اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951011210636540

ابزاری جهت انتخاب هوشمند مسیر شغلی معرفی شد

تست شناسایی لنگرگاه‌های مسیر شغلی

کد: 13951011210636540

https://goo.gl/Ns7CQQ

، تهران , (اخبار رسمی): لنگرگاه شغلی مفهومی است که در طول زمان ایجادشده و کم‌کم به‌مثابه یک خود پنداره به بخشی از هویت شخص تبدیل می‌شود، به‌نحوی‌که به‌رغم رویارویی با انتخاب‌های سخت، از آن‌ها روی‌گردان نمی‌شود و انتخاب‌های شغلی آینده خود را بر اساس آن‌ها انجام می‌دهد.

آزمون شناسایی لنگرگاه های شغلی- تلنت یاب

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی تلنت یاب (TalentYab)، هر یک از ما یک سفر شغلی داریم، همانند یک کشتی، روزی سفر خود را از نقطه‌ای آغاز کرده و به دل دریا می‌زنیم. 

در این مسیر نسبتا طولانی که بخش عمده‌ای از دوران جوانی و میان‌سالی ما را شامل می‌شود با شرایط و مسائل مختلفی روبرو خواهیم شد؛ گاهی در دریای آرام پیش رفته و از اینکه پرفراز آب‌های اقیانوس درحرکتیم به خود می‌بالیم و گاهی با بادبان‌های جمع شده و قلب‌های نگران منتظر پایان طوفانی می‌شویم که هرلحظه ممکن است ما را به قعر دریا ببرد.

مفهوم لنگرگاه‌های سفر شغلی توسط ادگار شاین از اسطوره‌های حوزه رفتار سازمانی برای اولین بار در سال 1985 ارائه شد و تا به امروز توسط مدیران و محققان متعددی توسعه داده شد و مورداستفاده قرار گرفت. 

لنگرگاه شغلی مفهومی است که در طول زمان ایجاد می‌شود و کم‌کم به‌مثابه یک خود پنداره به بخشی از هویت شخص تبدیل‌شده، به‌نحوی‌که به‌رغم رویارویی با انتخاب‌های سخت، از آن‌ها روی‌گردان نمی‌شود و انتخاب‌های شغلی آینده خود را بر اساس آن‌ها انجام می‌دهد.
هدف از آزمون لنگرگاه‌های سفر شغلی، انجام یک خودارزیابی است که به شما کمک می‌کند انتخاب‌های شغلی خود را مدیریت کنید. 

با شناخت لنگرگاه‌های شغلی خودخواهید دانست که واقعا از شغل خود چه انتظاری دارید. امیدواریم با انجام این آزمون درک شفاف‌تری از انتظارات شغلی خود پیدا کنید و سفر خود را در مسیر استعدادها، نیازها و ارزش‌های خود پیش ببرید . سفر خوشی را برای شما آرزو می‌کنیم.

جهت انجام این آزمون به‌صورت رایگان کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاربوم

"کاربوم برای زندگی شغلی بهتر". کاربوم مجموعه ای دانش بنیان است که با هدف همراهی متخصصان ایرانی در مسیر رشد شغلی و حرفه ای شکل گرفته. در کاربوم عمیقا بر این باوریم که شغل بخش مهمی از زندگی همه ما است؛ بنابراین تمام تلاش ما، ایجاد مجموعه خدماتی علمی و یکپارچه است تا در نهایت همراهان کاربوم از شغل خود لذت ببرند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]