اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208087658517511
در دسترس نیست

فروش ویژه پرده نوری

فروش ویژه پرده نوری

کد: 140208087658517511

، تبریز , (اخبار رسمی): فروش ویژه پرده نوری به مدت محدود

فروش ویژه پرده نوری
تولید انواع سنسورهای صنعتی

تولید انواع پرده نوری مطابق با نیاز مشتری

سیستم های حفاظتی پرده نوری دسته ای از سنسورهای نوری هستند که به منظور حفاظت قسمتی یا تمام اعضای بدن در محیط های دارای ابزار پرخطر مثل اره، دستگاه پرس، ابزار روباتیک، ابزار قطعه گذاری و … مورد استفاده قرار می گیرند. در صورت وارد شدن قسمتی از بدن شخص یا هر جسم دیگر به منطقه حساسیت سیستم ، پرده نوری فرمان توقف ماشین را صادر می کند و بدینوسیله از بروز حادثه جلوگیری می گردد.

اساس عملکرد سیستم های حفاظتی پرده نوری، ارسال سیگنال های نوری پی در پی با فرکانس مشخص از فرستنده به سمت گیرنده است. اگر این سیگنال در سمت گیرنده دریافت شود سیستم عملکرد عادی خود را خواهد داشت. زمانی که یک یا چند عدد از بیم های ارسالی به گیرنده قطع شود، خروجی آن عمل کرده و سیستم به حالت هشدار در می آید. این به معنی قرارگیری یک جسم بین قسمت فرستنده و گیرنده سیستم است. در واقع تا زمانی که جسمی بین قسمت فرستنده و گیرنده پرده نوری قرار نداشته باشد سیستم عملکرد طبیعی خود را خواهد داشت. اما به محض اینکه جسمی (بخشی از اعضای بدن) بین این دو قسمت قرار بگیرد خروجی پرده نوری فعال می شود.

شرکت فرانگار تولید کننده انواع سنسورهای خازنی، القایی، پرده نوری، سنسور کنترل سطح، سنسور نوری، سنسور دما، سنسور اسپید مانیتور، سنسور زاویه سنج و سایر سنسور های صنعتی بر حسب نیاز مشتری در سطح کشور است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید