اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060498865462

برنامه‌های فرهنگی دوره دانش‌ افزایی زبان و ادبیات فارسی اعلام شد

از کارگاه سفال‌گری تا مسابقه دارت و پینگ‌پنگ

کد: 1395060498865462

http://goo.gl/CLLhdw

، تهران , (اخبار رسمی): فارسی‌آموزانی که طی دوره دانش‌افزایی زبان و ادبیات فارسی، در تهران به سر می‌برند، ایام پایانی این دوره را با برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و آموزشی ادامه می‌دهند.

هشتاد و سومین دوره دانش افزایی زبان و ادبیات فارسی

به گزارش روابط عمومی بنیاد سعدی، برنامه‌های فرهنگی، ورزشی هشتاد و سومین دوره دانش افزایی زبان و ادبیات فارسی، با برگزاری کارگاه سفال‌گری، کارگاه خوش‌نویسی، مسابقه دارت و پینگ‌پنگ، در خوابگاه سلامت دانشگاه علامه طباطبائی ادامه پیدا کرد.

طی این برنامه‌ها، فارسی‌آموزان که ایام پایانی این دوره را می‌گذرانند، ضمن آشنایی بیشتر با هنر و فرهنگ ایران، شور و هیجان ورزشی را تجربه کرده و خستگی یک ماه آموزش فشرده زبان فارسی را، از تن به در کردند.

هشتاد و سومین دوره دانش‌افزایی زبان و ادبیات فارسی توسط بنیاد سعدی و با همکاری و میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی، از تاریخ 12 مرداد تا 8 شهریور سال جاری، با حضور بیش از 200 فارسی‌آموز از 41 کشور جهان در حال برگزاری است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنیاد سعدی

بنیاد سعدی تلاش می­کند با برنامه ریزی علمی و روشمند و اقدامات سنجیده و تلاش پیگیر؛ مرجع، همراه و مددکاری باشد برای همه علاقمندانی که در خارج یا داخل ایران می‌خواهند فارسی بیاموزند. همة افراد و مؤسّسات کوچک و بزرگی که در جهان به امر فارسی‌آموزی اهتمام دارند، از دانشگاه‌های بزرگ و معتبر گرفته تا کودکستان­ها و مدارسی که فارسی آموزی در برنامه آنها قرار دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

رسانه‌ها | هنرهای تجسمی