اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207247634922580
در دسترس نیست

ثبت نام آزمون دکتری 1403

کد: 140207247634922580

، (اخبار رسمی): برخی از افراد پس از فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد، علاقمند به تحصیل در مقطع دکتری هستند؛ آن ها باید در زمان مقرر برای ثبت نام آزمون دکتری اقدام نمایند. تمامی این افراد برای ثبت نام در این آزمون، باید شرایطی را دارا بوده و مدارکی را دارا باشند.

ثبت نام آزمون دکتری 1403
ثبت نام آزمون دکتری 1403

برخی از افراد پس از فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد، علاقمند به تحصیل در مقطع دکتری هستند؛ آن ها باید در زمان مقرر برای ثبت نام آزمون دکتری اقدام نمایند. تمامی این افراد برای ثبت نام در این آزمون، باید شرایطی را دارا بوده و مدارکی را دارا باشند. سپس، اطلاعات کاملی را در رابطه با تاریخ ثبت نام آزمون دکتری به دست آورده و برای این کار اقدام نمایند.

زمان ثبت نام آزمون دکتری 1403

همانطور که می دانید با توجه به مصوبات شورای سنجش و پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی، آزمون دکتری دانشگاه سراسری و آزاد با هم ادغام شده و همگی توسط سازمان سنجش برگزار می گردد.

توجه فرمایید مراحل این آزمون برای هر دو دانشگاه به صورت یکسان بوده و تمامی مراحل ثبت نام، برگزاری آزمون و مشاهده کارنامه همگی توسط سازمان سنجش می باشد. تاریخ ثبت نام آزمون دکتری 1403 بر اساس اطلاعیه های اعلام شده از 30 مهرماه لغایت 6 آبان ماه سال جاری می باشد که افراد علاقه مند باید در بازه اعلام شده جهت دریافت دفترچه و ثبت نام در سامانه سنجش به نشانی sanjesh.org اقدام نمایند.

تمدید زمان ثبت نام آزمون دکتری 1403

هر ساله سازمان سنجش بلافاصله پس از اتمام زمان ثبت نام آزمون دکتری، یک بازه زمانی 2 الی 3 روزه را به عنوان فرصتی مجدد برای جاماندگان در نظر می گیرد. لذا، افرادی که نتوانستند در بازه زمانی اعلام شده فرایند ثبت نام را انجام دهند، می توانند در زمان تمدید، این کار را انجام دهند. در رابطه با تمدید مهلت ثبت نام در این کنکور، هنوز اطلاعیه ای از سمت سازمان سنجش، ابلاغ نشده است. در صورتی که این سازمان اطلاعیه را ابلاغ کند، شما عزیزان را از آن مطلع خواهیم کرد. لذا، برای این کار می توانید از همکاران ما در ایران تحصیل نیز یاری بگیرید. لازم به ذکر است تا بدانید که به طور کلی زمان ثبت نام آزمون دکتری در سال 1403، زمان دریافت کارت ورود به جلسه و … به شرح زیر می باشند:

تاریخ ثبت نام آزمون دکتری 1403 + ویرایش ثبت نام30 مهر الی 6 آبان ۱۴۰۲
دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتریچند روز قبل از برگزاری آزمون دکتری
زمان برگزاری آزمون دکتری 1403اسفند ۱۴۰۲
اعلام نتایج اولیه آزمون دکتریحدود اواخر فروردین ماه و اوایل اردیبهشت سال بعد
انتخاب رشته اینترنتی برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشتهحدود اواخر فروردین ماه و اوایل اردیبهشت سال بعد
اعلام نتایج نهایی آزموناواخر مرداد یا اوایل شهریور سال بعد
نحوه ثبت نام آزمون دکتری 1403

لازم به ذکر است تا بدانید که این بخش از مقاله از اهمیت بسیاری برخوردار است. با اجرای مرحله به مرحله گام های گفته شده در این بخش می توانید به درستی ثبت نام کنکور دکتری خود را نهایی کنید. جهت راحتی بیشتر شما متقاضیان گرامی در این بخش راهنمای تصویری مراحل نیز ارائه شده است. توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است که حتما در تمامی مراحل اطلاعات خواسته شده از شما را به دقت و به درستی وارد نمایید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش