اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950930203846465

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج خبر داد

فضاسازی محیطی شب یلدا در میادین شهر سنندج

کد: 13950930203846465

https://goo.gl/VoTQTT

، سنندج , (اخبار رسمی): مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری سنندج گفت : نصب المانهای موضوعی یکی از برنامه های این سازمان در راستای ایجاد شور و نشاط در سطح شهر است که به مناسب شب یلدا طولانی ترین شب سال چندین المان در میادین سطح شهر نصب می شود.

فضاسازی محیطی شب یلدا در میادین شهر سنندج

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری سنندج مدیر عامل سازمان زیبا سازی سازی شهرداری سنندج اظهارداشت : نصب المانهای موضوعی وفضا سازی های محیطی سطح درمناسبتهای مختلف ملی ومذهبی یکی از برنامه های این سازمان است.

هه تاو فریدونی بیان کرد : سال گذشته در بسیاری ا ز مناسبتها المان های مختلفی در سطح شهر نصب شد که خوشبختانه مورد استقبال چشمگیر شهروندان قرار گرفت.
وی گفت : شب یلدا و یا شب چله یکی از کهن ترین جشن های ایرانیان است که در نقاط مختلف کشور طولانی ترین شب سال گرامی داشته می شود.
فریدونی از نصب المانهای شب یلدا در تعدادی از میادین اصلی سطح شهر سنندج خبر داد و گفت : این المانها شامل میوه های نظیر انار و هنداونه و همچنین آدم برفی است.
وی افزود : امسال سفره شب یلدا شامل سماور و قوری قدیمی ،کرسی ،رادیو ،ساعت و گرامافون در میدان کوهنورد نصب خواهد شد.
مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری سنندج گفت : میدان آزادی بعنوان میدان اصلی سطح شهر بصورت ویژه به مناسبت شب یلدا آذین بندی و فضا سازی خواهد شد.
هه تاو فریدونی عنوان کرد : امسال با هدف بازدید شهروندان المانهای نظیر انار ،هنداونه در پارک شانو نصب خواهد شد و المانهای آدم برفی هم در میدان مولوی نصب می شود.
وی ابرازامیدواری نمود :با نصب المانهای موضوعی در مناسبتهای مختلف توانسته باشیم شور ونشاط را در سطح شهر ایجاد کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری سنندج

پس از اعلام مشروطیت و دگرگونی های سیاسی و اجتماعی در سطح کشور و ایجاد وزاتخانه ها در تهران و تاسیس ادارات در شهرستان‌ها و بلاد دیگر اهالی کردستان در بیانیه‌ای خواستار تشکیل ادارات در شهرستان‌ها و بلاد دیگر کردستان شدند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه