اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950902187576552

راه اندازی فروشگاه اینترنتی با هونریا

کد: 13950902187576552

https://goo.gl/HNiNdP

، تهران , (اخبار رسمی): هونریا یک سرویس فروشگاه ساز اینترنتی است که با هدف کمک به رشد برند ها و خرده فروشی های مستقل راه اندازی شده است.

فروشگاه ساز هونریا

هونریا یک سرویس فروشگاه ساز اینترنتی است که با هدف کمک به رشد برند ها و خرده فروشی های مستقل راه اندازی شده است

به گزارش اخباررسمی به نقل از هونریا، اگر شما فردی طراح یا خلاق هستید و همچنین در جستجوی راه اندازی یک فروشگاه آنلاین هسیتد این نکته ضروری است که به جای لیست کردن محصولات خود روی شبکه های اجتماعی و مارکت پلیس ها، از وب سایت شخصی خود استفاده کنید.

اگرچه مارکت پلیس‌ها و شبکه های اجتماعی بهترین روش برای عرضه محصولات شما هستند و دستیابی به سود چند برابری را برای شما تضمین می کنند، اما داشتن نام دامنه و وب‌سایت شخصی تان، تنها راهی که به شما اطمینان می دهد تمام فعالیتی که برای کسب و کار خود انجام می دهید در حقیقت به خود شما تعلق دارد.

شما فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی می کنید و می توانید رئیس خودتان باشید؛ پس چرا به دیگر شرکت ها اجازه دهید که درست به اندازه شما صاحب برند و نمای فیزیکی فروشگاه شما باشند؟ مارکت پلیس های موجود یا حتی شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام ترکیب بندی و صفحه آرایی مشخصی دارند نحوه تعامل مشتریان با برند شما را تحت تاثیر قرار داده و آن را تحمیل می کنند و به مشتریان شما اجازه نمی دهند که خصوصیت ویژه برند شما را بشناسند. شما به فروشگاهی نیاز دارید که خودتان نام آن را انتخاب کرده اید، محل مناسبی که هویت برند شما روی حتی کوچکترین تصویر آن هم درج شده باش. شما با هونریا می توانید فروشگاه اینترنتی مستقل خود را راه اندازی کنید.  

در دنیای امروز، اینترنت به طرز شگرفی سبک زندگی را متحول کرده است. ضریب نفوذ اینترنت به شکل فزاینده و غیر قابل باوری در حال افزایش است. در نتیجه، طراحی فروشگاه آنلاین بخش مهمی از فرآیند برندینگ است.

بر همین اساس، اکثر مصرف کنندگان و مشتریان به صورت پیش فرض انتظار دارند که شما حتما دارای یک فروشگاه رسمی در اینترنت باشید. ذهنیت مشریان از خرید اینترنتی، خریدی آسان است که در هر ساعت از شبانه روز میتواند انجام شود و مشکلاتی مانند ترافیک و شلوغی را ندارد.امکان خرید کالای مورد علاقه از هر مکان جغرافیایی، تنوع محصولات، قیمت های مناسب تر وامکان مقایسه ی کالاها با یکدیگر در زمان کمتر از ویژگی هایی است که مشتریان را به خرید اینترنتی تشویق می‌کند.همچنین با داشتن فروشگاه اینترنتی مستقل شما می‌توانید ویژگی های منحصر به فرد و نقاط تمایز خود را، بهتر برای مشتری برجسته کنید.

با توجه به آن چه گفته شد، بازاریابی اینترنتی و داشتن وب‌سایت فروش محصولات، راهی به سوی جذب مخاطبان بیشتر، برقراری رابطه عمیق تر با مصرف کنندگان، فروش بیشتر و آسان تر است. پلتفرم هونریا در قالب یک فروشگاه ساز، با هدف کمک به کسانی که برندی مستقل را پایه ریزی کرده اند و کالایی برای فروش دارند شروع به کار کرده است. ما میخواهیم به برندهای مستقل این امکان را بدهیم که با هونریا، برند خود را توسعه داده  و از امکان برخورداری از فروشگاه مستقل آنلاین، بدون نیاز به هیچ شناختی از برنامه نویسی برخوردار شوند.  ما در پلوتو علاوه بر ایجاد فروشگاه اینترنتی، کاربران را در تمام مسیر افزایش بازدید سایت و فروش راهنمایی و پشتیبانی می کنیم.

هونریا مناسب برای همه ی کسانی است که برند مستقلی دارند و می خواهند با ایجاد فروشگاه اینترنتی ، کسب و کار خود را گسترش دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه ساز هونریا

هونریا یک سرویس فروشگاه ساز اینترنتی است که با هدف کمک به رشد برندها و خرده‌فروشی‌های مستقل راه‌اندازی شده است. تمامی فرآیند راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی از سوی هونریا صورت می گیرد و کاربر فقط کافی است آن را شخصی سازی کند که منظور از شخصی‌سازی ثبت محصولات و اطلاعات مربوط به فروشگاه خود است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]