اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207197525022580
در دسترس نیست

نتایج آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی

کد: 140207197525022580

، (اخبار رسمی): زمان اعلام نتایج آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی ۱۴۰۲ اعلام شد. آزمون ملی دندانپزشکی تحت نظارت وزارت بهداشت و دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی در دو مرحله نظری و عملی انجام می‌شود. این آزمون با هدف ارزیابی دانش آموختگان دانشگاه‌های معتبر خارج از کشور که مایل به فعالیت در کلینیک‌های ...

نتایج آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی
نتایج آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی

زمان اعلام نتایج آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی ۱۴۰۲ اعلام شد. آزمون ملی دندانپزشکی تحت نظارت وزارت بهداشت و دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی در دو مرحله نظری و عملی انجام می‌شود. این آزمون با هدف ارزیابی دانش آموختگان دانشگاه‌های معتبر خارج از کشور که مایل به فعالیت در کلینیک‌های دندانپزشکی داخل کشور می‌باشد، برگزار می‌گردد.

آن دسته از افراد فارغ التحصیل که در رشته دندانپزشکی مدرک خود را در خارج از کشور دریافت کرده‌اند، برای فعالیت در کلینیک‌های دندانپزشکی یا دریافت مجوز فعالیت به عنوان دندانپزشک در داخل کشور این امکان را دارند که در آزمون ملی دندانپزشکی شرکت کنند و پس از کسب نمره حد نصاب، می‌توانند برای مشاهده نتایج خود جهت بررسی عملکرد و دانش تئوری و توانمندی عملی خود اقدام کنند.

سامانه اعلام نتایج آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی 1402

فارغ التحصیلان رشته دندانپزشکی برای اشتغال در کلینیک‌های دندانپزشکی یا کسب مجوز فعالیت در حوزه دندانپزشکی، باید در آزمون ملی دندانپزشکی شرکت کرده و پس از کسب نمره حد نصاب در دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه مجوز فعالیت خود را از وزارت بهداشت دریافت کنند.

با توجه به اینکه سلامت مردم برای وزارت بهداشت دارای اهمیت است، این سازمان آزمونی را برای دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور برای ارزیابی دانش تئوری و مهارت‌های عملی آنها برگزار خواهد کرد.

دانشجویان دندانپزشکی برای بررسی دانش تئوری باید در دو آزمون تئوری علوم پایه و دروس اختصاصی شرکت کنند و پس از کسب نمره قبولی و نشان دادن توانمندی‌های عملی می‌توانند در کلینیک‌های دندانپزشکی فعالیت کنند.

سامانه اعلام نتایج آزمون ملی دندانپزشکی سایت پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران به آدرس http://gsia.tums.ac.ir/ic_dentistry_school می‌باشد و افراد باید برای بررسی نتایج آزمون کتبی و عملی خود و همچنین اطلاع از برنامه آزمون عملی باید به این سامانه مراجعه کنند.

زمان اعلام نتایج آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی 1402

آزمون ملی دندانپزشکی در دو مرحله نظری و عملی برگزار می‌شود. افرادی که برای ثبت نام آزمون ملی دندان پزشکی 1402 اقدام کرده اند، در مرحله تئوری نمره حد نصاب را کسب کنند، می‌توانند وارد مرحله عملی آزمون ملی دندانپزشکی شوند. از آنجا که آزمون ملی دندانپزشکی در دو مرحله برگزار می‌شود، افراد باید در ارتباط با زمان اعلام نتایج آزمون ملی دندانپزشکی 1402 اطلاعات لازم را کسب کنند.

زمان اعلام نتایج آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی مرحله اول نتایج آزمون کتبی یا آزمون تئوری معمولاً در اوایل مهر ماه اعلام می‌شود و افراد می‌توانند برای شرکت در مرحله مصاحبه آماده شوند. افرادی که قصد دارند بدانند در آزمون تئوری یا نظری این آزمو چه عملکردی داشته اند، باید به سامانه پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران به نشانی http://gsia.tums.ac.ir/ic_dentistry_school مراجعه کنند و نمره کسب شده خود را مشاهده کنند.

زمان اعلام نتایج آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی مرحله دوم آن دسته از افرادی که مایلند بدانند که مرحله مصاحبه چه زمانی است و نتایج مرحله مصاحبه چه تاریخی اعلام می‌شود، باید بدانند که افرادی که در آزمون کتبی قبول شده‌اند، وارد مرحله آزمون عملی مصاحبه خواهند شد. از آنجا که مرحله دوم نوزدهم دوره آزمون ملی دانش‌ آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور مرداد ماه برگزار شد و نتایج مرحله اول در مهر ماه منتشر شد، دانش آموختگان می‌توانند مدتی پس از برگزاری آزمون برای دیدن مشاهده نتایج خود اقدام کنند.

در سال جاری هنوز نتایج مرحله عملی یا مصاحبه زمان آن اعلام نشده است. به محض برگزاری مرحله مصاحبه این آزمون و انتشار زمان اعلام نتایج، این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش