کد: 140206287489123546
در دسترس نیست

آشایی با مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت

مهاجر به کانادا با ثبت شرکت

کد: 140206287489123546

، تهران , (اخبار رسمی): مهاجرت به کانادا با ثبت شرکت، یکی از بهترین روش ها برای مهاجرت کردن به این کشور است. کانادا از بهترین سیستم های اقتصادی دنیا برخوردار است و همین موضوع باعث شده است که سرمایه گذاران بسیاری از جمله سرمایه گذاران ایرانی، به ثبت شرکت در این کشور علاقه مند باشند

مهاجر به کانادا با ثبت شرکت
ثبت شرکت در کانادا

یکی از موارد تاثیر گذار در دریافت اقامت کانادا با ثبت شرکت، ارائه بیزینس پلن قوی است و شما می توانید با ارائه بیزینس پلن، درخواست اقامت هم داشته باشید.

 با ثبت کردن شرکت در کانادا و طی کردن یکسری مراحل، می توان اقامت دائم این کشور را نیز دریافت کرد. اگر شما هم می خواهید راجع به شرایط مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت اطلاعات به دست آورید و با انواع شرکت های قابل ثبت در این کشور آشنا شوید، دعوت می کنیم ادامه این مطلب از وبسایت مهاجرتی دستیکن را مطالعه کنید.

انواع ثبت شرکت در کانادا

شما برای ثبت یک شرکت در کانادا، باید نوع شرکت خود را تعیین کنید. شرکت های قابل ثبت در این کشور، شامل 4 نوع هستند که در بخش های بعدی توضیح می دهیم:

شرکت با مالکیت انحصاری (Sole Proprietorship)

اولین نوع شرکت در کانادا که می خواهیم معرفی کنیم، شرکت با مالکیت انحصاری است. این نوع شرکت، فرایند ثبت ساده تری نسبت به دیگر شرکت ها دارد و مالکیت آن همانطور که از اسم شرکت مشخص می باشد، به عهده یک نفر می باشد. مدیر شرکت با مالکیت انحصاری، مسئول تمام سود و زیان های شرکت است و در راس تصمیم گیری قرار دارد.

ثبت شرکت با مالکیت انحصاری در کانادا، مزایای بسیاری دارد اما دارای معایبی هم می باشد که بزرگ ترین آن، سرمایه گذاری توسط شخص شماست. در واقع، شما باید تامین کننده تمام سرمایه لازم برای ثبت و راه اندازی شرکت باشید و امکان تامین مالی توسط فردی دیگر وجود ندارد.

شرکت مشارکتی (General Partnership)

شرکت مشارکتی یکی دیگر از انواع شرکت های قابل ثبت در کاناداست. این نوع شرکت زمانی ثبت می شود که دو نفر یا بیشتر از این تعداد بخواهند با راه اندازی کردن یک شرکت با یکدیگر مشارکت داشته باشند.

شرکت سهامی (Corporation)

شرکت سهامی، از شرکای متعددی تشکیل شده است و هر یک از اعضای شرکت بر اساس میزان سرمایه خود حق مالکیت در شرکت را دارند. شرکت سهامی، فرایند ثبت شدن پیچیده تری نسبت به دیگر شرکت ها دارد و هزینه های جانبی آن زیاد است اما این شرکت ها، همیشگی هستند و به تمدید کردن نیاز ندارند.

شرکت تعاونی (Cooperative)

شرکت تعاونی، آخرین نوع شرکت قابل ثبت در کانادا محسوب می شود. هزینه های ثبت شرکت تعاونی کمتر از سایر شرکت هاست و مدیریت آن نیز توسط اعضا می باشد. در این شرکت ها، اعضا در جهت برآورده شدن خواسته های مشترک فعالیت می کنند.

برای ثبت شرکت مشارکتی، یک تفاهم نامه تنظیم شده و به تایید همه اعضای شرکت می رسد. در تفاهم نامه، همه موارد مانند نحوه تصمیم گیری درباره تقسیم کار شرکت، مشخص شده اند. مزیتی که ثبت شرکت مشارکتی دارد، در کمتر بودن سرمایه لازم است، زیرا تعداد اعضای بیشتری را شامل می شود.

روش های ثبت شرکت در کانادا

ثبت شرکت در کانادا به دو روش کلی امکان پذیر است که در این بخش می خواهیم توضیح دهیم:

ثبت شرکت از طریق انتقال درون سازمانی یا ICT 

یک روش ثبت شرکت در کانادا، از طریق انتقال درون سازمانی یا ICT می باشد. (ICT مختصر شده عبارت Intra Company Transfer است). کارآفرینانی که هم اکنون دارای کسب و کار حاضر در خارج از کشور (کشوری به غیر از کانادا) هستند و می خواهند یک شرکت وابسته به آن یا کسب و کار جدیدی را در کانادا راه اندازی کنند، می توانند از این روش برای ثبت شرکت خود استفاده کنند.

ثبت شرکت در کانادا به روش ICT، باعث دریافت ویزای کاری می شود و با دریافت این ویزا، فرد می تواند به کانادا مهاجرت کرده و تجارت خود را آغاز نمایند. متقاضیان ثبت شرکت به این روش، در مرحله اول باید یک طرح تجاری دقیق ارائه کنند همچنین مهم است که کسب و کار آنها برای حداقل یک سال در کشوری دیگر، فعال بوده باشد.

افراد با داشتن شرایط فوق، می توانند ابتدا ویزای کاری 2 ساله کانادا را بگیرند و سپس می توان مجوزهای اولیه کار را به مدت 7 سال هم تمدید کرد.

ثبت شرکت از طریق مالک گرداننده (Owner Operator)

روش دوم ثبت شرکت در کانادا، از طریق مالک گرداننده است. در این روش، مدیران می توانند کسب و کار خود را در کانادا با خرید یک بیزینس یا ایجاد تجارت جدید آغاز کنند. برای ثبت شرکت از طریق مالک گرداننده، لازم است با اقامت موقت دو ساله وارد این کشور شد و سپس می توان اقامت دائم کشور را هم دریافت کرد.

برای ثبت شرکت در کانادا از طریق مالک گرداننده، باید نامه LMIA (Labor Market Impact Assessment) دریافت شود که گرفتن این نامه از طریق سازمان توسعه کار و مهارت کانادا امکان پذیر می باشد.

شرایط ثبت شرکت در کانادا

شرایط لازم برای ثبت شرکت در کانادا، بستگی به نوع شرکت انتخابی شما و محل راه اندازی کسب و کار دارد اما به طور کلی باید از شرایط زیر برخوردار بود:

افراد بر اساس تحصیلات و سابقه فعالیت خود می توانند انواع شرکت را در کانادا ثبت کنند

برای ثبت کردن شرکت در کانادا و مهاجرت به این کشور، باید صاحب خود کسب و کار برای انجام امور مدیریتی کشور حضور داشته باشد. در واقع نمی توان مسئولیت مدیریت شرکت را به شخصی دیگر سپرد

برای استخدام نیروی کار شرکت باید از میان کانادایی ها استخدام انجام گیرد

دارا بودن حداقل سن 18 سال، شرط مهم برای مهاجرت به کانادا با ثبت شرکت محسوب می شود

برای مهاجرت به کانادا با ثبت شرکت، باید برگه عدم سوء پیشینه خود را ارائه کنید

متقاضیان ثبت شرکت در کانادا حداقل باید 51 درصد از سهام شرکت را داشته باشند

دارا بودن سابقه کار مدیریتی از دیگر شرایط ثبت شرکت در کانادا محسوب می شود

متقاضیان برای ثبت کردن شرکت در هر یک از شهرهای کانادا، باید بیزینس پلن یا طرح تجاری را ارائه دهند

انتخاب نام شرکت، از موضوعات مهم دیگر برای ثبت کردن شرکت در کانادا می باشد و باید نامی مرتبط با نوع کسب و کار انتخاب شود همچنین نام شرکت نباید تشابه اسمی با دیگر شرکت های این کشور داشته باشد

مراحل ثبت شرکت در کانادا

برای ثبت کردن شرکت خود در کانادا، باید مراحل زیر را طی کنید:

تهیه بیزینس پلن یا طرح تجاری

مرحله اول ثبت شرکت در کانادا، آماده کردن بیزینس پلن یا همان طرح تجاری می باشد. این طرح، درباره نحوه راه اندازی و اجرای کسب و کار شرح می دهد و مواردی همچون منابع مالی، اهداف تجاری، چشم انداز بیزینس برای پیشرفت و … را مورد بررسی قرار می دهد. داخل طرح تجاری باید توضیح داده شود که ثبت کردن شرکت و کسب و کار چگونه می تواند باعث تاثیرات مثبت در اقتصاد کانادا شود.

انتخاب ساختار شرکت

در مرحله بعد، شما باید درباره نوع و ساختار شرکت خود تصمیم بگیرید. طبق توضیحاتی که در ابتدای مطلب ارائه کردیم، شما می توانید 4 شرکت انحصاری، مشارکتی، سهامی و تعاونی را با توجه به شرایطی که دارید، انتخاب کنید.

انتخاب نام شرکت

بعد از تعیین نوع شرکت، باید نامی را هم برای آن انتخاب کنید. نام شرکت بسیار مهم است زیرا مشتریان شما را با آن می شناسند و یک ابزار تبلیغاتی موثر محسوب می شود. دو نکته را باید در انتخاب نام شرکت خود مد نظر داشته باشید اول اینکه ساده و روان باشد و مشتری بتواند آن را به راحتی به خاطر بسپارد. همچنین باید بر اساس قوانین ثبت شرکت در کانادا، نام شرکت مشابه نام یا برند تجاری دیگر شرکت ها نباشد.

اقامت کانادا از طریق ثبت شرکت

برای اکثر کسانی که متقاضی ثبت شرکت در کانادا هستند، مهم است که اقامت این کشور را دریافت کنند اما آیا می توان با ثبت شرکت، اقامت دائم کانادا را گرفت؟ در این خصوص باید بگوییم که ایالت های مختلف کانادا، دارای قوانین و مقررات ویژه ای برای ثبت شرکت هستند و اگر می خواهید اقامت این کشور را دریافت کنید، باید طبق قوانین هر ایالت اقدام کنید.

یکی از موارد تاثیر گذار در دریافت اقامت کانادا با ثبت شرکت، ارائه بیزینس پلن قوی است و شما می توانید با ارائه بیزینس پلن، درخواست اقامت هم داشته باشید. در این روش، ابتدا یک اقامت کوتاه مدت خواهید داشت و بعد از چند سال می توانید مجوز اقامت دائم کشور را دریافت کنید.

موسسه مهاجرتی دستیکن متخصص در امور مهاحرت به کانادا با انواع روش های مهاجرتی و دریافت اقامت دائم این کشور است. برای مشاوره با متخصصین و وکلای مهاجرتی این شرکت تماس بگیرید.

منبع: مهاجرت به کانادا با ثبت شرکت

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه مهاجرتی دستیکن

شرکت مهاجرتی دستیکن با مدیریت مستقیم بنفشه بهزادی عضو رسمی سازمان مشاوران قانونی مهاجرت به کانادا (CICC) ، با شماره عضویت (R530727) و مشاور مهاجرت ثبت شده در استان ساسکاچوآن با کد ثبت ۰۰۰۹۰۲ آماده ارائه بهترین نوع سرویس و خدمات مهاجرتی به متقاضیان میباشد. شرکت مهاجرتی دستیکن فعالیت های خود را از شهر تورنتو کانادا از سال ۲۰۱۲ آغاز کرده و هم اکنون در دفاتر دبی و تهران نیز با جواز کسب قانونی از کشور امارات و ایران مشغول پاسخگویی به متقاضیان می باشد. تخصص شرکت خدمات مهاجرتی دستیکن در برنامه های مهاجرتی موقت و دائم از جمله مهاجرت تحصیلی، مهاجرت نیروی متخصص، برنامه مهاجرتی استارت آپ، ثبت شرکت و خرید بیزینس، برنامه های استانی، برنامه خود اشتغالی، اسپانسرشیپ خانواده و ویزای توریستی است.

منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون