اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202097256310452
در دسترس نیست

به نظر شما امکان دارد بدون دیدار حضوری بنیانگذاران، یک کسب و کار راه اندازی شود؟

راست چین همراه شما 10 ساله شد

کد: 140202097256310452

، تبریز , (اخبار رسمی): این خبر در مورد یک استارتاپ ایرانی است که بنیانگذارانش در دوشهر مختلف (یکی در تبریز و دیگری در شهرکرد) شرکتی را راه اندازی کرده اند بدون اینکه همدیگر را ملاقات کرده باشند، اکنون این کسب و کار (راست چین)  10 ساله از عمرش می گذرد. در ادامه بیشتر با راست چین آشنا می شوید.

راست چین همراه شما 10 ساله شد
بمناسبت دهمین سالگرد تاسیس، داستان راه اندازی راست چین را از زبان بنیانگذاران آن بخوانید
راست چین همراه شما 10 ساله شد
کامران یزدانی نیا و پیمان نعیمی پس از 6 سال از شروع همکاری اولین بار در الکامپ 98 همدیگر را دیدند.
راست چین همراه شما 10 ساله شد
راست چین همراه شما 10 ساله شد

راست چین فعالیت خود را با راه اندازی 2 دفتر در شهرکرد و تبریز با استخدام 5 نفر و 47 محصول آغاز کرد. سپس شروع به توسعه منابع انسانی کرد، به طوری که اکنون بیش از 70 نفر مشغول به کار هستند.

راست چین اولین و بزرگترین عرضه کننده خدمات طراحی سایت در ایران است که در سال 92 فعالیت خود با ارایه قالب های وردپرس و افزونه های کاربردی آغاز کرد.

داستان تولد راست چین زمانی که پیمان نعیمی در سال 91 روی پروژه های راست چین سازی قالب های وردپرسی کار می کرد، ایده ارایه این قالب ها در بستر اینترنت برای دیگر کاربران به ذهنش رسید، همین موضوع باعث شد که به فکر راه اندازی سایت راست چین بیفتد.

در سال 92 اولین نسخه سایت راست چین ایجاد شد و به خاطر فروش محصولات دیگر فروشندگان اولین مارکت پلیس ایران شروع به فعالیت کرد.

از طرفی کامران یزدانی نیا در شهر شهرکرد با چند خریدی که از سایت راست چین داشت، همیشه ایده هایی را جهت بهبود محصولات از طریق ایمیل ارایه می کرد. که همین مکاتبات باعث شد پیمان با کامران تماس بگیرد و پیشنهاد همکاری بدهد و در نهایت راست چین با افتتاح دفتر دوم خود در شهرکرد به فعالیتش ادامه داد تا الان که 10 سال از این همکاری و تلاش مستمر می گذرد.

کامران یزدانی نیا و پیمان نعیمی پس از 6 سال از شروع همکاری برای اولین بار در الکامپ 98 همدیگر را دیدند و این تنها دیدار آن ها بوده است.

احتمالا برای شما هم این سوال پیش آمد که چگونه دو نفر می توانند 10 سال بهم اعتماد کنند و بدون مشکل به کار با هم ادامه دهند؟
وقتی پای صحبت با آن ها بنشینید، پاسخ سوال خود را پیدا می کنید. چیزی که همواره بین آن ها مطرح بوده حس مسیولیت پذیری و تقسیم صحیح وظایف بوده است. پیمان در تبریز توسعه و زیر ساخت فنی را انجام میداد و کامران در شهرکرد بازاریابی و فروش، پشتیبانی، جذب توسعه‌دهنده و جذب نیروی انسانی را پیش می برد. در واقع کار آن ها همیشه مکمل هم بوده است و نقاط ضعف هم را پوشش داده اند.

کارنامه 10 ساله راست چین طی کردن مسیر 10 ساله راست چین در شهرستان بدون مشکل و دغدغه هم نبوده است، اما این مسیر 10 ساله با همراهی کاربران راست چین و جلب رضایت آن ها موجب دستاورد های بزرگی برای راست چین شده است.

رکورد های 10 ساله راست چین:

  • اولین مارکت‌پلیس ایران اولین پلتفرم قانونی بازار وردپرس رکورد بیشترین تعداد رضایت مشتری از خرید محصولات وردپرسی رکورد بیشترین تعداد فروش محصولات وردپرسی در یک روز بیش از 2،600،000 دقیقه حضور در بلک فرایدی سال 99 دریافت بیش از یک میلیون رضایت از مشتری بیش از 3200 اشتغالزایی مستقیم استفاده بیش از یک میلیون وب سایت از محصولات راست چین

دلایل رشد مداوم راست چین در  10 سال

راست چین بیش از 50 درصد بازار طراحی سایت ایران را در اختیار دارد و هم اکنون رهبر بازار است. رضایت کاربران یکی از دلایل رشد همیشگی راست چین بوده است، چون تیم راست چین همواره در راستای جلب رضایت کاربران خدمات ویژه مانند پشتیبانی زیر 2 ساعت، پاسخ گویی به تیکت ها در اسرع وقت، ارایه محصولات با کیفیت تلاش کرده است.

راست چین همواره به توسعه دهندگان محصولات خود اهمیت ویژه ای داده و طرح هایی را در جهت افزایش درآمد فروشندگان ارایه کرده است بطوریکه ؛ مثلا طرح کارمزد هوشمند در راستای حمایت از فروشندگان است که با اجرای این طرح، یک هفته پس از خرید محصولات، پیامکی با لینک نظرسنجی برای کاربران ارسال می‌شود تا رضایت خود را از محصول ثبت کند. امتیاز ثبت شده توسط مشتریان مستقیما کارمزد فروشنده را تعیین می کند. در صورت کسب رضایت بالای 90 % کارمزد فروشنده به 10 % تغییر می کند. بنابراین سود فروشنده در این شرایط 90 % است که در هیچ مارکت پلیسی دیده نشده است. طرح های حمایت از فروشندگان باعث همکاری با بیش از 2000 توسعه دهنده در راست چین است.

از دیگر خدمات مهم راست چین در راستای جلب رضایت کاربران «سیستم به روز رسانی خودکار محصولات»، «پشتیبانی دقیق و به موقع» و «مشاوره رایگان» است.

 چالش توسعه استارتاپ در شهرستان

یکی از مهم ترین چالش های راست چین در این 10 سال توسعه منابع انسانی بوده است، چون در شهرستان ها چالش نیروی متخصص همواره وجود داشته است. این چالش با استخدام نیرو های متخصص دورکار و سرمایه گذاری و آموزش نیرو های بومی به طور کامل حل شده است.

حالا بعد از گذشت 10 سال، راست چین از 10ام تا 20ام اردیبهشت ماه تولد 10 سالگی خود را جشن می‌گیرد. 10 سال سخت و پرفراز که به گفته کامران یزدانی‌نیا (هم‌بنیانگذار راست‌چین) همیشه تلاش کردیم اولین باشیم. هنوز رویاهای بزرگ‌تری برای راست‌چین داریم و هنوز سرویس‌های بزرگ‌تری برای ارائه کردن به کاربران عزیزمان داریم.

بمانسبت این ده سالگی تخفیف های باورنکردنی روی محصولات ویژه و سرگرمی برای شما آماده شده است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت راست چین

⚜️ مطمئن ترین و سریع ترین راه ساخت وب سایت بیش از 5700 قالب و افزونه آماده سایت، اسکریپت و اپلیکیشن ساز برای هر سلیقه وکاربردی 💎 همراه باگارانتی کیفیت و پشتیبانی تضمین Persian Themes & WebSite Templates for the Best CMS. راست چین بزرگترین پلتفرم عرضه محصولات تحت وب ایران با بیش از 5۶۰۰ محصول ، 1000 شرکت ، 4۰۰۰ برنامه نویس و ۷۳,۰۰۰ کاربر می باشد. در طی نه سال فعالیت توانسته ایم میزبان برترین تیم های برنامه نویسی ایرانی در تمامی گروه محصولات وردپرس، جوملا، پرستاشاپ و ... باشد. در سال 1391 برای اولین بار در ایران، راست چین به انتشار و عرضه این ساختارهای آماده پرداخت. منظور از ساختاری های آماده، قالب ها، افزونه ها و پلاگین ها و هر آنچه برای طراحی سایت به اون نیاز دارید، هست. از همان ابتدا فعالیت، راست چین اساس فعالیت خود را بر، ارائه محصولات اورجینال و حرفه ای فارسی قرار داد. از طرف دیگه، محیطی امن برای تجارت آسان طراحان وب ایرانی ایجاد کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]