد. در نسخه بالا تر از ده خود نیز دارای ویژگی‌های متعددی است.

ساعت هوشمند سیم کارت خور مدل lemfo lem15 هم دارای اندروید بالاتر از 10 است. در این قسمت برخی از ویژگی‌های سیستم عاملش را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

پشتیبانی از حالت dark mood یا تاریکی سراسری

به این معنا که اگر پیش تر تم دارک سیستم محدود به برنامه ای خاص می‌شد. این بار کل سیستم و تمام برنامه‌هایش را در این تم به نمایش می‌گذارد.

قابلیت اجرای هر دو حالت داشتن دکمه هوم و یا سیستم آیفونی

در سیستم عامل اندروید معمولا دکمه ای با عنوان کلید هوم و بک تعبیه شده است. در این نسخه از اندروید شما امکان حذف این دکمه و جایگزینی ژست های حرکتی وجود دارد.

مجوزهای امنیت و حریم خصوصی

با استفاده از این آپدیت هر برنامه ای که روی ساعت خود نصب کنید. آن برنامه هر دسترسی از  جمله مکانیاب، ضبط صدا یا تصویر از شما بخواهد.

سیستم عامل ابتدا با استفاده از یک نوتیفیمیشن از شما می‌پرسد که آیا قصد دارید این اجازه را به اپلیکیشن بدهید یا خیر. در صورتی که شما اپ را تایید کردید. به برنامه اجازه استفاده از این امکانات داده می‌شود.

 دوربین دوگانه ساعت هوشمند مدل  lem15

در ساعت هوشمند مدل lemfo lem15 برای استفاده هرچه بهتر و آسان تر مصرف کنندگان. به جای یک دوبین، دو عدد طراحی شده است.

این که اسمارت واچ لمفو در این مدل دارای 2 دوربین است، نیاز شما به موبایل را در هنگام به دست داشتن این ساعت، به صفر نزدیک می‌کند.

یکی از دوربین‌های طراحی شده بر روی این ساعت. بالای ساعت 12 است. تا بتواند تصاویر سلفی و ویدیوکال های شما را به راحتی پشتیبانی کند و تصاویری با زاویه مناسب از شما ثبت کند.

دوربین دوم lem15 در بین دو پین ساعت نصب شده. این دوربین بیشتر برای این طراحی شده است که شما بتوانید بدون در دست داشتن موبایل، به راحتی از محیط اطراف فیلم و عکس تهیه کنید.

این دوربین ها به ترتیب 3 و 7 مگاپیکسل کیفیت دارند. هر دو آن‌ها قابلیت ضبط فیلم. ثبت عکس و انجام ویدیو کال و اسکن کیو آر کد را دارا هستند.

رم 4 و حافظه داخلی 128 ساعت هوشمند مدل lemfo lem15

پیش از این که بخواهیم بگوییم این مقدار از حافظه داخلی و رم چه امکاناتی برای شما فراهم می‌آورد. خوب است که در خصوص چیستی آن بدانیم.

تاثیر رم در ساعت هوشمند lemfo

رم در واقع حافظه موقت ساعت یا هر دستگاه دیجیتال دارای حافظه شماست. این قطعه در حقیقت مقداری از داده‌ها را در خود به صورت موقت ذخیره می‌کند. که در صورت نیاز به cpu جهت پردازش و پاسخ دهی ارائه کند.

زیرا سرعت انتقال دیتا از رم خیلی بالا تر از حافظه داخلی دستگاه است. البته این دیتا ذخیره شده. که بر روی رم هستند. با خاموش شدن ساعت کاملا از بین رفته و پاک می‌شوند.

از آن جایی که رم ساعت هوشمند مدل lemfo lem15 4 در نظر گرفته شده، از قدرت پردازش و انتقال دیتا بالایی برخوردار است.

تاثیر حافظه داخلی در اسمارت واچ

تقریبا همه ما با حافظه داخلی و عملکرد آن آشنا هستیم. تفاوت این قطعه با رم در این است که:

  • حافظه کوتاه مدت نیست. پس تا هر زمان که بخواهید می‌توانید دیتا را بر روی آن حفظ کنید.
  • با خاموش شدن اسمارت واچ دیتا ها از روی آن پاک نمی‌شود.
  • سرعت انتقال دیتا آن به نسبت رم پایین تر است.

ضرورت به کار گیری این قطعه بر روی ساعت هوشمند لمفو زمانی مشخص می‌شود. که شما قصد عکاسی یا فیلم برداری داشته باشید. یا حتی بخواهید شبکه‌های اجتماعیتان را بر روی ساعت خود نصب کنید.

