اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951102224535423

ضرورت همکاری برای محرومیت زدایی در کشور

کد: 13951102224535423

https://goo.gl/e6hLJ8

، تهران , (اخبار رسمی): هرچند کمیته امداد متولی رسیدگی به امور محرومان است، اما هر خدمتی که دراین نهاد انجام می شود، متعلق به نظام است و همه در این باره وظیفه دارند، پس لازم است که تمامی دستگاه‌های خدمت رسان برای محرومیت زدایی در کشور اقدام کنند.

ضرورت همکاری برای محرومیت زدایی در کشور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد،  پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد با اعلام این خبر و با اشاره به اینکه در دین اسلام تاکید بسیاری به دستگیری از نیازمندان شده است، گفت: وظیفه همه امدادگران دستگیری از محرومان و بی‌تفاوت نبودن نسبت به امور آنها است.
وی با بیان اینکه رسیدگی نکردن به نیازمندان و بی‌توجهی به مشکلات جامعه قطعا طبعاتی برای کشور به همراه خواهد داشت، تصریح کرد: هرچند کمیته امداد متولی رسیدگی به امور محرومان است، اما هر خدمتی که دراین نهاد انجام می شود، متعلق به نظام است و همه در این باره وظیفه دارند، پس لازم است که تمامی دستگاه‌های خدمت رسان برای محرومیت زدایی در کشور اقدام کنند.
رئیس کمیته امداد رسیدگی به نیازمندان را نوعی عبادت برشمرد و گفت: امدادگران با خدمت‌رسانی به محرومان یک نوع امر عبادی انجام می‌دهند که اگر در ارائه این خدمات کار خدایی باشد، قطعا امور به بهترین شکل متجلی خواهد شد.
وی تصریح کرد: کمیته امداد پل ارتباطی بین خیران و محرومان است که البته در این نهاد باید به تاسی از امیرالمومنین (ع) خدمت‌رسانی به محرومان باید به صورت شبانه‌روزی انجام شود.
فتاح در بخش دیگری از سخنان خود اعتماد مردمی را بزرگترین سرمایه کمیته این نهاد عنوان کرد و افزود: کمیته امداد نهادی مردمی است و کارها در آن نباید به صورت اداری انجام شود، بلکه باید به صورت جهادی فعالیت و در این راه عزت نفس مددجویان حفظ شود.
رئیس کمیته امداد در ادامه به وضعیت مددجویی شهرستان ابهر نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر به ازای هر یتیم ابهری هفت حامی با کمیته امداد همکاری دارد.
وی همچنین به طرح مفتاح‌الجنه و توجه مسئولان شهرستان به امور محرومان نیز اشاره کرد و گفت: با گزارش ارائه شده شهرستان ابهر وضعیت مطلوبی در امور مختلف مشارکتی دارد که امیدواریم با همراهی خیران زمینه ساخت مسکن برای ۱۰۹ خانوار فاقد مسکن ابهری ایجاد شود.
فتاح همچنین از پشت نوبت بودن ۳۵ نوعروس برای دریافت کمک هزینه ازدواج در ابهر خبر داد و افزود: وضعیت شهرستان در این بخش نیز مطلوب است که امیدواریم با همراهی خیران تا پایان سال جاری نسبت به پرداخت کمک هزینه ازدواج به همه این افراد اقدام شود.
رئیس کمیته امداد در پایان به طرح شوق زیارت نیز اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم با همکاری خیران زمینه اعزام ۵۰۰ نفر از مددجویان ابهری را به مشهد مقدس فراهم کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته امداد امام خمینی (ره)

کمیته امداد امام خمینی(ره), با هدف یاری نمودن محرومین و مستضعفان, امداد درماندگان و آسیب دیدگان و خود کفا کردن محرومان تشکیل یافت.تاریخ تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) 14 اسفند سال 1357 هجری شمسی، 6 ربیع الثانی سال 1399 هجری قمری و 5 مارچ سال 1979 میلادی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی