اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395012154624806

برندگان آپ به المپیک ریو می‌روند

کد: 1395012154624806

http://j.mp/1qzKBIs

، تهران , (اخبار رسمی): قرعه‌کشی سفر به المپیک ریو روز پنجشنبه 2 اردیبهشت‌ماه برای کاربران کد پرداخت #733* و اپلیکیشن آپ انجام خواهد شد.

قرعه کشی سفر به المپیک ریو

اپلیکیشن (آپ) از سایت رسمی آسان‌پرداخت، کافه‌بازار، گوگل‌پلی، مایکت و ویترین سیبچه برای گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید و ios قابل دانلود، نصب و اجراست

به گزارش روابط عمومی شرکت آسان‌پرداخت (آپ)، جوایر شمش طلا، سفر به المپیک ریو و ال‌کلاسیکو، پژو 206، گوشی‌های تلفن همراه هوشمند و صدها جایزه روزانه در کمپین جشنواره عیدانه آپ به کاربران کد پرداخت #733* می‌شود که در این کمپین کاربران آپ با شماره‌گیری کد #9*733* از میزان امتیاز خود مطلع می‌شوند.

در این راستا، قرعه‌کشی سفر به المپیک ریو روز پنجشنبه 2 اردیبهشت‌ماه برای کاربران کد پرداخت #733* و اپلیکیشن آپ انجام خواهد شد.

در این کمپین برای همراه اولی‌ها در ازای هر خرید شارژ 10 شانس به علاوه 20 تا 30 درصد شارژ فوق‌العاده بیشتر و برای ایرانسلی‌ها هر تراکنش خرید شارژ 10 شانس شرکت در قرعه کشی به همراه دارد  و هر خرید شارژ بالای 5 هزار تومان 10 شانس به علاوه دو برابر مکالمه رایگان در همان روز را برای کاربر ثبت می‌کند. تراکنش‌های دیگر مانند بیمه، خرید اینترنت، پرداخت قبوض خدماتی و پرداخت‌های نیکوکارانه نیز 7 شانس برای کاربر به همراه دارد.

اپلیکیشن (آپ) از سایت رسمی آسان‌پرداخت، کافه‌بازار، گوگل‌پلی، مایکت و ویترین سیبچه برای گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید و ios قابل دانلود، نصب و اجراست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسان پرداخت (آپ)

شرکت آسان پرداخت (آپ) با عضویت در شاپرک و تحت نظارت بانک مرکزی، مجوز فعالیت در حوزه پرداخت‌های الکترونیک کشور در بسترهایی نظیر پایانه فروش (POS)، موبایل (USSD) و اینترنت (IPG) را کسب نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
رویدادمرتبط:

| برگزاری قرعه‌کشی سفر به المپیک ریو توسط شرکت آسان پرداخت (آپ)