در این صورت با وجود 128 گیگابایت حافظه داخلی، بدون دغدغه از کمبود فضای تگه داری از دیتا ها می‌توانید عکس و فیلم بگیرید. یا این که برنامه نصب کنید.

پشتیبانی از اینترنت 4G در ساعت هوشمند lemfo lem15

در این دوره، هر روز پیشرفت جدیدی در حوزه دیجیتال اتفاق می‌افتد و نسل جدیدی از اینترنت رونمایی می‌شود. تا کاربران بتواند با سرعت بالایی دیتا هایی که قصد انتقال آن را دارند، منتقل کنند.

ساعت هوشمندی که در حال بررسی ویژگی‌های آن هستیم از اینترنت 4g پشتیبانی کامل دارد. به این معنا که شما می‌توانید با سرعت بالایی دیتا های مورد نظر خود را دانلود و آپلود کنید.

پشتیبانی اسمارت واچ lemfo lem15 از اینترنت 

اگر بخواهیم به طور کلی در نظر داشته باشیم که دستگاه از چه اینترنت‌هایی پشتیبانی به عمل می‌آورد. باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
  • WCDMA B1/B2/B5
  • TD-SCDMA B34/B39
  • LTE-FDD B1/B2/B3/B5/B7/B12/B20
  • LTE-TDD B38/B39/B40/B41(100MHz)

بررسی ویژگی‌های صفحه نمایش ساعت هوشمند lemfo lem15

صفحه نمایش این دستگاه دارای ویژگی‌های مثبت فراوانی است به طوری که حتی اگر فقط همین قطعه را مورد بررسی قرار دهیم هم کالا ارزش خرید دارد.

در ادامه این قسمت از متن به صورت کامل صفحه نمایش آن را مورد تحلیل قرار می‌دهیم تا همه چیز در مورد آن برای شما روشن و آشکار باشد.

کنتراست رنگی صفحه نمایش

از آن جایی که دستگاه ساعت هوشمند مدل lemfo lem15 دارای رزولیشن تصویر 400 در 400 است، و تصویری با وضوح HD به بیننده ارائه می‌کند. لازم است که کنتراست رنگی بالایی هم داشته باشید. این محصول به خوبی این نیاز را بر آورده می‌سازد.

علاوه بر این موضوع صفحه نمایش این دستگاه از نوع IPS است. به این معنا که دستگاه از تمامی زوایا و در نور خورشید هم تصویر با کیفیتی به شما اراه می‌کند.

ابعاد صفحه نمایش اسمارت lemfo lem15

صفحه نمایش این ساعت دیجیتال سیم کارت خور دایره ای با سایز 1.6 اینچ است. نسبت صفحه نمایش به بدنه 85 درصد است. همانطور که گفته شد وضوح تصویر در این صفحه نمایش 400 در 400 پیکسل در نظر گرفته شده. تراکم پیکسلی آن هم  354 پیکسل در هر اینچ است.

این تراکم پیکسلی بالا هم در کنتراست و روشنایی تصویر صفحه نمایش در این ساعت موثر است. علاوه بر این سبب ‌می‌شود که در هر شرایطی تاچ ساعت پاسخ لمسی خوبی به همراه داشته باشد.

تنها نقدی که بر این صفحه نمایش از طرف منتقدان وارد است، کوچک بودن آن است. این امر سبب می‌شود برخی از بازی ها و برنامه ها کار نکنند. یا با آن کیفیتی که مورد قبول باشد ارائه نشود.

قدرت پردازش ساعت هوشمند مدل lemfo lem15

ساعت هوشمند سیم کارت خور لم 15 به لطف تراشه 8 هسته ای قدرتمندی که دارد. تا 1.8 گیگاهرتز با فرآیند ساخت 16 نانومتری بر اساس معماری  Cortex-A53 کار می کند. عملکرد بالا و روان ساعت بدون هیچ مشکلی در سرعت باز کردن برنامه ها یا مرور ساعت هوشمند ارائه می دهد.

این CPU  برای برنامه های چند وظیفه ای و اجرای برنامه هایی که نیاز به یک پردازنده قدرتمند دارند مناسب است. این کار با کمک 4 گیگابایت رم  DDR3 انجام می شود. برای یک اسمارت واچ به اندازه کافی است.

LEMFO LEM15 پردازنده مدیاتک MT6762 را در سیستم سخت افزار خود مورد استفاده قرار می‌دهد. این پردازنده به شما امکان می دهد تمام برنامه هایی را که از گوگل می خواهید اجرا کنید.

ویژگی‌های ورزشی ساعت هوشمند مدل lemfo lem15

به لطف عملکرد GPS  داخلی این دستگاه می توانید موقعیت مکانی خود را ردیابی کنید. به همین منظور فعالیت‌های ورزشی نظیر پیاده روی و دوندگی به غیر از این که برای شما کالری شماری می‌شود.

کل مسیر برای شما نویگیت و در حافظه دستگاه ذخیره می‌شود. تا اگر بار دیگری قصد طی کردن همان مسیر را داشتید نقشه آن از قبل بر روی ساعت شما موجود باشد.

کالری شماری ساعت هوشمند دوربین دار مدل lemfo lem15 برای تعدادی از ورزش‌های پر طرفدار از ماه پیاده روی، شنا، دوچرخه سواری، بدن سازی و... انجام می‌شود.

بررسی سلامت کاربر ساعت هوشمند مدل lemfo lem15

این اسمارت واچ سیم کارت خور نظارت کاملی بر ضربان قلب کاربر دارد. به این معنا که با سنسوری که روی آن است، در هر حالت تعداد ضربان قلب آنالیز می‌شود.

این سنسور به شما امکان اطلاع از وضعیت قلب در هنگام ورزش را می‌هد. با LEM15 متوجه می شوید چه زمانی تمرین شما در سطوح بهینه است یا چه زمانی باید کمی به خود فشار بیاورید.

توجه داشته باشید این  سنسور حتی روی پوست‌های تیره‌تر و تتو ها نیز کار می‌کند. موقعیت‌هایی که اغلب برای برخی از سنسورها دشوار است.

به‌علاوه، دیتا هایی مانند کالری یا مسافت طی شده. به روشی متناسب با تمرین شما با حالت‌های ورزشی متعدد آن خواهید دانست. جالب است بدانید که با بررسی این پارامتر، تخمینی از میزان آرامش یا استرس شما نیز ارائه می‌دهد.

میزان دقت اندازه گیری ضربان قلب و میانگین دهی آن برای تست سلامت فردی به قدری است که برای ارائه آن. ساعت میزان ساعات خواب و بیداری شما را بررسی می‌کند و علاوه بر آن میزان عمق خواب که حالا سبک باشد یا سنگین را هم ملاک قرار می‌دهد.

ساعت هوشمند سیم کارت خور مدل lemfo lem15 با ارائه تجزیه و تحلیل الگوهای خواب شما، نظارت بر فشار خون و اندازه گیری سطح اکسیژن خون خود را به این ساعت هوشمند واگذار نماید.

اپلیکیشن‌های قابل نصب بر روی ساعت هوشمند lemfo lem15

ساعت هوشمند مکالمه دار و سیم کارت خور LEMFO LEM15 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ظرفیت ذخیره سازی دارد.

پس بدیهی است که بتوانید تقریبا هر برنامه ای را به راحتی بر روی آن نصب کنید. البته پیش تر هم در این خصوص بحث کرده ایم پس به اختصار تنها مواردی از اپلیکیشن های کاربردی که قابل نصب بر روی ین ساعت هستند را مرور می‌کنیم:

  • اینستاگرام
  • واتساپ
  • فیس بوک
  • ایمو
  • لاین
  • برنامه‌های بانکی
  • تلگرام و...

قابلیت اتصال دوگانه ساعت هوشمند مکالمه دار مدل lemfo lem15

شاید این اتفاق برای شما هم پیش بیاید. که دارای دو گوشی تلفن همراه و یک ساعت هوشمند هستند. اما به علت آن که ساعت تنها به یکی از گوشی  متصل می‌شود. باز هم مدام تلفن همراهشان را در دست دارند.

با سیستم اتصال دو گانه ساعت هوشمند مدل lemfo lem15 می توانید ساعت را به گوشی های هوشمند مختلف و دستگاه های دیگر مانند هدفون بی سیم متصل کنید.

قابلیت استفاده از سیم کارت در ساعت هوشمند lemfo lem15

این که ساعت هوشمند شما مستقل از گوشی موبایتان دارای درگاه ورود سیم کارت باشد، شدیدا ویژگی کاربردی به حساب می‌آید. چند نمونه از امکاناتی که تنها با این آپشن به شما ارائه شود را مرور می‌کنیم:

با این امکان هنگام ورزش بیرون از خانه، گوشی خود را در خانه بگذارید. زیرا ساعت مستقلا قابلیت اتصال به اینترنت و نویگیت دارد.

شما می‌توانید مستقل از گوشی موبایل خود بر روی ساعتتان هم تلگرام، واتساپ و اینستاگرام جداگانه داشته باشید.

این امکان برای شما فراهم است که با ساعت خود با دیگران تماس برقرار کنید و با همان ساعت به مکالمه بپردازید.

شما می‌توانید به اینترنت دیتا سیم کار متصل شوید و در هر مکانی از اینترنت استفاده کنید.

با ساعت خود پیامک ارسال کنید.

