اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112187197421987
در دسترس نیست

قویترین دوربین ساعت هوشمند لمفو روانه بازار گردید

کد: 140112187197421987

، تهران , (اخبار رسمی): این ساعت هوشمند قابلیت فیلم برداری و پخش فیلم را در برگه معرفی خود ارائه کرده است و از دو دوربین 2 و 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد که در میان ساعت‌های هوشمند این یک انقلاب محسوب می‌شود

قویترین دوربین ساعت هوشمند لمفو روانه بازار گردید
ساعت هوشمند مدل lemfo lem16

شما می توانید اقدام به خرید ساعت هوشمند سیم کارت خور lemfo در هر کدام از شعبه هایی که به شما نزدیک تر می باشد, کنید. با خرید از شعبه های ساعت هوشمند lemfo محصولات اورجینال و اصل را خرید کنید.

ساعت هوشمند لمفو lem16 قویترین دوربین ساعت‌های هوشمند روانه بازار گردید! کمپانی معتبر lemfo اخیرا ساعت هوشمند لمفو lemfo lem16 را به بازار عرضه کرده است که به دلیل مشخصات فنی بسیار قدرتمند و امکانات جذاب این ساعت هوشمند سیم کارت خور مورد استقبال کاربران تکنولوژی در سراسر دنیا قرار گرفته است.

این ساعت هوشمند قابلیت فیلم برداری و پخش فیلم را در برگه معرفی خود ارائه کرده است و از دو دوربین 2 و 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد که در میان ساعت‌های هوشمند این یک انقلاب محسوب می‌شود.

نقطه قوت این محصول نسبت به محصولات مشابه همین دوربین 8 مگاپیکسلی است که می‌تواند تصاویر را با کیفیت HD ثبت کند. تا کنون هیچ شرکت دیگری در زمینه ساعت‌های هوشمند قادر نبوده کیفیتی مشابه با ساعت هوشمند lemfo lem16 را تولید و عرضه کند. این گجت پرطرفدار علاوه بر دوربین 8 مگاپیکسلی کنار یک دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد که امکان مکالمه تصویری واضح و آسان را فراهم می‌سازد. وجود این دوربین‌های قدرتمند ساعت هوشمند لمفو را یک سر و گردن بالاتر از رقبای هم رده خود قرار داده است. در این مقاله سعی می‌کنیم این گجت جذاب و کمپانی تولید کننده آن را به طور کامل معرفی و برسی کنیم.

درباره کمپانی ساعت هوشمند لمفو

کمپانی lemfo در سال 2014 تاسیس شده است و از آن زمان تا کنون توانسته جای خود را در بازار جهانی ساعت‌های هوشمند سیم کارت خور به خوبی باز کند. این کمپانی که در شنژن چین در حال تولید و فعالیت می‌باشد در بسیاری از کشورهای توسعه یافته دنیا از جمله انگلیس و آمریکا و روسیه مراکز فروش خود را تاسیس کرده است. نوآوری های مختلف در زمینه قابلیت‌های ساعت‌های هوشمند این کمپانی چینی را در دنیا بر سر زبان‌ها انداخت و باعث شد در رقابت با شرکت‌های بزرگ اروپایی و امریکایی بتواند بازار خود را در دست بگیرد.

Lemfo ساعت‌های هوشمند خود را در کاربری‌های مختلف با محدوده قیمت‌های متنوع به مشتریان ارائه می‌دهد که از انواع دسته بندی آن‌ها می‌توان به ساعت‌های هوشمند ورزشی، ساعت‌های هوشمند سیم کارت خور، ساعت‌های هوشمند ضدآب و... اشاره کرد.

محصولات این کمپانی در کشور ایران نیز به صورت رسمی توسط نمایندگی‌های فعال عرضه می‌شوند که کاربران می‌توانند با اطمینان از اصالت کالا این ساعت‌های هوشمند را خریداری کنند. همچنین مانند دیگر شرکت‌های تکنولوژی چینی، lemfo نیز محصولات خود را با امکانات مناسب و قیمت پایین‌تر نسب به کمپانی‌های آمریکایی، به کاربران خود ارائه می‌دهد.

ساعت هوشمند لمفو lemfo

پس از معرفی مدل‌های lem14 و lem15 که با استقبال بسیار خوبی در بازار آسیا و اروپا رو به رو شدند و از قابلیت‌های بسیار خوبی برخوردار بودند این بار lemfo جدیدترین پرچمدار خود را در حوزه ساعت‌های هوشمند روانه بازار کرده است. این گجت جذاب در رده ساعت‌های هوشمند سیم کارت خور قرار می‌گیرد با این تفاوت که علاوه بر قابلیت‌های ارائه شده توسط دیگر رقبا، lem16 با ارئه دو دوربین 2 و 8 مگاپیکسلی به نوعی خود را از دیگر رقبا متمایز کرده است.

این دوربین‌ها در حال حاضر و در زمان نگارش این مقاله قوی‌ترین دوربین‌های موجود در بازار ساعت‌های هوشمند هستند. این دوربین‌ها به کاربران این امکان را می‌دهند که تجربه یک مکالمه تصویری با کیفیت و آسان را با این ساعت هوشمند تجربه کنند. همچنین کاربران قادر خواهند بود ساعت هوشمند خود را به سیستم ورود با تشخیص چهره مجهز کنند که این یکی از نوآوری‌های این ساعت هوشمند به حساب می‌آید.  Lemfo lem16 در واقع یک پکیج کامل از قابلیت‌های مورد انتظار کاربران از یک ساعت هوشمند سیم کارت خور است و کمپانی lemfo این بار بعد از تجربه‌های موفق قبلی سعی کرده تا کاربران و مشتریان خود را با ارائه مدل lem16 غافلگیر کند.

دوربین‌های ساعت هوشمند لمفو مدل lemfo lem16

قطعا یکی از مشخصه‌های مهم lem16 دوربین دوگانه HD قدرتمند این ساعت هوشمند سیم کارت خور است. این دوربین‌ها قابلیت‌های زیادی را به کاربران ارائه می‌دهند. حتما برای هر کاربری در حوزه ساعت‌های هوشمند، فیلم برداری و عکاسی با استفاده از دوربین 8 مگاپیکسلی جذاب خواهد بود. دوربین کناری این ساعت هوشمند lemfo lem16 این امکان را به کاربران می‌دهد که تصاویر HD کاملا واضحی ثبت کنند و در کنار آن دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی این ساعت هوشمند ورزشی این امکان را به کاربران می‌دهد تا با ساعت هوشمند رو مچ خود تماس تصویری آسان و با کیفیتی را با دوستان و مخاطبان خود برقرار کنند.

این دوربین ها قابلیت‌های جانبی دیگری از جمله اسکن QR کدها را نیز دارا می‌باشند.

مشخصات فیزیکی ساعت هوشمند لمفو مدل lemfo lem16

شرکت lemfo همواره تلاش کرده تا در سری lem ساعت‌های هوشمند خود علاوه بر قابلیت‌های کاربردی نوآورانه، زیبایی ظاهری و استحکام بدنه این سری را در سطح بسیاری بالایی به کاربران خود ارائه دهد و lem16 نیز که بدنه‌ای از جنس آلیاژ روی دارد، از این قاعده جدا نیست. این ساعت هوشمند ضد آب با ابعاد 18.5 در 505 میلی متر از یک صفحه نمایش 1.6 اینچی بهره می‌برد که در میان نمونه‌های مشابه بازار این صفحه نمایش از سایز مناسب و تقریبا بالایی برخوردار است. صفحه نمایش 1.6 اینچی این ساعت رزولوشن 400 در 400 را به کاربران خود عرضه می‌کند. با توجه به قابلیت پخش فیلم این ساعت هوشمند، رزولوشن صفحه نمایش برای کاربران راضی کننده خواهد بود.

Lem16 از استاندارد ضد آب ip68 بهره می‌برد که یکی از جدیدترین و کامل‌ترین استانداردهای موجود در بازار به شمار می‌آید.

حافظه داخلی ساعت هوشمند سیم کارت خورمدل  lemfo lem16

پرچمدار lemfo به طور تقریبی تمامی قابلیت‌هایی که در یک گوشی هوشمند وجود دارد را به طور خلاصه شده در سخت افزار و نرم افزار خود دارا می‌باشد. می‌توان گفت این ساعت هوشمند ضد آب پکیج کاملی از عناوین و قابلیت‌های بازار تکنولوژی است. یکی از این ویژگی‌ها، حافظه‌های به کار رفته در این ساعت است.

مقدار حافظه رم lem16، 6 گیگابایت از سری DDR4 است که می‌تواند یکی از دلایل برتری آن نسبت به رقبا به حساب بیاید. این حافظه رم می‌تواند اکثر قریب به اتفاق اپلیکیشن‌های موجود را به راحتی در محیط سیستم عامل خود اجرا کند. پرچمدار lemfo از یک حافظه داخلی 128 گیگابایتی نیز بهره می‌برد که در نوع خود می‌تواند نظر کاربران را به خوبی جلب کند.

قابلیت‌های ارتباطی ساعت هوشمند ورزشی lemfo lem16

Lem16 برای ارتباط با دیگر دیوایس‌ها و شبکه جهانی، از اتصالات کاملی پشتیبانی می‌کند که هر کدام در نسخه‌های بروز به کاربران ارائه شده‌اند. این گجت همراه از اینترنت نسل چهارم (4G) پشتیبانی می‌کند که با توجه به بازار رقبابتی این گجت‌ها این ویژگی می‌تواند در رقابت با ساعت‌های هوشمند امریکایی که قرار است با تکنولوژی نسل پنجم اینترنت ارائه شوند از نقاط ضعف این ساعت هوشمند به شمار بیاید، البته که در حال حاضر این نسل از اینترنت برای ساعت‌های هوشمند قابلیت مناسبی محسوب می‌شود.

این ساعت برای اتصال به گوشی هوشمند شما از بلوتوث استفاده می‌کند در حالی که این ساعت هوشمند سیم کارت خور می‌تواند با وارد کردن سیم کارت به طور مستقل کار کند. یعنی شما برای استفاده از اینترنت و دیگر قابلیت‌های این گجت الزاما نیاز به متصل کردن آن به تلفن همراه خود ندارید و می‌توانید از آن به عنوان یک دیوایس مستقل استفاده کنید.

از دیگر پروتکل‌های ارتباطی این دیوایس هوشمند می‌توان به قابلیت‌های wifi، GPS و قابلیت تماس‌های صوتی اشاره کرد. قابلیت اتصال هندزفری‌های بی‌سیم برای مکالمه و موزیک نیز از دیگر قابلیت‌های اتصال ساعت هوشمند دوربین دار lemfo lem16 است.

باتری ساعت هوشمند دوربین دار lem16

ساعت هوشمند lem16 با توجه به اینکه از صفحه نمایش تقریبا بزرگی با رزولوشون بالا استفاده می‌کند نیاز دارد تا باتری با بازدهی و ساعت کارکرد بالا داشته باشد تا بتواند در طول روز به کاربر خود بدون نیاز به شارژ مجدد خدمات بدهد.

به همین دلیل lemfo برای این گجت باتری 900 میلی آمپری در نظر گرفته است. این باتری حالت استفاده روزمره می‌تواند تا 3 روز ساعت هوشمند ورزشی شما را روشن نگه دارد. نکته‌ای که در اینجا حتما باید به آن اشاره کنیم قابلیت شارژ بیسیم lem16 هست که کاربر می‌تواند با استفاده از شارژرهای بی‌سیم مغناطیسی دیوایس خود را شارژ کند.

سیستم عامل و نرم افزار ساعت هوشمند لمفو

ویژگی‌های نرم افزاری ساعت هوشمند lemfo lem16 نظر هر کاربر تکنولوژی، به ویژه علاقه مندان به ساعت‌های هوشمند را به خود جلب می‌کند. توسعه نرم افزار این ساعت هوشمند تمامی انتظارات کاربران از یک ساعت هوشمند را برآورده می‌کند. به طوری که آن را می‌توان از لحاظ کارایی در تمامی دسته‌بندی‌های ساعت‌ هوشمند ورزشی، ساعت هوشمند سیم کارت خور، ساعت هوشمند روزمره و... قرار داد.

Lemfo برای پرچمدار خود سیتسم عامل اندروید 11 (android 11) را انتخاب کرده است که جدیدترین نسخه اندروید به شمار می‌رود. این سیستم عامل منعطف باعث شده تا دست lemfo برای توسعه اپلیکیشن‌های کاربردی مختلف و بهره از آن‌ها بر روی این دیوایس باز باشد.

ساعت هوشمند لفمو در نسخه lem16، از اپلیکیشن‌های ضبط صدا، پخش موزیک، شبکه‌های اجتماعی و به طور خلاصه هر برنامه‌ای که بر روی سیستم عامل اندروید اجرا شود پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند دوربین دار ورزشی لمفو با استفاده از سنسورهای پایش وضعیت سلامتی و اپلیکیشن کاربردی آن در محیط اندروید می‌تواند به ورزش کاران در شمارش گام‌ها و مسافت طی شده، اندازه گیری ضربان قلب، پایش وضعیت خواب و اندازه گیری دیگر پارامترهای سلامتی کمک کند.

ارتباط با گوگل و نصب نرم افزارهای کاربردی

از سوی دیگر lem16 تعامل بسیار خوبی با فیتچرهای نرم افزاری گوگل از جمله گوگل مپ برقرار کرده. اگر یکی از اهداف شما از خرید ساعت هوشمند مسیریابی و استفاده از گوگل مپ هست با خیال راحت می‌توانید این ساعت هوشمند سیم کارت خور را تهیه کنید.این گجت با بهره گیری از سخت افزار مناسب GPS با سرعت بسیار بالایی داده‌های مسیریابی و حرکت شما را پردازش می‌کند و در این زمینه یکی از برترین‌های حوزه ساعت‌های هوشمند به شمار می‌رود. همچنین کاربران می‌توانند با اتصال هندزفری‌های بی‌سیم به گجت از قابلیت‌های صوتی برنامه‌های مسیریابی استفاده کنند.

در کل این ساعت هوشمند سیم کارت خور به شما این امکان را می‌دهد تا برنامه‌های مورد نیاز خود را دانلود و بر روی این گجت نصب کنید. کمپانی محدودیتی برای نصب نرم افزار بر روی این دیوایس اعمال نمی‌کند. با توجه به حافظه رم و حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای این دیوایس دغدغه نصب و اجرای برنامه‌های مختلف را در تجربه کار با lemfo lem16 نخواهید داشت.

با این حال طرفداران ios نیز می‌توانند سیستم عامل محبوب خود را بر روی ساعت هوشمند لمفو نصب کنند، در حالی که این امکان برای نسخه‌های ios11 و بالاتر برای کاربران فراهم شده است.

رجیستری ساعت هوشمند لمفو سیم کارت خور lemfo lem16

همانطور که می‌دانید دستگاه‌های سیم کارت خور در کشور ایران برای سرویس گرفتن و خط دهی باید در سامانه همتا اصطلاحا رجیستر شوند. دستگاه‌های سیم کارت خور خریداری شده توسط کاربران همگی باید دارای کد IMEI باشند تا بتوانند از اپراتورها سرویس بگیرند. ساعت‌های هوشمند لمفو در ایران به دلیل ورود رسمی به کشور و وجود نمایندگی‌های این شرکت مشکلی از بابت رجیستر ندارند و بسیاری از آن‌ها به صورت رجیستر شده به مشتریان تحویل داده می‌شوند. Lem16 نیز مانند دیگر محصولات سیم کارت خور امکان رجیستر و انتقال مالکیت در سامانه همتا را دارد و کاربران می‌توانند بدون دغدغه این محصول را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنند.

شعبه های فروش نمایندگی ساعت هوشمند lemfo در ایران

شما می توانید اقدام به خرید ساعت هوشمند سیم کارت خور lemfo در هر کدام از شعبه هایی که به شما نزدیک تر می باشد, کنید. با خرید از شعبه های ساعت هوشمند lemfo محصولات اورجینال و اصل را خرید کنید. با خیال راحت از این شعبه ها خرید کنید. شما می توانید گارانتی اصالت و سلامت کالا را دریافت کرده و همچنین محصولات ما رجیستر شده با انتقال مالکیت می باشند و می توانید آنها را در شبکه همتای مخابرات چک کنید.

فروشگاه گلدن اسمارت واچ

نام نماینده: مصطفی جعفری

شماره تلفن: 0212063479

تلفن همراه: 09129483439

وبسایت: goldensmartwatch.co

آدرس: تهران _ سعادت آباد _ خیابان یکم _ پلاک 4

حوزه های فعالیت: ساعت هوشمند

فروشگاه اسمارت واچ ایران

نام نماینده: علی سعیدی

شماره تلفن: 02166762965

تلفن همراه:09126496268

وبسایت: smartwatchiran.com

آدرس: تهران _ خیابان جمهوری _ خیابان شیخ هادی _ بین هما و ذوقی نژاد _ پلاک 183

حوزه های فعالیت: ساعت هوشمند

بازرگانی صدرا

نام نماینده: مسعود صادقی

شماره تلفن: 02122530888

تلفن همراه: 09127427373

وبسایت: watchfone.co

آدرس: تهران _ پاسداران _ نگارستان 6 _ پلاک 64

حوزه های فعالیت: ساعت هوشمند

فروشگاه اسمارت شاپ

نام نماینده: زهرا امیری

شماره تلفن: 02186023114

تلفن همراه: 09125727643

وبسایت: smartshopp.ir

آدرس: تهران _ سهروردی شمالی _ کوچه تقوی _ پلاک 24

حوزه های فعالیت: ساعت هوشمند

شما می توانید همین حالا اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود از طریق سایت www.lemfo.co و به صورت آنلاین و یا از فروشگاه های حضوری ساعت هوشمند لمفو کنید. از همراهی شما ممنونیم. همچنین می توانید نظرات و پشنهادات خود را برای ما ارسال کنید. کلیه خدمات رجیستری بدون قطعی ارتباط ساعت های هوشمند سیم کارت خور کمپانی ما یکی از وجه تمایز های ما با دیگر برندها می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساعت هوشمند LEMFO

فروش انواع ساعت هوشمند سیم کارت خور دوربین دار برند lemfo باقابلیت رجیستری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]