اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951016214985807

چله نشینی با بزرگان محور شماره جدید ماهنامه ثمر

کد: 13951016214985807

https://goo.gl/O5ea0v

، تهران , (اخبار رسمی): برگزاری آیین چله نشینی با بزرگان و دهمین جشنواره سینمای مستند ایران - سینما حقیقت محور مطالب شماره جدید ماهنامه ثمر قرار دارد.

چله نشینی با بزرگان محور شماره جدید ماهنامه ثمر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، سیصد و شانزدهمین شماره ماهنامه ثمر که دی ماه امسال در ۶۴ صفحه منتشر شده، در پرونده های جداگانه به برگزاری آیین چله نشینی با بزرگان و همچنین اختصاص بخش «خرد و تجربه» در دهمین جشنواره بین المللی سینمای مستند ایران، سینما حقیقت پرداخته است.
یادداشت شماره ۳۱۶ ثمر با عنوان «اثر تورم و تبعیض حقوق، چالش های مهم بازنشستگان» به قلم محمود اسلامیان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، به مهم ترین چالش های بازنشستگان تحت پوشش این صندوق اشاره و تاکید کرده است: متاسفانه، براساس محاسبات اکچوئری انجام شده، تنها همین مساله یعنی افزایش نقدینگی و کاهش قدرت خرید، ۳۵ هزار میلیارد تومان به بازنشستگان کشوری خسارت وارد کرده است. بنابراین سیاست های دولت و به تبع آن صندوق بازنشستگی کشوری، کنترل نرخ تورم و در کنار آن، افزایش پلکانی حقوق بازنشستگان است.
بخش بی تعارف ماهنامه ثمر نیز در دو صفحه به عمده سوالات و دیدگاه های بازنشستگان ومستمری بگیران کشوری و همچنین مخاطبان این نشریه، پاسخ داده است.
گزارش رویدادها و فعالیت های متنوع صندوق بازنشستگی کشوری در یک ماه گذشته، اخبار و مقالات حوزه بین الملل، گرافیک‌های اطلاع رسان با موضوعات مختلف شامل وام ضروری بازنشستگان، حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران چگونه محاسبه می شود، نشانه های کمبود ویتامین و دانستنی های کلسترول، گزارش های تصویری و سایر مطالب گوناگون و کاربردی در شماره ۳۱۶ ماهنامه ثمر منتشر و در اختیار خوانندگان قرار گرفته است.
نیاز به تعریف سبک تازه ای از زندگی سالمندی در ایران، عنوان مطلب وزین و علمی به قلم دکتر نعمت الله فاضلی عضو هیات علمی پژوهشکده علوم انسانی است که ماهنامه ثمر در بخش جامعه، به آن پرداخته است. گفت‌وگوی اختصاصی با رخشان بنی اعتماد و طرح دیدگاه وی درباره ضرورت تغییر نگاه به خانه سالمندان، یادداشت محمدحسین عمادی و تاکید او بر ضرورت نگاه اجتماعی و فرهنگی به مسأله بازنشستگی در ایران و بازنشستگی خاتمه راه نیست، نوشته محمدعلی ابراهیم زاده معاون فنی صندوق، از جمله مطالب خواندنی در بخش جامعه «ثمر» است.
ماهنامه ثمر، در بخش پیشنهاد ویژه نیز با انتشار اخبار و گفت و گوهای جالب و خواندنی، به حضور پررنگ و ارزشمند صندوق بازنشستگی کشوری در دهمین جشنواره سینماحقیقت و اختصاص بخش ویژه این جشنواره به مسأله بازنشستگان با عنوان «خرد و تجربه» اشاره کرده است.
هیات تحریریه ثمر، در راستای استفاده از ظرفیت و توانمندی های بازنشستگان کشوری، آمادگی دارد ‏نسبت به انتشار مطالب این عزیزان شامل مقالات، گزارش ها، تصاویر، تالیفات ادبی، سفرنامه، ترجمه در حوزه ‏های اجتماعی، فرهنگی، سلامت و بهداشت، آموزشی و بین الملل اقدام کند. بر این اساس، بازنشستگان کشوری می توانند برای ارسال مطالب خود از طریق پست الکترونیک ‏[email protected]‏ اقدام یا با شماره تلفن ۸۳۵۱۳۱۲۰ تماس بگیرند.
همچنین بازنشستگان کشوری می توانند ‏سوالات، نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را به نشانی اینترنتی[email protected] صندوق بازنشستگی ‏کشوری ارسال کرده و پاسخ آن را در بخش بی تعارف ثمر دنبال کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق بازنشستگی کشوری

پس از تصویب قانون استخدام کشوری در تاریخ 31/3/1345 به موجب ماده 70 قانون مزبور اداره کل بازنشستگی با کلیه دارائی و موجودی صندوق بازنشستگی و اسناد و اوراق و بودجه وتعهدات خود از وزارت دارائی منتزع و تابع سازمان اموراداری واستخدامی کشور گردید و براساس اصلاحیه ماده مذکور از اول سال 1354 صندوق بازنشستگی کشوری به صورت موسسه ای مستقل وابسته به سازمان اموراداری و استخدامی کشور تشکیل گردید . با ادغام سازمانهای اموراداری و استخدامی کشور و برنامه وبودجه در تاریخ 11/12/1378و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، صندوق بازنشستگی کشوری نیز یکی از موسسات تابعه این سازمان شد ، با تصویب قانون نظام جامع رفاه وتامین اجتماعی در تاریخ 21/2/1383 و به موجب تبصره 2 ماده 17 این قانون ، صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور منتزع و تابع وزارت رفاه وتامین اجتماعی گردید و توسط صندوق بازنشستگی کشوری اداره می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]