اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053192695423

کمیته امداد امام (ره) فراخوان داد

در شوق زیارت سهیم شوید

کد: 1395053192695423

http://goo.gl/aTKpB6

، تهران , (اخبار رسمی): کسانی که می خواهنددراعزام خانواده های نیازمند به اماکن زیارتی سهیم باشند ،می توانند با مراجعه به سایت شوق زیارت به آدرس http://shogheziarat.ir از نحوه پرداخت کمکهای نقدی و غیرنقدی کسب اطلاع کنند.

در شوق زیارت سهیم شوید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی ،حسین احمدیان،معاون فرهنگی کمیته امداد از اعزام بیش از 12 هزار نفر از نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس و عتبات عالیات خبر داد و گفت: زمینه اعزام این تعداد افراد طی سه ماهه نخست امسال با شناسایی و مساعدت خیران و نیکوکاران انجام شده است.

احمدیان با اشاره به اینکه اعزام مددجویان و نیازمندان برای نخستین بار به سفرهای زیارتی با کمک های نقدی و غیر نقدی مردم خیر و نیکوکار کشورمان و نیز کمیته امداد به کربلای معلی و مشهدالرضا انجام شده است افزود: استان های کرمان، البرز، هرمزگان، با مساعدت خیران بیشترین اعزام خانواده های نیازمند به اماکن زیارتی را داشته اند.

وی با بیان اینکه 124 هزار نفر از نیازمندان نیز برای نخستین بار سال گذشته به سفرهای زیارتی اعزام شده‌اند اظهارکرد: سال گذشته کمیته امداد بیش از 130 میلیارد و 272 میلیون ریال  اعتبار برای اردوهای زیارتی هزینه کرده است که با حمایت های خیران و نیکوکاران پیش بینی می کنیم امسال نیازمندان بیشتری به اماکن زیارتی اعزام شوند.

شایسته ذکر است، طرح شوق زیارت به منظور مشارکت خیران و نیکوکاران در اعزام خانواده های نیازمند به اماکن زیارتی اجرا می شود که بر این اساس هزینه اعزام زائران به مشهد الرضا (ع) برای هر نفر 300 هزار تومان و عتبات عالیات 700 هزار تومان در نظر گرفته شده است و این سفرها نیز تحت نظارت سازمان حج و زیارت صورت می گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته امداد امام خمینی (ره)

کمیته امداد امام خمینی(ره), با هدف یاری نمودن محرومین و مستضعفان, امداد درماندگان و آسیب دیدگان و خود کفا کردن محرومان تشکیل یافت.تاریخ تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) 14 اسفند سال 1357 هجری شمسی، 6 ربیع الثانی سال 1399 هجری قمری و 5 مارچ سال 1979 میلادی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسابقه و فراخوان