بهتر است به صورت کلی بگوییم با وجود این درگاه ورود سیم کارت نانو در ساعت هوشمند مدل lemfo lem15 شما. یک گوشی تلفن همراه به دستتان بسته اید.

گواهی IP67 ساعت هوشمند ورزشی مدل lemfo lem15

به لطف گواهی IP67 می توانید از آن حتی در باران استفاده کنید. استانداردهای IPXX(67-68) بر اساس آزمایش آزمایشگاهی در یک محیط کنترل شده.  با غوطه ور شدن در آب شیرین در دمای اتاق برای مدت زمان مشخص است.

البته لازم به ذکر است که ساعت به صورت کامل در برابر ذات جامد از جمله گرد و غبار و براده ها مقاوم است. اما در خصوص ضد آب بودن از آن جایی که IP67 است. نمی‌توان ساعت را برای مواردی مثل غواصی و غوطه وری در آن استفاده کرد. اما خیس شدن آن ایرادی ندارد و اختلالی در عملکرد ساعت ایجاد نمی‌کند.

قابلیت پیش بینی آب و هوا

این ساعت با توجه به قابلیت اتصال به اینترنت و همچنین ست شدن با تلفن همراه شما، می‌تواند آب و هوای روز گذشته و دو روز آینده را پیش بینی و به شما ارائه کند. تا بدانید هر روز از چه سبک لباسی استفاده کنید. یا این که چه تجهیزاتی با خود به همراه داشته باشید.

جنس بدنه و نوع قفل ساعت هوشمند دوربین دار مدل lemfo lem15

جنس بدنه این ساعت هوشمند lemfo از پلاستیک ABS است. این متریال مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد. در عین حال دیرتر از سایر انوا پلیمر فرسوده می‌شود. در نتیجه عمر مفید بیشتری هم دارد.

بند ساعت هوشمند مدل lemfo lem15 در دو نوع چرمی و سیلیکونی در دسترس و قابل سفارش است. قفل ساعت  سگکی است. البته از آن جایی که این ساعت فروش بالایی دارد. تنوع بالایی در رنگ بند‌های آن در بازار برای خرید وجود دارد.

ظرفیت باطری ساعت هوشمند سیم کارت خور مدل lemfo lem15

این ساعت دارای باطری 900 میلی آمپری است. با در نظر داشتن ابعاد صفحه نمایش این دستگاه. می‌توان گفت اگر برنامه سنگینی بر روی ساعت در حال اجرا نباشد. یا به صورت مستقل و با دیتا به اینترنت متصل نباشد، حدودا 2 روز باطری را حفظ میکند و روشن می‌ماند.

دسترسی‌های منو ساعت هوشمند ورزشی مدل  lem15

در سیستم تمام دستگاه های دیجیتال بخشی به نام منو طراحی شده. این بخش به کاربر اجازه دسترسی راحت تر می‌دهد. به عبارتی میان بری برای انجام عملیات روی  دستگاه دیجیتال است.

برخی از دسترسی هایی که از منو ساعت به کاربر ارائه می‌شود عبارتند از:

  • Calendar
  • Heart Rate
  • Alarm Clock
  • Music
  • File manager
  • Weather
  • Optimization
  • APP store
  • Fitness
  • Setting

همچنین از بخش تنظیمات دستگاه یک سری دسترسی جدید برای کاربر فراهم می‌شود که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • Sound
  • Display
  • App list Style
  • Connect
  • Gesture
  • Power saving mode
  • Language & input
  • Date & Time
  • Reset equipment
  • Uninstall application
  • More
  • About watch

لازم به ذکر است که در هنگام تحویل کالا، دستگاه درون یک گیفت باکس قرار دارد. در این بسته علاوه بر خود ساعت، دو بند چرمی با سیلیکونی موجود می باشد.

 به غیر از این در جعبه برای راهنمایی استفاده از ساعت دفترچه راهنمایی هم قرار دارد.

لازم به ذکر است که این دستگاه قابلیت ست شدن با دستگاه اندروید و ios را دارد. به هر صورت اگر همچنان سوالی در خصوص بررسی این دستگاه برای شما وجود دارد. با مطرح کردن آن در قسمت دیدگاه ما را مطلع سازید.

کارشناسان ما آماده پاسخ گویی به شما هستند. بنا بر این در کوتاه ترین زمان پاسخ مناسبی به سوال شما ارائه می‌شود.

جهت هر گونه مشاوره و ثبت سفارش ساعت هوشمند سیم کارت خور رجیستر شده مدل lemfo lem15 می توانید از سایت www.lemfo.co بازدید نمایید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساعت هوشمند LEMFO

فروش انواع ساعت هوشمند سیم کارت خور دوربین دار برند lemfo باقابلیت رجیستری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]