اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109266875721947
در دسترس نیست

تصفیه آب شور

بهترین روش برای کاهش شوری آب مشخص شد

کد: 140109266875721947

، تهران , (اخبار رسمی): شوری آب مهم ترین چالشی است که امروزه در شهر های مختلف کشور به وجود آمده است. برای مقابله با این مشکل بهترین راه حل استفاده از آب شیرین کن صنعتی است. این دستگاه با قدرت تصفیه بالا، راندمان مناسب و طول عمر مفید بهترین راه حل برای کاهش شوری آب می باشد.

بهترین روش برای کاهش شوری آب مشخص شد
دستگاه آب شیرین کن صنعتی

دستگاه تصفیه آب صنعتی مناسبترین راه حل برای کاهش شوری انواع آب چاه، رودخانه و حتی آب لوله کشی می باشد.

در صورتی که شما هم با مشکل شوری آب مواجه هستید و ترجیح می دهید آب سالم بنوشید تا انتهای این خبر همراه ما باشید تا با بهترین راه حل برای کاهش شوری آب آشنا شوید.

شوری آب یا همان TDS

شوری آب یا به اصطلاح تخصصی صنعت آب TDS به کل جامدات حل شده در آب اطلاق می شود. بالا بودن TDS آب حتما به معنای مضر بودن آن نیست بلکه دلیل بالا بودن TDS آب مشخص می کند که این آب برای سلامتی مضر است یا آسیبی به انسان نمی رساند. آب در طول مسیر خود از منابع سطحی و زمینی زیادی عبور می کند. با توجه به بالا بودن قدرت حلالیت آب در حین عبور خود املاح و مواد معدنی زمین را در خود حل می کند. این منابع ممکن است مواد معدنی، نمک ها، فلزات و مواد معدنی باشد. بجز تعداد کمی از مواد معدنی بقیه مواد برای سلامت انسان خطرناک است.

TDS یا میزان شوری آب به کمک دستگاه های TDS سنج و در آزمایشگاه ها قابل اندازه گیری است. بهترین آب برای مصرف دارای شوری بین 50 تا 150 میلی گرم بر لیتر است. اما شوری تا 300 میلی گرم بر لیتر هم قابل مصرف است.

بهترین روش برای کاهش شوری آب چیست؟

بهترین راه حل برای کاهش TDS آب استفاده از آب شیرین کن صنعتی است. این دستگاه ها بر پایه روش اسمز معکوس RO شوری آب را کاملا از بین برده و آب قابل شرب را تامین می کنند. این دستگاه با کمک ممبران های مخصوص که جز اصلی دستگاه محسوب می شود از عبور نمک ها از میان حفره های خود جلو گیری کرده و به این ترتیب آب را به طور کامل تصفیه می کنند.

مزایای دستگاه تصفیه آب صنعتی

این دستگاه ها قابلیت تولید هر ظرفیت آب را دارند و می توانند از 5 مترمکعب در شبانه روز تا ظرفیت های بالا را تصفیه کند. به این ترتیب می توان از آب شیرین کن صنعتی در بخش های مختلف مانند ساختمان ها، برج ها، شهرک های مسکونی و اداری، بیمارستان ها، مراکز تجاری و غیره استفاده کرد.

این دستگاه به دلیل مجهز بودن به فیلتر کربنی حتی بو و طعم بد آب را نیز از بین می برد. هم چنین دستگاه تصفیه آب صنعتی ارائه شده توسط گروه صنعتی آب سازه علاوه بر فیلتر کربنی، مجهز به فیلتر شنی و فیلتر کارتریجی نیز می باشد تا گرفتگی ممبران ها را تا حد زیادی کاهش دهد و طول عمر دستگاه افزایش یابد.

این دستگاه ها دارای طول عمر بالا و گارانتی طولانی مدت هستند که به شما اطمینان می دهند بتوانید با خیال راحت برای دراز مدت از آن ها استفاده کنید. همچنین دستگاه تصفیه آب صنعتی به صورت پیش ساخته در محل کارخانه ساخته شده و بنابراین فرایند نصب آن به سرعت انجام می شود.

گروه صنعتی آب سازه تولید کننده انواع تجهیزات تصفیه آب، آب شیرین کن صنعتی خود را مجهز به سیستم CIP و سیستم اتوفلاش تولید می کند. به این ترتیب شست و شو های دوره ای به طور منظم انجام شده و راندمان کار ممبران ها همیشه در بالاترین حد خود می ماند. حتی امکان خاموش کردن دستگاه های تصفیه آب صنعتی بدون مشکل وجود دارد چرا که این سیستم ها به اتوفلاش مجهز هستند و کاملا ممبران ها را شست و شو می دهند.

سایر روش های کاهش شوری آب

دیونیزه کردن: با استفاده از دستگاه دیونایزر می توانید غلظت نمک در آب شور را تا نزدیکی صفر برسانید. پس با توجه به حذف شدن همه نمک های آب این دستگاه برای تامین آب نوشیدنی مناسب نیست. و بهتر است از دیونایزر برای تامین آب صنایع داروسازی و غیره که نیاز به آب با بالاترین خلوص دارند استفاده شود.

جوشاندن آب: جوشاندن و متبلور کردن بخار آب یکی دیگر از راه های کاهش شوری آب است. اما مصرف انرژی این روش به شدت بالا می باشد و نمی توان برای ظرفیت های بالا از این روش برای کاهش شوری آب استفاده کرد.

باور غلط درباره کاهش شوری آب

این موضوع که دستگاه سختی گیر باعث کاهش شوری آب می شود باور اشتباهی است. در واقع هدف دستگاه سختی گیر کاهش کلسیم و منیزیم است. پس با دستگاه سختی گیر شما فقط کلسیم و منیزیم را از آب حذف کردید و سایر نمک ها همچنان در آب حل شده اند و ممکن است آسیب زا باشند.

طبق آنچه بیان شد بهترین راه حل کاهش شوری آب استفاده از یک دستگاه آب شیرین کن صنعتی است. این دستگاه با قدرت بالا تا 90 درصد نمک های آب را حذف کرده و می تواند برای هر TDS آبی از آب های لب شور با TDS 6000 تا آب های دریا با TDS بیشتر از 30000 را تصفیه کند. این دستگاه به همراه سایر تجهیزات خود می تواند تا مدت ها آب شرب شما را تامین کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه صنعتی آب سازه

گروه صنعتی آب سازه پیشرو در صنعت تصفیه آب و فاضلاب تولید کننده انواع پکیج تصفیه فاضلاب، ایستگاه پمپاژ، دستگاه تصفیه آب و سایر تجهیزات آب و فاضلاب می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه