کد: 140207137512323546
در دسترس نیست

مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ ویژه کارآفرینان

ویزای استارتاپ کانادا

کد: 140207137512323546

، تهران , (اخبار رسمی): مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ، بهترین روش مهاجرت برای کارآفرینانی است که می خواهند کسب و کار مربوط به ایده های نوآورانه و بدیع خود را در کشور کانادا تاسیس کنند.

ویزای استارتاپ کانادا
مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ

شرکت خدمات مهاجرتی دستیکن طیف گسترده‌ای از خدمات مشاوره‌ دریافت ویزای استارتاپ کانادا را ارائه می‌دهد که به مهاجران کارآفرین بالقوه کمک می‌کند، طرح کسب و کار آنها با درخواست ویزا کاملا منطبق باشد.

 دولت کانادا، از ایده های جدید حمایت می کند و افرادی که دارای ایده ای خلاقانه و طرحی جدید هستند، می توانند با دریافت ویزای استارتاپ، به این کشور مهاجرت کرده و از مزایای کار و زندگی در کانادا بهره مند شوند. 

اخذ ویزای استارتاپ کانادا

در واقع باید بگوییم که استارتاپ به معنای راه اندازی یک کسب و کار جدید و طرح تجاری نوآورانه است. ویزای استارتاپ کانادا هم به کسانی اختصاص داده می شوند که این طرح ها را ارائه می کنند. با دریافت ویزای استارتاپ، امکان اقامت در کانادا و دریافت تابعیت این کشور هم وجود دارد اما اخذ این ویزا به سادگی نیست و در مقایسه با سایر ویزاهای کانادا، شرایط سخت و متفاوت تری دارد.

ویژگی های طرح ویزای استارتاپ کانادا

طرح یا ایده ای که به منظور دریافت ویزای استارتاپ کانادا ارائه می شود، باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • نوآورانه باشد
  • بتواند برای کانادایی ها اشتغال زایی کند.
  • قابلیت رقابت در بازار جهانی داشته باشد.

اگر طرحی دارید که دارای ویژگی های فوق است، می توانید برای مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ اقدام کنید. برنامه startup کانادا از انواع اقامت سرمایه گذاری در کانادا محسوب می شود و دولت کانادا نیز برای حمایت از متقاضیان، ظرفیت پذیرش را تا سال 2025 تا میزان 3 برابر افزایش خواهد داد.

آپدیت های جدید ویزای استارتاپ کانادا

وزیر مهاجرت کانادا، آپدیت های جدیدی را برای ارائه ویزای استارتاپ کانادا در نظر گرفته است. طبق این آپدیت، ظرفیت پذیرش افراد و دادن اقامت از طریق ویزای مذکور تا سال 2025 تقریبا 3 برابر افزایش پیدا خواهد کرد. ضمن اینکه، در گذشته ویزای کاری که از طریق استارتاپ درخواست می شد، به مدت یک ساله بود اما در آپدیت جدید تصمیم بر این شده است که ویزای موردنظر 3 ساله و ویزای باز شود.

طبق این آپدیت، افراد در گذشته با اخذ این ویزا فقط قادر به کار بر روی پروژه استارتاپی خود بودند اما با این آپدیت افراد مجاز هستند از تخصص خود در زمینه های دیگر هم استفاده نمایند.

لازم است خاطرنشان کنیم که این تغییرات توسط دولت کانادا اعلام شده اند اما هنوز به مرحله اجرایی نرسیده اند.

نحوه مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ

اگر کارآفرین هستید و شرایط اخذ ویزای استارتاپ کانادا را دارید، می توانید با استفاده از این ویزا به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم کشور را دریافت نمایید.

دولت کانادا کارآفرینان خارجی را که قصد دارند با ارائه ایده های نوآورانه خود، کسب و کارهای جدید را در کشور راه اندازی کنند و باعث رشد اقتصاد این کشور شوند را جذب می کند و این کشور از نظر حمایت از کارآفرینان خارجی، یکی از بهترین کشورها محسوب می شود. شما می توانید با اخذ ویزای استارتاپ کانادا، به صورت تیمی هم مهاجرت کنید و با 5 نفر از اعضای تیم، وارد کانادا شوید.

اخذ ویزای استارتاپ کانادا مراحل زیر را دارد:

تکمیل فرم درخواست

در مرحله اول اخذ ویزای استارتاپ کانادا، باید فرم درخواست را تکمیل کنید و پس از تکمیل تمام بخش های فرم درخواست و کسب اطمینان نسبت به درج صفحه بارکد، آن را امضاء کنید.

جمع ‌آوری مدارک مورد نیاز

دریافت ویزای استارتاپ کانادا نیازمند ارائه یکسری مدارک است و باید تمام این مدارک بدون کمترین نقص آماده شده و ضمیمه نامه درخواست شوند.

پرداخت هزینه ‌های لازم

مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ، هزینه هایی دارد و متقاضیان و اعضای خانواده آنها باید در زمان ارسال درخواست، هزینه های مربوطه را که شامل موارد زیر می باشند، بپردازند:

حق هزینه اقامت دائم کانادا

  • هزینه‌ های شخص ثالث (معاینات پزشکی، گواهی پلیس، مدارک زبان و…)
  • هزینه بیومتریک
  • ارسال درخواست
  • بعد از تکمیل فرم درخواست و تهیه مدارک مورد نیاز، باید رسید پرداخت هزینه ها ضمیمه درخواست شده و ارسال گردد.

مدارک ویزای استارتاپ کانادا

دریافت ویزای استارتاپ کانادا نیازمند جمع آوری مدارک و ارائه آنهاست و در صورت ناقص بودن مدارک، درخواست ویزا ریجکت خواهد شد. لیست این مدارک به شرح زیر هستند:

  • اسناد مسافرتی و گذرنامه معتبر
  • مدارک زبان
  • نامه حمایت یکی از سازمان‌ های مورد تأیید دولت کانادا
  • مدارک شناسایی و حقوقی (شناسنامه، کارت ملی، سند ازدواج و…)
  • مدارک مربوط به فرزندان (در صورت داشتن فرزند)
  • گواهی عدم سوء پیشینه و سابقه کیفری متقاضی
  • دو قطعه عکس پرسنلی
  • مدارک مربوط به اثبات تمکن مالی
  • مدارک اثبات مهارت‌ های زبانی

شرایط دریافت مجوز استارتاپ کانادا

دریافت مجوز استارتاپ کانادا، این امکان را برای متقاضیان فراهم می سازد که در جهت توسعه کسب و کار خود تلاش کنند و تا زمانی که اقامت دائم این کشور را دریافت کنند، مشغول به فعالیت باشند. مجوز استارتاپ کانادا، به مدت یک سال اعتبار دارد و به مدت 6 ماه پس از صادر شدن، دارای اعتبار است. برای اخذ مجوز استارتاپ کانادا، باید از شرایط زیر برخوردار باشید:

متقاضیان باید تصمیم به اقامت در استان یا منطقه ای غیر از کبک داشته باشند.

از دیگر شرایط اخذ مجوز استارتاپ کانادا، پرداخت هزینه توافق به کارفرما است.

مؤسس و اعضاء کلیدی استارتاپ برای دریافت مجوز کاری، لازم است تعهدنامه‌ ای از سمت سازمان‌ های حمایتی مورد تایید دولت کانادا دریافت کنند.

متقاضیان مجوز استارتاپ باید دارای تمکن مالی لازم باشند و بتوانند به مدت 52 هفته زندگی در کانادا، هزینه زندگی خود و اعضای خانواده شان را تامین نمایند.

برای مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ، حداکثر 5 فرد مجاز هستند برای یک طرح تجاری تشکیل گروه دهند.

افراد اصلی گروه مجاز هستند در زمان بررسی پرونده، با اخذ ویزای کاری کانادا خود به همراه خانواده به کانادا بروند. با این ویزا، فرزندان اجاز تحصیل و همسر هم اجازه کار را دارند.

حداقل سرمایه برای استارتاپ در کانادا

برای تامین سرمایه لازم استارتاپ در کانادا، می توانید از سازمان ها یا صندوق های سرمایه گذاری دولت کانادا کمک بگیرید. اگر بتوانید دولت کانادا را متقاعد سازید که روی طرح شما سرمایه گذاری کنند و طرح شما ارزش سرمایه گذاری کردن را داشته باشد، دیگر نیازی نخواهد بود که خودتان برای استارتاپ سرمایه گذاری کنید.

دریافت حمایت های سرمایه گذاری در کانادا، از سه نوع سازمان امکان پذیر است که شامل انکوباتور یا موسسات رشد، موسسات سرمایه گذاری آنجل و مراکز سرمایه گذاری ونچر می باشند. اگر بتوانید از یکی از این سازمان های حمایتی مورد تایید دولت کانادا، نامه حمایتی را دریافت نمایید، امکان مهاجرت به کانادا از طریق ویزای استارتاپ خواهید داشت.

مدت زمان اخذ ویزای استارتاپ کانادا

پس از تکمیل فرم درخواست و ارائه تمام مدارک، پرونده شما بررسی می شود و اگر مدارک ناقص باشند، پرونده به شما ارسال خواهد شد اما اگر طرح و پرونده شما مورد پذیرش قرار بگیرد، اداره مهاجرت به شما اطلاع خواهد داد که برای پیگیری مراحل اخذ ویزای خود اقدام کنید.

مدت زمان گرفتن ویزای استارتاپ کانادا بستگی به ایده شما و نیاز دولت کانادا به این ایده دارد و هر چقدر که ایده بهتری ارائه کنید، شانس بیشتری برای اخذ ویزا دارید. اما در حالت کلی، معمولا 1 تا 2 سال طول می کشد تا ویزای استارتاپ کانادا صادر شود.

دلایل ریجکت شدن ویزای استارتاپ کانادا

ممکن است با درخواست یکی از اعضای گروه استارتاپ برای اخذ ویزا، موافقت نشود و درخواست ویزا ریجکت شود. ریجکت ویزای استارتاپ کانادا، دلایل مختلفی دارد از جمله آنکه:

  • داشتن سوء پیشینه
  • داشتن مشکلات پزشکی یکی از اعضای تیم یا اعضای خانواده
  • عدم برخورداری از تمکن مالی
  • نقص در پرونده و مدارک
  • عدم ارائه مدرک زبان مورد تایید
  • مناسب نبودن ایده و طرح تجاری

مشاوره دریافت ویزای استارتاپ کانادا 

شرکت خدمات مهاجرتی دستیکن همکاری گسترده‌ای با نهادهای سرمایه‌گذار خصوصی مورد تایید دولت در فضای استارتاپ کانادا دارد. ما طیف گسترده‌ای از خدمات مشاوره‌ دریافت ویزای استارتاپ کانادا را ارائه می‌دهیم که به مهاجران کارآفرین بالقوه کمک می‌کند، طرح کسب و کار آنها کاملاً منطبق بر کلیه الزامات این صنعت باشد.

لطفا فرم ارزیابی اطلاعات را تکمیل کنید. در صورتی که برای مهاجرت از طریق برنامه استارت آپ واجد شرایط بودید، مشاوران ما بین ۱ تا ۲ روز کاری با شما تماس خواهند گرفت.

منبع: مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه مهاجرتی دستیکن

شرکت مهاجرتی دستیکن با مدیریت مستقیم بنفشه بهزادی عضو رسمی سازمان مشاوران قانونی مهاجرت به کانادا (CICC) ، با شماره عضویت (R530727) و مشاور مهاجرت ثبت شده در استان ساسکاچوآن با کد ثبت ۰۰۰۹۰۲ آماده ارائه بهترین نوع سرویس و خدمات مهاجرتی به متقاضیان میباشد. شرکت مهاجرتی دستیکن فعالیت های خود را از شهر تورنتو کانادا از سال ۲۰۱۲ آغاز کرده و هم اکنون در دفاتر دبی و تهران نیز با جواز کسب قانونی از کشور امارات و ایران مشغول پاسخگویی به متقاضیان می باشد. تخصص شرکت خدمات مهاجرتی دستیکن در برنامه های مهاجرتی موقت و دائم از جمله مهاجرت تحصیلی، مهاجرت نیروی متخصص، برنامه مهاجرتی استارت آپ، ثبت شرکت و خرید بیزینس، برنامه های استانی، برنامه خود اشتغالی، اسپانسرشیپ خانواده و ویزای توریستی است.

منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون