اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950827185586506

درجشنواره تخفیف "بدرقه پاییز" آژانس آمُراسیر انجام می شود

فروش بلیت هواپیما با تخفیف به مناسبت شب یلدا

کد: 13950827185586506

https://goo.gl/dxzBtn

، تهران , (اخبار رسمی): جشنواره تخفیف آژانس هواپیمایی آمُراسیر به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا از تاریخ 1 آذر 95 آغاز می‌شود.

فروش بلیت هواپیما با تخفیف به مناسبت شب یلدا

به گزارش روابط عمومی آژانس هواپیمایی آمُراسیر، جشنواره تخفیف‌ بسته های سفر این مجموعه به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا از تاریخ 1 آذر 95 به مدت 30روز برگزار می‌شود.ادارات،ارگان ها و سایر دوستداران سفر در طول جشنواره می‌توانند با ثبت نام رایگان و دریافت کد اشتراک یک ساله، خدمات سفر خود را با تخفیف از آمُرا تهیه کنند و همواره از کارشناسان مجموعه،مشاوره رایگان سفر دریافت کنند. همچنین آمُرا با دارا بودن تمامی خطوط ایرلاین های داخلی و رزرو ایرلاین های خارجی برای تمامی مقاصد ، آماده همکاری با ارگان ها و سازمان های دولتی و خصوصی است.

راههای ارتباطی با آمُراسیر:

46 3 42 - 021

www.amora.travel

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آمُراسیر

شرکت خدمات مسافرتی آمُرا سیر سالهاست که با مجوزهای سازمان هواپیمائی کشوری و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در صنعت توریسم ودر مرکز شرکتهای تجاری و موسسات خدماتی تهران بزرگ، خیابان شهید بهشتی، فعال است.شرکت آمُرا سیر توانسته است با بهره گیری از متخصصین گردشگری خود منحصربفرد ترین و با صرفه ترین پکیج های تور های خود را با تمرکز بر خدمات هر چه بیشتر و بهتر و بر اساس نیاز مشتریانش برای ایشان فراهم کند و بدین جهت است که شرکت آمُرا سیر توانسته است اعتماد مشتریانش را در سراسر ایران بخود جلب کند و در مدت زمان کوتاهی رشد چشمگیری را داشته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]