اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951117232035761

نمایشگاه توانمندی های مردمی در گذرگاه های مترو

کد: 13951117232035761

https://goo.gl/cN04hi

، تهران , (اخبار رسمی): معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر از برنامه های متنوعی که در این ایام برگزار می شود خبر داد.

نمایشگاه توانمندی های مردمی در گذرگاه های مترو

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازشرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، برنامه ایران ما انقلاب ما در قالب های متنوع فرهنگی و هنری و با مشارکت فرهنگسرای مترو در ایستگاه متروی شهدای تهران برگزار می شود. ارتقای شناخت مردم در زمینه دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقابله با ترویج نا کارآمدی نظام و هم چنین افزایش آشنایی با فلسفه و ماهیت انقلاب اسلامی و شخصیت حضرت امام خمینی (ره) و تقویت روحیه استکبار ستیزی با محوریت انقلابی گری از اهداف اجرای این برنامه می باشد که در آن اجرای سرود دانش آموزی، اجرای نمایش میدانی، برپایی نمایشگاه  کتاب ،ایستگاه کاریکاتور، ایستگاه خوشنویسی، رادیو انقلاب، نمایشگاه  عکس انقلاب، ایستگاه خاطرات انقلاب، بازی های فکری، مشاوره  حقوقی  و قضایی رایگان و نمایش عروسکی و مسابقات فرهنگی از جمله برنامه هایی است که به اجرا در می آید. ویژه برنامه «ایران ما، انقلاب ما» از 14 الی 17 بهمن در ایستگاه متروی میدان شهدا میزبان مسافران شهر زیر زمینی می باشد.

نمایشگاه توانمندی های مردمی در گذرگاه های فرهنگی مترو
همزمان با فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر، دو نمایشگاه در زیرگذر شهید لشکری و تئاترشهر برگزار می شود. در راستای حمایت از تولید ملی و هم چنین تحقق اهداف این شرکت مبنی بر گسترش و تقویت خوداتکایی و خودباوری و عزت ملی، معاونت فرهنگی و اجتماعی اقدام به برگزاری دو نمایشگاه نموده است. نمایشگاه زیرگذر شهید لشکری واقع در ایستگاه میدان آزادی میزبان سازمان ها و نهاد های مرتبط با سازمان فنی و حرفه ای استان تهران و با مشارکت مرکز الزهرا به معرفی و ارایه دستاوردها و توانمندی های آموزشی آموزشگاه های غرب استان تهران اقدام نموده است.  
در همین راستا زیرگذر تئاتر شهر نیز شاهد برگزاری نمایشگاهی با مشارکت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران است. در این نمایشگاه که با هدف ارایه خلاقیت ها، توانایی ها و دستاوردهای شهروندانی که از طرف شهرداری معرفی شده اند غرفه هایی به منظور عرضه و فروش این دستاوردها برپا شده است. 
نمایشگاه های این دو زیرگذر از تاریخ 16 الی 22 بهمن ماه میزبان مسافران متروی تهران می باشد.
برگزاری پایگاه مشاوره حقوقی در ایستگاه های مترو
به مناسبت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، پایگاه مشاوره حقوقی با عنوان «یاوران عدالت» برپا می شود. هدف از برگزاری این برنامه، ارتقای فرهنگ نظم و انضباط و قانون گرایی در بین مسافران شهر زیرزمینی است که با مشارکت معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران(بسیج حقوقدانان) و با حضور کارشناسان حقوقی در 15 ایستگاه منتخب برگزار خواهد شد. 
پایگاه مشاوره یاوران عدالت از تاریخ 17 الی 21 بهمن ماه پاسخگوی سوالات حقوقی مسافران مترو خواهد بود.
شکوه انقلابی گری در قاب تصویر
به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی نمایشگاه پوستر با عنوان « انقلابی گری» برگزار می شود. این نمایشگاه با هدف ارتقای شناخت مردم در زمینه دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقابله با ترویج نا کارآمدی نظام و در قالب پوستر پذیران مسافران مترو خواهد بود. طرح های گرافیکی به کار رفته در این پوسترها بیانگر پیشرفت و توسعه کشور اسلامی در تمامی ابعاد به خصوص فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی می باشد که در طول سی و هشت سال گذشته شاهد به ثمر نشستن حرکت های انقلابی و جهادی در همه عرصه ها بوده ایم.  نمایشگاه پوستر انقلابی گری با مشارکت معاونت فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین و در 20 قاب مسافران متروی ایستگاه شادمان را به تماشا دعوت نموده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با بهره گیری از توان اجرایی کارکنان خود (به عنوان هسته مرکزی کلیه فعالیت‌های بهره برداری، نگهداری و تعمیرات و نظارت بر عملکرد پیمانکاران)، بهره برداری و تعمیر و نگهداری کلیه تجهیزات ثابت و تجهیزات متحرک، نگهداری کلیه فضا‌ها و ابنیه فنی و ایستگاهی خطوط فعلی و آتی متروی تهران و حومه را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]