اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951117231895761

تماشای خاطرات ماندگار انقلاب در متروی تهران

کد: 13951117231895761

https://goo.gl/Bse5ei

، تهران , (اخبار رسمی): هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر و به‌منظور یادآوری روزهای پرخاطره انقلاب اسلامی، نمایشگاه عکس با عنوان «خاطرات ماندگار» در ایستگاه‌های منتخب مترو برپا شده است.

تماشای خاطرات ماندگار انقلاب در متروی تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، محمد بنی حسن معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: گذرگاه های فرهنگی مترو عرصه مناسبی برای نمایش خاطرات روزهای بهمن سال 57 است و با آغاز سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی برنامه های متنوع فرهنگی از جمله نمایشگاه عکس خاطرات ماندگار در ایستگاه های مترو برپا شده است.

 وی افزود: این نمایشگاه در ایستگاه‌های تجریش، امام خمینی (ره)، بهارستان و توحید و در قالب 40 فریم عکس در معرض دید مسافران متروی تهران قرار گرفته است.

معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران تصریح کرد: نمایشگاه عکس «خاطرات ماندگار» «شکوفه های زمستانی» به مناسبت ایام‌الله دهه فجر شامل مجموعه عکس های عکاس دوران انقلاب منصور رادی پور تا پایان بهمن ماه میزبان نگاه مسافران مترو تهران است.

بنی حسن در پایان گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه همگام با مردم ایران عزیز در روز بیست و دوم بهمن با اجرای برنامه های ویژه فرهنگی در مسیر راهپیمایی حضوری فعال خواهد داشت. به همین منظور در دو ایستگاه شادمان و حبیب‌الله با استقرار غرفه‌های فرهنگی و فضاسازی میزبان مردم پرشور خواهیم بود

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با بهره گیری از توان اجرایی کارکنان خود (به عنوان هسته مرکزی کلیه فعالیت‌های بهره برداری، نگهداری و تعمیرات و نظارت بر عملکرد پیمانکاران)، بهره برداری و تعمیر و نگهداری کلیه تجهیزات ثابت و تجهیزات متحرک، نگهداری کلیه فضا‌ها و ابنیه فنی و ایستگاهی خطوط فعلی و آتی متروی تهران و حومه را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]