اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950803167386386

اجرای طرح کمربند سبز ارومیه با مهار حاشیه نشینی

کد: 13950803167386386

https://goo.gl/Ju0AU0

، (اخبار رسمی): رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای شهر ارومیه اعلام کرد: دغدغه اصلی مجموعه مدیریت شهری، مهار حاشیه نشینی و تعیین تکلیف اراضی اطراف کمربند سبز ارومیه است

اجرای طرح کمربند سبز ارومیه با مهار حاشیه نشینی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ علی بهروش، رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای شهر ارومیه گفت: پیش بینی می‌شود، در صورت همکاری و همگامی دستگاه‌های اجرایی مربوطه باشهرداری ارومیه، عملیات اجرایی طرح کمربند سبز ارومیه تا پایان امسال آغاز شود.

وی از بررسی آخرین روند طرح تفضیلی ارومیه و تامین کاربری های خدماتی در شهرک‌های بافت مرکزی و مناطق محروم قبل از نهایی شدن طرح، برای اتخاذ تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از توسعه نامتوازن شهر و مهار حاشیه نشینی با تعیین تکلیف اراضی مذکور در سال جاری خبر داد.

رئیس کمیسیون بودجه و حقوقی شورای شهر ارومیه با اشاره به بودجه 11 هزار و 500 میلیون ریالی مدیریت شهری ارومیه در سال جاری، ادامه داد: 80 درصد این بودجه مربوط به حوزه عمرانی و 20 درصد نیز برای هزینه‌های جاری است؛ یکی از مزیت‌های بودجه سال جاری، توجه به مناطق محروم به ویژه در حوزه‌های ورزشی، فرهنگی، خدماتی و عمرانی است.

بهروش مداومت بر نظارت متناوب و بررسی جوانب فنی و روند پیشرفت پروژه‌های مشارکتی، عمرانی و سرمایه گذاری برابر تفاهمنامه منعقده در چارچوب سیاست‌های شورا را مهم‌ترین مصوبه کمیسیون برنامه و بودجه در سال جاری دانست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری ارومیه

شهرستان ارومیه مرکز استان چکمه‌ای شکل آذربایجان غربی در شمال غرب کشور ایران واقع شده است. این استان با سه استان آذربایجان شرقی ، کردستان و زنجان و سه کشور ترکیه ، عراق و آذربایجان هم مرز است. این شهرستان در جلگه‌ای به‌طول 70 کیلومتر و عرض 30 کیلومتر در کنار دریاچه ارومیه گسترده است. شهرستان ارومیه از شرق با دریاچه ارومیه، از غرب با کشور ترکیه، از جنوب با شهرستان‌های مهاباد، نقده و اشنویه و از شمال با شهرستان سلماس همسایه است. آب و هوای آن تقریبا مدیترانه‌ای و چهارفصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان در آن به وضوح دیده می‌شود. اختلاف درجه دمای آن از گرمترین روزهای تابستان تا سردترین شب‌های زمستان تا 64 درجه تفاوت دما را نشان می‌دهد و گرمترین ایام آن از 15 تیرماه تا 15 مرداد است. ارتفاع این شهر از سطح دریاهای آزاد 1332 متر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه