اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۶۶*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208107662323597
در دسترس نیست

خرید گریس صنعتی اصل از مراکز معتبر

کد: 140208107662323597

، (اخبار رسمی): خرید گریس صنعتی از مهمترین روانکار ها در شرکت فیدار اویل است که انواع آن با پایه کلسیم، لیتیوم، سدیم و غیره موجود است. برای شناخت و خرید می توانید وارد fidaroil.com شده و تمامی محصولات را با جزئیات مشاهده نمایید.

خرید گریس صنعتی اصل از مراکز معتبر
خرید گریس صنعتی اصل از مراکز معتبر

روغن و گریس صنعتی از بهترین روانکارهای های صنعتی و غیر صنعتی است که در صورت خرید گریس صنعتی از شرکت فیدار اویل می توانید آن را در برند های معتبر ایرانی و خارجی تهیه نمایید.

خرید گریس صنعتی با قیمت های مناسب برای خرید گریس صنعتی ابتدا بایستی در مورد این روانکار ها شناخت و اطلاعات کافی داشته باشید. گریس صنعتی چیست؟ گریس های صنعتی از روغن پایه، غلظت دهنده یا صابون امولسیون شده و مواد افزودنی تشکیل شده اند که برای کاهش اصطکاک سطوح قطعات یا ماشین آلات استفاده می شود. این روانکار ها از پایه کلسیم، لیتیوم، سدیم، آلومینیوم و غیره هستند که هر پایه، خواص منحصر بفردی به گریس می بخشد.

مصرف کنندگان می توانند از شرکت های معتبری نظیر فیدار اویل اقدام به خرید گریس صنعتی اصل نمایند. دقت داشته باشید که گریس های اصلی و تقلبی در بازار وجود دارند که برای تشخیص نمونه های اصلی از تقلبی به موارد زیر دقت نمایید.

  • برچسب و هلوگرام مخصوص شرکت سازنده کاملاً سالم باشد
  • درب گریس کاملاً پلمپ و دارای تاریخ انقضا باشد
  • گریس صنعتی را با ضمانت اصالت کالا از مراکز معتبر تهیه کنید
  • مشخصات فنی گریس مطابق با دیتا شیت محصول باشد
  • قیمت های استاندارد که برای گریس در نظر گرفته شده در سراسر ایران یکسان است

روغن و گریس صنعتی روغن و گریس صنعتی از بهترین روانکارهای های صنعتی و غیر صنعتی است که در صورت خرید گریس صنعتی از شرکت فیدار اویل می توانید آن را در برند های معتبر ایرانی و خارجی تهیه نمایید. روغن و گریس صنعتی هر دو تفاوت هایی با یکدیگر دارند که در صورت خرید گریس صنعتی شما می توانید آن را برای بلبرینگ و سایر قطعات و تجهیزات در دما های پایین یا بالا به کار ببرید.

ساختار روغن صنعتی از روغن پایه و افزودنی های بخصوص تشکیل شده است ولی گریس صنعتی همین ترکیبات، بعلاوه صابون یا غلیظ کننده ها هم اضافه می گردد. فواصل زمانی برای روانکاری در روغن نسبت به گریس بسیار زودتر است. همچنین روغن ها در دما های بسیار بالا، قابلیت تحمل پذیری بهتری دارند. مثلا گریس تا 160 درجه و روغن تا 320 درجه حرارت را تحمل می کند.

فروش انواع گریس های صنعتی فروش انواع گریس های صنعتی در fidaroil.com بر اساس حجم، برند، نوع کاربری و دیگر مشخصات در بهترین رنج قیمت می باشد. انواع گریس صنعتی بر اساس پایه صابون به دسته های زیر تقسیم می شوند:

  • گریس پایه کلسیم: جزء اولین گریس ها است که با خاصیت ضد آب بودن، برای محیط هایی با دما پایین مناسب است.
  • گریس پایه سدیم: دارای پایداری برشی عالی، قیمت مناسب است. این محصولات در برابر آب ضعیف هستند ولی از خوردگی تا حد زیادی محافظت می کنند.
  • گریس پایه لیتیوم: یکی از گریس هایی با عملکرد چند منظوره که در برابر آب و دماهای بالا و پایین مقاوم است.

انواع گریس صنعتی شامل گریس نسوز و گریس معمولی است که نوع نسوز دارای تحمل حرارتی بیشتری هستند. معمولاً حداکثر دما در گریس های نسوز 160 درجه است و بسته به نوع و برند می تواند تغییر کند.

بهترین مارک گریس از ویژگی های بهترین مارک گریس نسوز، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جلوگیری از ورود آلاینده ها و آب بندی مناسب
  • کاهش تعداد روانکاری
  • دارای چسبندگی بالا و عدم ریزش
  • عدم کنترل و بازرسی مداوم

بهترین مارک گریس صنعتی عبارت هستند از:

  1. Skf Molykote Fuchs Shell بهران پارس

بهترین روانکار، گریسی است که از نشتی در قطعات جلوگیری کند و مطابق با تجهیزات شما در دما های بالا یا پایین دچار تخریب نشود. از آنجایی که گریس تنوع زیادی دارد، بهتر است با در نظر گرفتن شرایط کاری خود محصولی با ویسکوزیته مناسب تهیه نمایید.

خرید گریس صنعتی برای صنایع دریایی و خودروسازی مفید است. در واقع گریس دارای ظاهری غلیظ دارد که برای درزگیری قطعاتی که امکان روانکاری در آن ها نیست، کاربردی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۶۶*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید