اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395033158225462

ازخرداد امسال ارایه می شود

آموزش زبان فارسی در مسکو

کد: 1395033158225462

https://goo.gl/nwob2r

، تهران , (اخبار رسمی): به همت رایزنی فرهنگی ایران، دوره جدید آموزش زبان فارسی خردادماه در مسکو آغاز و تا شهریورماه سال جاری ادامه دارد.

آموزش زبان فارسی در مسکو

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، طبق توافق مرکز زبان فارسی رایزنی فرهنگی ایران به عنوان نمایندگی بنیاد سعدی با پارک فرهنگی «موزیون» مسکو، دوره آموزش زبان فارسی ویژه برنامه‌های تابستانی با هدف بسط و توسعه زبان فارسی، برگزار شد.

به گفته ماریاگن، رئیس مرکز زبان فارسی، علاقه‌مندی جوانان به یادگیری زبان خارجی در زمان تعطیلات تابستانی فرصت بسیار خوبی برای معرفی زبان فارسی در این گونه مراکز است که از این رو، پس از اتمام دوره متقاضیان اصلی را برای ادامه آموزش به رایزنی فرهنگی ایران یا مراکز اکادمیک معرفی خواهند شد.

این دوره از کلاس‌های آموزشی 15 خردادماه آغاز شده است و تا 6 شهریورماه سال جاری ادامه دارد؛ شرکت‌کنندگان این دوره با خط فارسی و  هنر خوشنویسی نیز آشنا می‌شوند. بنابر اعلام این خبر، رسانه‌های معتبر روسیه اعم از روزنامه، تلویزیون و اینترنتی نیز در معرفی دوره آموزش زبان فارسی در مسکو سهم بسزایی داشته اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنیاد سعدی

بنیاد سعدی تلاش می­کند با برنامه ریزی علمی و روشمند و اقدامات سنجیده و تلاش پیگیر؛ مرجع، همراه و مددکاری باشد برای همه علاقمندانی که در خارج یا داخل ایران می‌خواهند فارسی بیاموزند. همة افراد و مؤسّسات کوچک و بزرگی که در جهان به امر فارسی‌آموزی اهتمام دارند، از دانشگاه‌های بزرگ و معتبر گرفته تا کودکستان­ها و مدارسی که فارسی آموزی در برنامه آنها قرار دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها