اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140212167850323736
در دسترس نیست

آشنایی با مودم adsl

کد: 140212167850323736

، (اخبار رسمی): ADSL مخفف نام Asymmetric Digital Subscriber Line به معنی خط مشترک دیجیتال نامتقارن است. در واقع سیم‌های مسی تلفن خانه‌ها که در سراسر شهرها کشیده شده می‌تواند از طریق این فناوری، علاوه بر داده‌های صوتی، داده‌های اینترنتی را هم انتقال دهد.

آشنایی با مودم adsl
مودم های مخابراتی

شاید تا به حال به این فکر کرده اید که مودم adsl چیست؟ ADSL مخفف نام Asymmetric Digital Subscriber Line به معنی خط مشترک دیجیتال نامتقارن است. در واقع سیم‌های مسی تلفن خانه‌ها که در سراسر شهرها کشیده شده می‌تواند از طریق این فناوری، علاوه بر داده‌های صوتی، داده‌های اینترنتی را هم انتقال دهد. ظهور ADSL فناوری Dial-Up که باعث اشغال شدن خط تلفن می‌شد را به کلی منقرض کرد.

مزایای استفاده از اینترنت adsl

سرعت و کیفیت مودم های adsl در یک محدوده مشخص است. همچنین اینترنت adsl به نسب اینترنت شبکه موبایل از قیمت مناسب تری برخوردار است.

انواع مودم adsl

انواع مودم مخابرات شامل باسیم و بی سیم است.

1. مودم با سیم: مودم‌های با سیم از طریق کابل LAN به دستگاه‌های دیگر متصل می‌شوند و بیشتر برای مکان‌های اداری، بانک‌ها و مراکزی که نیازی به اتصال بی‌سیم نباشد مورد استفاده قرار می‌گیرند. قیمت ارزان‌تر و سرعت بالای مودم‌های با سیم دلیل اصلی خرید آنهاست.

2. مودم بی سیم: پرفروش‌ترین نوع مودمی که در بازار ایران هم طرفداران زیادی دارد مودم وایرلس یا وای فای است. این مودم برای مصارف خانگی طرفداران بیشتری دارد چون افراد می‌توانند از طریق آن گوشی خود را به اینترنت متصل کنند.

جمع بندی

اگر به اینترنت adsl دسترسی دارید و قصد خرید مودم adsl را دارید می توانید به دیجی کالا، برقچی، تکنولایف و وب سایت اصفهان مودم مراجعه نمایید. از محبوب ترین مودم های adsl می توان به برند های تی پی لینک و دی لینک اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]