اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206127464721947
در دسترس نیست

نصب و راه اندازی پکیج تصفیه فاضلاب اکسیر صنعت باختری توسط شرکت آب سازه

کد: 140206127464721947

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت آب سازه به عنوان تولید کننده و سازنده پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلن، برای شرکت اکسیر صنعت باختری در شهر عسلویه، پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی به ظرفیت 100 متر مکعب در روز را نصب و راه اندازی کردند.

نصب و راه اندازی پکیج تصفیه فاضلاب اکسیر صنعت باختری توسط شرکت آب سازه
پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلن دفنی به ظرفیت 100 متر مکعب در روز ساخت، نصب و راه اندازی با شرکت آب سازه

شرکت آب سازه به عنوان تولید کننده و سازنده پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلن، برای شرکت اکسیر صنعت باختری در شهر عسلویه، پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی به ظرفیت 100 متر مکعب در روز را نصب و راه اندازی کردند. 

پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی برای کمپ کارگری شرکت اکسیر صنعت باختری، به روش EAAS به ظرفیت 100 متر مکعب بر روز (برای 2000 نفر ) طراحی و ساخته شد. این پکیج تصفیه فاضلاب دارای واحد های آشغالگیر، انوکسیک، هوادهی، ته نشینی، واحد ضدعفونی پساب، پکیج تزریق کلر (هیپوکلرید کلسیم)، هاضم لجن، فیلترشنی، تابلو کنترل و توزیع قدرت با پایپینگ داخلی گالوانیزه و پلی اتیلن، می باشد. استاندارد خروجی جهت ورود به آب های سطحی تعیین شد. طی فرایند تصفیه، مشخصات فاضلاب ورودی از BOD و COD به ترتیب برابر با 350 و 600 ، به مشخصات فاضلاب خروجی BOD  و  COD، به ترتیب برابر با  30 و 60  میلی گرم بر لیتر تبدیل شدند.

پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلن چیست؟

پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلن به صورت یکپارچه و پیش ساخته ودر ابعاد مختلف ساخته می شوند. در دنیای صنعتی امروز پکیج تصفیه فاضلاب یکی از اصلی ترین تجهیزات برای حذف آلاینده های موجود در پساب های بهداشتی انسانی، صنعتی و بیمارستانی به شمار می رود. استفاده از پلی اتیلن در ساخت بدنه مخازن تصفیه فاضلاب باعث عمر بالاتر این پکیج ها شده و از محبوبیت بالایی در مقایسه با سایر سازه ها برخوردار است. به طور کلی در حجم های کوچکتر ساخت پکیج های تصفیه فاضلاب در مقایسه با سازه های بتنی و فلزی از لحاظ مالی مقرون به صرفه است. این پکیج ها بهترین گزینه برای تصفیه فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی فاضلاب محسوب می شود. این پکیج ها با داشتن بدنه مقاوم در برابر خوردگی مواد شیمیایی، اسیدی و آلی بهترین گزینه برای سیستم های تصفیه فاضلاب است.

مزایا پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلنی

  1. هزینه ساخت پایین تر نسبت به دیگر پکیج های تصفیه فاضلاب
  2. عدم خوردگی بدنه پلی اتیلنی در تماس با فاضلاب
  3. عمر بسیار بالای پکیج های پلی اتیلن (بیش از ۵۰ سال)
  4. نسب به صورت دفنی و امکان استفاده از فضای زیر زمین و عدم اشغال فضا بر روی زمین.
  5. امکان نصب لوله کشی و اتصالات دیفیوزر ها به صورت پلی اتیلنی یا استیل
  6. نصب آسان ‌پکیج برای کاهش هزینه ها عاملی اساسی است.
  7. ‌پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلن نیازی به محیط یا فضای خاص اختصاصی ندارد
  8. مقاومت زیاد در برابر شرایط محیطی و عدم نیاز به تعمیرات و نگهداری

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه صنعتی آب سازه

گروه صنعتی آب سازه پیشرو در صنعت تصفیه آب و فاضلاب تولید کننده انواع پکیج تصفیه فاضلاب، ایستگاه پمپاژ، دستگاه تصفیه آب و سایر تجهیزات آب و فاضلاب می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید