اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۶۶*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208147669723597
در دسترس نیست

فروش روغن و گریس صنعتی

کد: 140208147669723597

، (اخبار رسمی): روغن و گریس صنعتی اصل از مهمترین روانکار ها در صنایع و مصارف عمومی است که در صورت خرید باید از مراکز معتبری چون fidaroil.com تهیه شود. این شرکت دارا با نماد الکترونیکی است و مشتریان می توانید با اعتماد کامل هر نوع محصول از برند های ایرانی و خارجی را در سایت مشاهده کنند.

فروش روغن و گریس صنعتی
فروش روغن و گریس صنعتی

روغن و گریس صنعتی، از روغن پایه و مواد افزودنی خاص تشکیل شده و گریس با این فرق که غلظت دهنده به آن اضافه می شود به شکل نیمه جامد است. در صورت افزودن مواد افزودنی، ویژگی های جدیدی به آن می بخشد.

فروش روغن و گریس صنعتی اصل روانکار ها از مهمترین محصولات صنعتی و غیر صنعتی است . فروش روغن و گریس صنعتی اصل، تجهیزات شما را از اصطکاک و ساییدگی دور می کند. برای خرید روغن صنعتی اصل از نمایندگی ها و مراکز معتبر نظیر فیدار اویل اقدام نمایید.

روغن و گریس صنعتی، هر دو از روغن پایه و مواد افزودنی خاص تشکیل شده وگریس با این فرق که غلظت دهنده به آن اضافه می شود به شکل نیمه جامد یا ژلاتینی است. افزودنی ها شامل مواد ضد کف، ضد سایش، پاک کننده، ضد زنگ و غیره هستند که در صورت افزودن به روغن یا گریس، ویژگی های جدیدی به آن می بخشد.

علت کف کردن روغن صنعتی، می تواند از مواد افزودنی آن باشد. مثلاً ممکن است هنگام ساخت روغن مدنظر، افزودنی های ضد کف به آن اضافه نشده و یا زمان بازدارندگی روغن بسیار کم بوده است؛ به همین خاطر ترکیبات روغن صنعتی یکی از مهمترین مشخصات روغن صنعتی شمرده می شود که باید هنگام خرید روغن صنعتی به آن دقت ویژه‌ای داشته باشید.

فروشگاه فیدار اویل عرضه کننده انواع روانکار ها نظیر گریس نسوز و روغن صنعتی با بالاترین کیفیت ممکن می باشد. محصولات این شرکت به قید ضمانت در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

هر روانکار بر اساس تحمل دما و ویسکوزیته به گرید های مختلفی دسته بندی می شوند که مشتری می تواند برای هر دستگاهی از آن استفاده کند.

  • انواع روغن صنعتی: تنوع روغن بسیار زیاد است، در واقع برای هر دستگاه می توانید از روغن ها استفاده کنید. در زیر چند نوع روغن پر طرفدار را معرفی می کنیم:
  1. روغن هیدرولیک
  2. روغن موتور
  3. روغن دریایی
  4. روغن نساجی
  5. روغن کمپرسور
  • انواع گریس صنعتی: این محصولات از پایه کلسیم، لیتیوم، آلومینیم، سدیم و غیره در دو نوع زیر دسته بندی می شود:
  1. گریس معمولی گریس نسوز

فرق روغن و گریس فروش روغن و گریس صنعتی اصل یکی ویژگی های شرکت فیدار اویل است تا مشتریان با اطمینان خاطر به آن بپردازند. در زیر به 5 فرق روغن و گریس صنعتی می پردازیم:

  1. گریس صنعتی برای دما های نسبتاً کمتر استفاده می شود و روغن صنعتی برای دما های بسیار بالا قابل استفاده می باشد.
  2. گریس به شکل جامد یا نیمه جامد است و روغن به شکل مایع است.
  3. گریس خاصیت خنک کنندگی و پاک کنندگی ندارد ولی روغن خاصیت خنک کاری و پاک کنندگی دارد.
  4. گریس از نشتی جلوگیری می کند و روغن اینطور نیست.
  5. فاصله روانکاری با گریس بیشتر است ولی روغن در مقایسه با گریس، نیازمند روانکاری با فواصل زمانی کمتر است.

همانطور که فرق روغن و گریس را مشاهده کردید، باید بگوییم که درست گریس خاصیت پاک کنندگی ندارد ولی بعد از استفاده اجازه ورود آلودگی به درون تجهیزات را نمی دهد. هر کدام از این روانکار ها مناسب قطعاتی خاصی مثل بلبرینگ، یاتاقان و غیره هستند که در صورت عدم استفاده از روغن صنعتی، می توانید از گریس صنعتی استفاده کنید.

شرکت فیدار اویل در زمینه فروش روغن و گریس صنعتی به شرط ضمانت در حجم های مختلف به صورت آنلاین و حضوری فعالیت می کند. سایت fidaroil.com یکی از معتبر ترین ها سایت ها در ارائه روانکار های صنعتی است. مصرف کنندگان می توانند با اعتماد کامل از قیمت و اصالت کالا، گریس و روغن صنعتی اصل را با برند های خارجی و ایرانی از سراسر کشور با نحوه بارگیری صحیح درخواست دهند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۶۶*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید