اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201247235422588
در دسترس نیست

زی دکتر

زی دکتر تشخیص گر هوشمند

کد: 140201247235422588

، تهران , (اخبار رسمی): زی دکتر پلتفرم ارتباط بین بیمار و پزشک است با این تفاوت که انگار پای یک ربات هم در میان است . علامت های بیماری را به این ربات می گویید و با چند سوال در مورد بیماری شما حدس هایی می زند البته این سیستم جایگزین نظر و تشخیص پزشک نیست.

زی دکتر تشخیص گر هوشمند
زی دکتر تشخیص بیماری آنلاین

چنین ابزارهایی به بیمار  کمک می کند پزشک مرتبط به علائم خود را پیدا کند، در عین حال پزشک نیز از شرح حال بیمار و بیماری های احتمالی مطلع می شود. اگر تشخیص پزشک متفاوت باشد، سیستم یاد می گیرد چطور خود

با گسترش هوش مصنوعی و ربات هایی نظیر Chat GPT روشهای تشخیص پزشکی نیز در معرض تحول است. زی دکتر بیماران را با شیوه ای متفاوت به پزشکان متصل می کند. شاید درد یا علائم بیماری دارید و  به دنبال اطلاعات بیشتر و یافتن پزشک مناسب برای درمان خود هستید . کافی است به سایت زی دکتر مراجعه کنید و به رایگان Symptom Checker آن را امتحان کنید .می توانید از این علامت سنج برای دیگران نیز ستفاده کنید. 

چنین ابزارهایی به بیمار  کمک می کند پزشک مرتبط به علائم  خود را پیدا کند، در عین حال پزشک نیز از شرح حال بیمار و بیماری های احتمالی مطلع می شود. اگر تشخیص پزشک متفاوت باشد، سیستم یاد می گیرد چطور خود را تکمیل کند.

برای شروع سن و جنسیت را انتخاب کرده از بین اعضای بدن یکی را انتخاب کنید. مشکلات رایج در آن عضو بدن در دو سطح نمایش داده می شود مثلا دستگاه گوارش را انتخاب کنید و بر روی هر یک از مشکلات کلیک کنید تا جزییات آن علامت مشخص شود . و دکمه تایید را بزنید . می توانید بیش از دو علامت  وارد کنید . در این صورت تشخیص های احتمالی دقت بیشتری خواهند داشت. 

در مرحله بعد ربات از شما چند سوال می پرسد که مربوط به علایمی است که وارد کرده اید . سپس سه بیماری و درصد احتمال هر کدام را نمایش می دهد . حال روی هر کدام از بیماری ها کلیک کنید توضحیات آن بیماری و پزشکان مربوط به آن بیماری را مشاهده می کنید . 

در پایین صفحه بیماری، هوش مصنوعی تعدادی پزشک را به شما توصیه (Recommand ) می کند . با کلیک بر روی آیکن آن پزشک به صفحه پروفایل پزشک هدایت می شوید. 

از همین جا می توانید در خواست بگذارید یا مستقیما از منوی پزشکان یک پزشک را انتخاب کنید . در این حالت هم سیستم  باز به شما استفاده از علامت یاب(سیمتوم چکر)  را در زمانی که منتظر اتصال به پزشک هستید، توصیه می کند . 

این تشخیص ها صرفا یک احتمال است و تشخیص قطعی با پزشک است. در مواردی که حسب تصمیم پزشک نیاز به مراجعه حضوری نیست پزشک می تواند برای کد ملی شما، نسخه تجویز کنید که می توانید دارو را از هر داروخانه ای  دریافت کنید. همین طور اگر آزمایشی را پزشک تجویز کند با مراجعه با هر آزمایشگاهی، می توانید از آن خدمات استفاده کنید . 

زی دکتر یک هوش مصنوعی است که به تدریج تکمیل می شود . 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زی دکتر

زی دکتر شرکتی نوآور در حوزه پزشکی و هوش مصنوعی است. در زی دکتر کاربران دنبال علائم خود می گردند و ممکن است به پزشک یا خواندن مطالب بیشتر دعوت شوند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان