اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951021218086783

هم‌گِرد، دورهمی استارتاپ های گردشگری

کد: 13951021218086783

https://goo.gl/ki4dMY

، تهران , (اخبار رسمی): کسب‌وکارهای گردشگری یکی از نیازهای درآمدزایی در برنامه توسعه اقتصادی است که باید هرچه بیشتر سرمایه‌گذاران این حوزه به سمت فضای مجازی گرایش پیدا کنند.

گزارش تصویری هم‌گِرد بیستم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت هم‌گِرد، بیستمین برنامه این شرکت تحت عنوان «بررسی کسب وکارهای گردشگری در فضای مجازی» در 20 دی‌ماه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، این رویداد که در محل شتاب‌دهنده تک و با همکاری و حمایت سایت دانشجویان گردشگری برگزار شد، شرکت‌کنندگان به بیان فعالیت‌ها، مهارت‌ها و دغدغه‌های کاری خود پرداختند.

در ادامه، با توجه به شعار این رویداد، شرکت‌کنندگان ضمن آشنایی با تجارب و نحوه شکل گیری مجموعه همگردی، به بررسی موضوع برنامه پرداختند.

بررسی ظرفیت‌های حوزه گردشگری (داخلی و خارجی)، چشم انداز گردشگری کشور، ظرفیت های کسب و کارهای موجود و بالقوه گردشگری الکترونیک از موضوعات مطرح شده در این رویداد بود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هم‌گِرد

هم‌گِرد، به عنوان رویدادی غیرانتفاعی است که با، توامندسازی، شبکه سازی، جذب نیروی کار و تعامل کاری فعالین گردشگری در مرداد سال 1395 راه اندازی شد. رویداد هم‌گِرد، بصورت هفتگی و با دعوت از فعالین و صاحب نظران حوزه گردشگری برگزار می شود. در برنامه های هفتگی هم‌گِرد، به دنبال ارایه مشاوره و ارایه تجارب به علاقه مندان به فعالیت در حوزه گردشگری هستیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]