اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210127755323736
در دسترس نیست

همه چیز درباره مودم های تی پی لینک

کد: 140210127755323736

، (اخبار رسمی): شرکت تی پی لینک، یک شرکت تولید کننده تجهیزات شبکه در کشور چین می باشد. مودم های تی پی لینک TP-Link طیف گسترده ای از روترها را ارائه می دهد که برای مطابقت با هر نیازی ساخته شده اند. از روترهای مقرون به صرفه گرفته تا روترهای بازی گران‌تر و سیستم‌های مش و انواع مودم adsl/vdsl و مودم های سیم کارت خور.

همه چیز درباره مودم های تی پی لینک
فروش انواع مودم های تی پی لینک در فروسگاه اینترنتی اصفهان مودم

مودم های تی پی لینک طیف گسترده ای از روترها را ارائه می دهد که برای هر نیازی ساخته شده اند. از روترهای مقرون به صرفه گرفته تا روترهای بازی گران‌تر و انواع مودم adsl/vdsl و مودم های سیم کارت خور.

شرکت تی پی لینک، یک شرکت تولید کننده تجهیزات شبکه در کشور چین می باشد. محصولات این شرکت در زمینه وایرلس، روتر، سوییچ، پاورلاین، پرینت سرور، adsl، دوربین های ip، مبدل های رسانه ای و آداپتور شبکه می باشد. مودم های تی پی لینک tp link از محبوبیت بسیاری در سراسر دنیا برخوردار هستند.

مودم های تی پی لینک TP-Link طیف گسترده ای از روترها را ارائه می دهد که برای مطابقت با هر نیازی ساخته شده اند. از روترهای مقرون به صرفه گرفته تا روترهای بازی گران‌تر و سیستم‌های مش و انواع مودم adsl/vdsl و مودم های سیم کارت خور.

نکاتی پیش از خرید مودم های تی پی لینک

خرید یک روتر می تواند یک کار دلهره آور به نظر برسد. همه این اعداد و کلمات اختصاری وجود دارد، اما در نهایت، وقتی آن را به چند عامل محدود کنید، بسیار ساده است. اساساً، شما می‌خواهید مطمئن شوید که روتر جدید شما با ISP فعلی شما کار می‌کند، چه پروتکل‌های بی‌سیم دو باند یا سه‌بانده را اجرا کند یا نه، و اگر بتوانید آن را با شبکه مش گسترش دهید. علاوه بر این، همیشه خوب است که سایر ویژگی های موجود را بررسی کنید.

پروتکل بی سیم:

802.11n (WiFi 4) اولین پروتکل بی سیمی بود که از 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز به طور همزمان پشتیبانی می کرد. از آن زمان، اکثر روترهای جدید حداقل از 802.11ac (WiFi 5) با سرعت (متصل از طریق اترنت) تا 3.5 گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کنند. اکنون وای فای 6 (802.11ax) داریم و در حالی که در نهایت سرعتی تا 10 گیگابایت در ثانیه را ارائه می دهد، در حال حاضر اکثر دستگاه ها و اتصالات از این سرعت ها پشتیبانی نمی کنند.

QoS

QoS به شما امکان می دهد برای سرعت اتصال خود اولویت بندی کنید و یکی از کاربردی ترین ویژگی های موجود در روتر است. همچنین، ویژگی های امنیتی را بررسی کنید تا بتوانید شبکه خود را از ویروس ها و نفوذها پاک نگه دارید.

انواع مودم تی پی لینک:

روترهای بی سیم: روترهای بی سیم TP-Link به کاربران این امکان را می دهند که به صورت بی سیم به اینترنت متصل شوند و شبکه های Wi-Fi را در خانه یا محل کار خود ایجاد کنند. این روترها از استانداردهای Wi-Fi مختلفی مانند Wi-Fi 5 (802.11ac) و Wi-Fi 6 (802 . 11ax) پشتیبانی می‌کنند و ویژگی‌های مختلفی مانند عملکرد دو باند، شکل‌دهی پرتو و آنتن‌های متعدد را برای عملکرد و پوشش بهتر ارائه می‌دهند.

روترهای مش: روترهای مش TP-Link از یک سیستم شبکه مش استفاده می کنند که شامل چندین نقطه دسترسی است که با هم کار می کنند تا پوشش Wi-Fi یکپارچه و گسترده را در سراسر یک منطقه بزرگ ارائه دهند. روترهای مش برای حذف مناطق مرده وای فای و اطمینان از اتصال بدون وقفه در خانه های بزرگتر یا فضاهای اداری ایده آل هستند.

روترهای VPN: روترهای VPN TP-Link برای ارائه دسترسی از راه دور ایمن و ایجاد اتصالات سایت به سایت با استفاده از شبکه های خصوصی مجازی (VPN) طراحی شده اند. این روترها از پروتکل های مختلف VPN پشتیبانی می کنند و به کاربران این امکان را می دهند تا اتصالات رمزگذاری شده و ایمن را برای کار از راه دور یا انتقال امن داده ها بین مکان های مختلف برقرار کنند.

روترهای گیمینگ: TP-Link روترهای بازی را ارائه می دهد که عملکرد شبکه را در اولویت قرار می دهند و ویژگی هایی را ارائه می دهند که به طور خاص برای گیمرها طراحی شده است. این روترها اغلب با فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند بهینه‌سازی کیفیت خدمات (QoS)، تأخیر کم و گزینه‌های اتصال قوی برای ارائه یک تجربه بازی بهینه ارائه می‌شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]