کد: 140207167517823546
در دسترس نیست

مهاجرت به کانادا از طریق کار

اخذ انواع ویزای کاری کانادا

کد: 140207167517823546

، تهران , (اخبار رسمی): روش های مختلفی برای اخذ ویزای کاری کانادا وجود دارند و شما بر حسب شرایط خود باید بهترین روش ممکن را انتخاب کنید. برخی از ویزاها فقط برای افرادی صادر می شود که تخصص و مهارتی داشته باشند اما افرادی که تحصیل کرده نیستند یا تخصص و مهارتی ندارند نیز می توانند ویزای کاری کانادا را دریافت کنند.

اخذ انواع ویزای کاری کانادا
اخذ ویزای کاری کانادا

اخذ ویزای کاری کانادا یکی از بهترین روش های مهاجرت به این کشور است که خدمات اخذ انواع ویزای کاری در موسسه دستیکن برای ورود سریع به این کشور و دریافت فرصت های شغلی مناسب برای متقاضیان انجام می شود.

اخذ ویزای کاری کانادا، مورد تقاضای بسیاری از ایرانیانی است که تصمیم به پیدا کردن یک شغل مناسب در کشورهای خارجی را دارند. این کشور به دلیل مزایایی همچون در نظر گرفتن حقوق و دستمزد بالا برای کارمندان و کارگران، ارائه خدمات بیمه به کارکنان و خانواده های آنها و برخی دیگر از مزایا، از محبوب ترین کشورها برای مهاجرت کاری است و شما هم اگر تصمیم دارید به هدف یافتن شغل به این کشور مهاجرت کنید، می توانید به روش های مختلفی اقدام نمایید. در ادامه این مطلب می خواهیم توضیحاتی راجع به شرایط و نحوه اخذ ویزای کاری کانادا ارائه دهیم.

اخذ ویزای کاری کانادا

دریافت ویزای کاری کانادا و اخذ اقامت موقت و سپس تبدیل آن به اقامت دائم این کشور یکی از روش های محبوب و رایج مهاجرتی به کشور کانادا محسوب می شود. برای کار در کانادا به صورت موقت باید از طرف یک کارفرمای کانادایی پیشنهاد کار یا جاب آفر داشته باشید و یک مجوز موقت از سازمان منابع انسانی و توسعه مهارت کشور کانادا کسب کنید.

دولت کانادا اشتیاق بالایی برای جذب نیروی کار خارجی دارد؛ ازین رو انواع مختلفی از ویزای کاری را دسته بندی کرده تا افراد با سطح مهارت و تخصص مختلف را در بهترین موقعیت های شغلی جذب کند.

روند اخذ ویزای کاری کانادا نیازمند دانش و تخصص و اشراف کامل به شرایط و قوانین مهاجرتی این کشور را دارد. ازین رو توصیه می شود برای اینکه پروسه پذیرش مهاجرتی ازطریق کار، طبق روال پیش برود و درصد ریسک عدم پذیرش به پایین ترین حد خود برسد از موسسات مهاجرتی متخصص برای اخذ ویزاهای کاری کانادا اقدام کنید.

انواع ویزای کاری کانادا

روش های مختلفی برای اخذ ویزای کاری کانادا وجود دارند و شما بر حسب شرایط خود باید بهترین روش ممکن را انتخاب کنید. برخی از ویزاها فقط برای افرادی صادر می شود که تخصص و مهارتی داشته باشند اما افرادی که تحصیل کرده نیستند یا تخصص و مهارتی ندارند نیز می توانند ویزای کاری کانادا را دریافت کنند.

همچنین ایرانیان ساکن در کانادا که به طور موقت در این کشور اقامت دارند هم می توانند برای تبدیل ویزای فعلی خود به ویزای کاری اقدام کنند. شرایط اخذ ویزای کاری کانادا در هر یک از روش های مختلف آن فرق می کند که در بخش های بعدی هر یک از این ویزاها را بررسی می کنیم :

ویزای کار کانادا با روش اکسپرس اینتری (Express Entry)

یک روش برای اخذ ویزای کاری کانادا، از طریق اکسپرس اینتری است. اگر سن شما کمتر از 40 سال است و سطح زبانتان قابل قبول می باشد، می توانید برای دریافت ویزای کار کانادا با روش اکسپرس اینتری اقدام کنید. این ویزا برای افرادی صادر می شود که سابقه تحصیلی و شغلی خوب هم داشته باشند و ویژگی هایی مثل سن، مدرک تحصیلی، دانش زبان انگلیسی و برخی دیگر از موارد، شانس دریافت ویزا را افزایش می دهد.

ویزای کار کانادا با برنامه مهاجرت استانی کانادا (Provincial Nominee Program)

روش دوم دریافت ویزای کاری کانادا از طریق برنامه مهاجرت استانی است. استان های مختلف این کشور بر اساس نیاز صنایع و شرکت های خود هر ساله به کارکنان ماهری نیاز دارند و از نیروی کار ماهر کشورهای دیگر هم جذب می کنند.

اخذ ویزای کار کانادا با برنامه مهاجرت استانی کانادا (Provincial Nominee Program) برای دانشجویان، نیروهای کار ماهر و نیمه ماهر امکان پذیر می باشد و متقاضیان می توانند به روش آنلاین یا آفلاین برای این ویزا درخواست دهند.

ویزای کار کانادا با برنامه مهاجرتی استان کبک

استان کبک در کشور کانادا، برنامه مهاجرتی مختص به خود را دارد و اگر برای مهاجرت به کانادا این استان را انتخاب کرده اید، می توانید برای دریافت ویزای کاری کانادا از طریق برنامه مهاجرتی اختصاصی استان کبک اقدام نمایید.

ویزای کار موقت کانادا (ویزای جاب آفر)

یکی از رایج ترین روش ها برای دریافت ویزای کاری کانادا، ویزای کاری موقت یا همان جاب آفر می باشد. اگر امکان اقامت دائم در کانادا را ندارید، می توانید ویزای کار موقت این کشور را دریافت کنید و به مدت 6 ماه تا یک سال به منظور کار در این کشور اقامت داشته باشید. البته ویزای جاب آفر کانادا در شرایطی اختصاص داده می شود که از یک شرکت کانادایی یا کارفرما یک پیشنهاد شغلی دریافت کرده باشید و به کمک این ویزا، اجازه کار در کانادا خواهید داشت.

شرایط دریافت ویزای کار کانادا

طبق قوانین کشور کانادا، برای دریافت ویزای کاری این کشور باید از شرایط زیر برخوردار بود :

داشتن دعوت ‌نامه معتبر

داشتن دعوت نامه از سوی یک کارفرما، موسسه یا شرکت کانادایی، شانس دریافت ویزای کاری را افزایش می دهد. داخل دعوت نامه باید توضیحات کاملی راجع به پیشنهاد شغلی و حقوق دریافتی ذکر شده باشد. دعوتنامه ویزای کاری کانادا حتما باید مورد تایید اداره مهاجرت این کشور باشد و فقط هم برای شغل هایی که نیروی خارجی در آنها نیاز است، اعتبار دارد.

تائیدیه آزمون LMIA 

آزمون LMIA، آزمونی برای ارزیابی نیروهای ماهر خارجی می باشد که البته این آزمون برای تمام شغل ها برگزار نمی شود و اگر در متن دعوت نامه به آن اشاره شده باشد، متقاضی باید در آزمون شرکت نماید.

تمکن مالی

از شرایط مهم دریافت ویزای کاری کانادا، دارا بودن تمکن مالی است و باید به افسر ویزای این کشور ثابت کنید که شما برای حداقل چند ماه زندگی در کانادا، تمکن مالی لازم را دارید. تمکن مالی ویزای کار کانادا باید به دلار کانادا صادر شود و به مهر و امضای مدیر شعبه صادر کننده برسد.

سایر شرایط دریافت ویزای کاری کانادا شامل برخورداری از تحصیلات مرتبط، دارا بودن سابقه شغلی، ارائه مدرک زبان، برخورداری از سن مناسب و داشتن تخصص و مهارت های لازم می باشد.

مدارک دریافت ویزای کار کانادا

با توجه به نوع ویزای انتخاب شده، باید مدارک لازم ارائه شوند اما لیست کلی مدارک به شرح زیر می باشند:

مدارک تحصیلی: برای اخذ ویزای کاری کانادا باید مدارک تحصیلی خود را به صورت ترجمه شده ارائه دهید. با ارائه این مدارک، شانس شما برای بهره مندی از ویزا بیشتر خواهد بود

مدارک شغلی و کاری: با توجه به شغل درخواستی، باید مدارک شغلی و کاری را ارائه دهید و سابقه کاری قوی تر، امتیاز شما را برای اخذ ویزا افزایش می دهد. این مدارک شامل فیش حقوقی، قراردادهای کاری و گواهی پیشنهاد شغلی از کارفرما یا شرکت کانادایی می باشند

مدرک زبان: با توجه به نوع ویزای کاری مورد تقاضا، شاید لازم باشد مدرک زبان هم ارائه دهید

سن: بهترین سن برای ورود به شغل در کانادا، بازه سنی 18 تا 35 سال است اما افراد با سن بالاتر هم می توانند ویزا دریافت کنند

مدارک مالی: مدارک مربوط به تمکن مالی خود را هم باید برای اخذ ویزای کاری کانادا ارائه نمایید

مدارک مربوط به مهارت ها: اگر مهارت ها و توانمندی هایی دارید، می توانید مدارک معتبر آنها را ارائه دهید تا شانس بیشتری برای اخذ ویزا داشته باشید

سایر مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کاری کانادا شامل پاسپورت، گواهی سلامت جسمانی و عدم سوء پیشینه، عکس، فرم ‌های مربوط به دریافت ویزا، سند ملکی، شناسنامه، سند ازدواج و … هستند که تمام این مدارک باید به صورت ترجمه شده ارائه شوند.

مهاجرت کاری به کانادا با دستیکن

موسسه مهاجرتی دستیکن به صورت تخصصی در زمینه اخذ ویزای کاری کانادا فعالیت دارد. این شرکت با همکاری با وکلا و کارشناسان امور مهاجرت پرونده های موفقی در این زمینه بدست آورده است. برای مشاوره با کارشناسان مجموعه با ما تماس بگیرید.

منبع: https://destican.ca/%d9%88%db%8c%d8%b2%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c-%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%af%d8%a7/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه مهاجرتی دستیکن

شرکت مهاجرتی دستیکن با مدیریت مستقیم بنفشه بهزادی عضو رسمی سازمان مشاوران قانونی مهاجرت به کانادا (CICC) ، با شماره عضویت (R530727) و مشاور مهاجرت ثبت شده در استان ساسکاچوآن با کد ثبت ۰۰۰۹۰۲ آماده ارائه بهترین نوع سرویس و خدمات مهاجرتی به متقاضیان میباشد. شرکت مهاجرتی دستیکن فعالیت های خود را از شهر تورنتو کانادا از سال ۲۰۱۲ آغاز کرده و هم اکنون در دفاتر دبی و تهران نیز با جواز کسب قانونی از کشور امارات و ایران مشغول پاسخگویی به متقاضیان می باشد. تخصص شرکت خدمات مهاجرتی دستیکن در برنامه های مهاجرتی موقت و دائم از جمله مهاجرت تحصیلی، مهاجرت نیروی متخصص، برنامه مهاجرتی استارت آپ، ثبت شرکت و خرید بیزینس، برنامه های استانی، برنامه خود اشتغالی، اسپانسرشیپ خانواده و ویزای توریستی است.

منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون