اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۶۶*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208087656723597
در دسترس نیست

ضد یخ بهران

ضد یخ چیست

کد: 140208087656723597

، (اخبار رسمی): ضد یخ بهران از معتبر ترین ضد یخ های ایرانی است که برای حفظ تعادل دمای موتور بهترین عملکرد را دارد. در این محتوا در مورد نحوه تعویض ضد یخ اطلاعات مفیدی را اختیار شما قرار می دهیم و در صورت خرید، بهترین ضد یخ و ضد جوش را معرفی خواهیم کرد.

ضد یخ چیست
ضد یخ چیست

ضد یخ نوعی مایعات جهت خنک کننده موتور است که برای دریافت اطلاعات کامل از خرید ضد یخ بهران نظیر ضد یخ بهران دی و ضد یخ بهران بهمن با قیمت های استاندارد با شرکت فیدار اویل تماس بگیرید.

ضد یخ چیست و چه کاربردی دارد؟ ضد یخ چیست؟

نوعی مایعات جهت خنک کاری ماشین آلات است که برای شناخت کافی و یا دریافت اطلاعات کامل از خرید ضد یخ بهران نظیر ضد یخ بهران دی و ضد یخ بهران بهمن با قیمت های استاندارد با شرکت فیدار اویل تماس بگیرید.

شرکت بهران تولید کننده انواع ضد یخ روغنی است که محصولات آن برای طیف وسیعی از تجهیزات مکانیکی قابل استفاده هستند. اگر به ضد یخی احتیاج دارید که قطعات به مرور زمان دچار رسوب و فرسایش نشود، پیشنهاد می کنیم ضد یخ بهران دی را استفاده کنید. این محصول از موادی با درجه کیفی بالا ساخته شده که هم در فصل زمستان و هم در تابستان مورد استفاده قرار می گیرد. ضد یخ و ضد جوش، در فصول سرد با رفع نقطه انجماد از یخ زدن آب رادیاتور جلوگیری می کند و همچنین با افزایش نقطه جوش، مانع از جوشش آب و بخار شدن آن در فصول گرم سال می شود.

یکی از محصولات عالی برای کاهش نقطه انجماد آب، خرید ضد یخ بهران است که با محافظت از قطعات و بدنه خودرو، آن ها را از خوردگی و رسوب دور می کند.

ضد یخ ها از جوش آمدن و یخ زدگی درون رادیاتور جلوگیری می کند و بهترین گزینه برای ماشین آلات سبک و سنگین می باشند. عموماً ترکیب ضد یخ و آب به صورت 50 درصد آب و 50 درصد ضد یخ است ولی باز هم بستگی به نوع ضد یخ شما دارد.

در صورت استفاده از جنس های نامرغوب و تاریخ انقضا گذشته، دچار آسیب دیدگی در سیلندر شده وعملکرد خودرو مختل می شود. ضد یخ بهران نیز به عنوان یک ضد یخ روغنی با قیمت مناسب است که از تشکیل رسوب در قطعات جلوگیری می کند.

بهترین ضد یخ و ضد جوش

ضد یخ چیست؟ برای تنظیم و حفظ دمای یکنواخت در موتور از این مایعات رنگی استفاده می شود که از خوردگی و زنگ زدگی نیز محافظت می کند. ضد یخ و ضد جوش هر دو یک محصول هستند که ضد یخ های شرکت بهران و پارس به عنوان بهترین ضد یخ و ضد جوش در ایران شناخته می شوند.

مواد افزودنی آن ها شامل مواد ضد خورنده، ضد اکسایش و غیره هستند که در fidaroil.com در حجم های مختلف با ضمانت اصالت کالا به فروش می رسند.

تعویض ضد یخ

قبل از هر کاری پایین رادیاتور، یک شیر تخلیه وجود دارد که قبل از تعویض ضد یخ، بایستی تخلیه شود. برای جلوگیری از سوختگی دست و ایمنی، در ابتدا موتور باید کاملاً سرد باشد و سپس درب رادیاتور را باز کرده و هم اکنون موتور را روشن می کنیم و آب را میریزیم تا باقی مانده ضد یخ کاملاً تخلیه شود.

پس از تخلیه موتور را خاموش کرده و شیر تخلیه را ببندید. حال نوبت به افزودن ضد یخ  جدید میرسد که ایده آل ترین حالت برای تعویض ضد یخ، نسبت 50 به 50 ضد یخ و آب است. هر 2 یا 3 ماه سطح ضد یخ را بررسی کنید و برای اطمینان بیشتر، شما می توانید از راهنمای محصول استفاده کنید.

برای جریان پذیری بهتر، دوباره موتور را روشن کنید و در صورت لزوم مایع را اضافه نمایید. از نکات مهم در زمان تعویض ضد یخ این است که ماده خنک کننده را به موتور داغ اضافه نشود تا مانع از سوختگی و ترک خوردگی بلوک موتورشود. همچنین هنگام تعویض بهتر است که شستشو دهید.

برای خرید ضد یخ با قیمت های مناسب، مطمئن شوید که محصول خریداری شده دارای تاریخ انقضا، هلوگرام و برچسب اصلی شرکت تولید کننده باشد و هنگام سفارش از مراکز معتبر به شرط ضمانت تهیه شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۶۶*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید