اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950930204114683

رویداد عکاسی پرتره هدیه رنگیتر در الکامپ 95

کد: 13950930204114683

https://goo.gl/pBpAGH

، تهران , (اخبار رسمی): بازدیدکنندگان الکامپ می‌توانستند با حضور در آتلیه‌ کوچک رنگیتر در غرفه، روی صندلی بنشینند و یک عکس پرتره هدیه بگیرند.

در الکامپ 95 چه گذشت

بازدیدکنندگان الکامپ می‌توانستند با حضور در آتلیه‌ کوچک رنگیتر در غرفه، روی صندلی بنشینند و یک عکس پرتره هدیه بگیرند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از رنگیتر، نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه شده و فرصتی بی‌بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

شلوغ‌ترین سالن نمایشگاه الکامپ امسال، سالن 18، در بخشی دورافتاده از نمایشگاه بین‌المللی واقع شده و غرفه‌چینی نداشت. در این سالن، استارتاپ‌هایی از شهرهای مختلف ایران در حال معرفی کسب و کارهای نوپای خود بودند.

رنگیتر امسال در غرفه‌ E17 میزبان دوستان و علاقمندان به کسب‌وکارهای آنلاین بود. در غرفه، علاوه بر معرفی فعالیت‌های رنگیتر در سال گذشته، رویداد «عکس پرتره‌ حرفه‌ای» برگزار شد.

بازدیدکنندگان الکامپ می‌توانستند با حضور در آتلیه‌ کوچک رنگیتر در غرفه، روی صندلی بنشینند و یک عکس پرتره هدیه بگیرند.

استقبال خوبی از این رویداد شد و بالغ بر صد نفر از مدیران و صاحبان کسب و کارهای آنلاین، از جمله نازنین دانشور مدیرعامل وب‌سایت تخفیفان، برای عکاسی به غرفه مراجعه کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رنگیتر

رنگیتر وب سایتی برای جستجو و انتخاب با کیفیت‌ترین عکس‌ها جهت استفاده در چاپ، طراحی، تهیه گزارش و .....میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]