اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609106875757

تنها نامه ای برای سوال از افراد ارائه شد

سازمان بازرسی گزارشی از املاک ارائه نکرد

کد: 13950609106875757

http://goo.gl/G8gx42

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس شورای اسلامی شهر تهران، گفت: سازمان بازرسی گزارشی در خصوص املاک واگذاری شده منتشر نکرده بلکه تنها نامه ای بوده که برای سوال از افراد ارائه داده بوده است بنابراین نمی شود به آن اتکا کرد.

تنها نامه ای برای سوال از افراد ارائه شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورا ی اسلامی شهر تهران مهدی چمران در دویست و هشتاد و هفتمین جلسه شورا با اشاره به موضوع املاک واگذاری شده توسط شهرداری که در چند روز اخیر شایعه های فراوانی در مورد آن به گوش می رسد، گفت : لیستی منتشر شده و اسامی که املاکی که در اختیار اعضای شورای شهر و مدیران شهری قرار گرفته است،‌ در این باب من روز گذشته نامه‌ای خطاب به سازمان بازرسی نوشته‌ام که لیستی که منتشر شده است را برای بنده نیز ارسال کنید که عنوان کردند ما این لیست را به هیچکس نداده‌ایم و گزارش نبوده است بلکه به افراد ارسال کرده‌ایم که این موضوع را تأیید و یا توضیحات لازم را ارائه دهند.

چمران گفت: این موضوع گزارش سازمان بازرسی نبوده است که بشود به آن اتکا کرد و 50 درصد از گزارش‌هایی که می‌آید نیز پس از ارائه توضیحات پس گرفته می‌شود.

وی گفت: با توجه به اینکه اسامی اعضای شورای شهر در این لیست بود بنده پیگیر شدم و در خصوص مدیران شهرداری نیز باید دستگاه قضایی ورود پیدا کند و اگر موضوع خلاف قانونی صورت گرفته برخوردهای لازم صورت گیرد و ما نیز از این موضوع استقبال می‌کنیم.

چمران در ابتدای این جلسه همچنین به تورق ایام تاریخی هفته پرداخت و ضمن یاد آوری روز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و ، به سالروز ربوده شدن امام موسی صدر نیز اشاره کرد .

چمران در ادامه گرامیداشت روز صنعت چاپ در پنج شنبه را به همه فعالین این صنعت تبریک گفت و نیز روز تشکیل قرار گاه خاتم الانبیا که چهارشنبه می باشد را گرامی داشت.

سالروز شهادت امام محمد تقی و نیز سالروز شهادت رییس علی دلواری نیز از جمله مواردی بود که رییس شورا به آنها اشاره داشت و این ایام را گرامی داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه