اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951126235856119

شبکه سراسری برای اینترنت اشیا

کد: 13951126235856119

https://goo.gl/ubqllC

، تهران , (اخبار رسمی): نوکیا یک شبکه grid سراسری اینترنت اشیا را ایجاد کرده است؛ سرویس جامعی که در پاسخ به نیازهای حوزه حمل‌ونقل، سلامت، خدمات رفاهی و امنیت، اتصال بدون وقفه تکنولوژی‌های اینترنت اشیا را ورای مرزهای جغرافیایی ممکن می‌سازد.

شبکه سراسری نوکیا برای اینترنت اشیا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  آی او تی تی، این شبکه که به‌اختصار Nokia WING (Nokia Worldwide IOT Network Grid) نام دارد، اتصالات اینترنت اشیا و سرویس‌هایی که کاربر در کار با دستگاه‌ها و تجهیزات خود به آن احتیاج دارد را مدیریت می‌کنند؛ مانند خودروهای متصل به شبکه و کانتینرهای حمل باری که به اینترنت متصل‌اند. به‌این‌ترتیب بار بزرگی از دوش سازمان‌هایی که با تکنولوژی‌های متعدد سروکار دارند برداشته می‌شود.

به پشتوانه سرویس‌ها و تکنولوژی جامع و تخصصی نوکیا، Nokia WING به‌سادگی و با سرعت پیاده‌سازی شده و امنیت، اتصال گسترده و قابلیت مدیریت و آنالیز دستگاه‌ها را فراهم می‌کند. اتصال در اینجا با سویچ شدن هوشمند بین شبکه موبایل (سلولار) و غیر موبایل محقق می‌شود. به‌طور مثال کانتینر یک محموله دریایی که میان اقیانوس با ماهواره در ارتباط است؛ با نزدیک شدن به بندر به شبکه موبایل سویچ می‌کند.
نوکیا با در نظر گرفتن تدارکات، اجرا، امنیت، صورت‌حساب‌های مالی و خدمات اختصاصی به مشتریان سازمانی؛ یک سرویس جامع را ارائه می‌کند. این شرکت در آنالیز و مدیریت اشتراک‌ها و دستگاه‌ها؛ از پلتفرم اینترنت اشیا IMPACT خود استفاده می‌کند. سیستم مدیریت اشتراک‌ها در Nokia IMPACT، به‌طور خودکار و با عبور شی از مرزهای جغرافیایی اتصال با service provider را کانفیگ می‌کند.
با استفاده از Nokia M2M Core که Nokia Cloud Packet Core را شامل می‌شود و بر پایه یک شیوه چندمستاجری، مشتریان سازمانی می‌توانند بر بخش‌های مجزای هسته شبکه خود دسترسی داشته باشند.
ارائه‌دهندگان سرویس‌های ارتباطی، با ملحق شدن به یک فدراسیون جهانی سرویس‌های ارتباطی IOT می‌توانند به‌سرعت از فرصت‌های جدید کسب‌وکار بهره‌مند شوند. این سازمان‌ها با بهره بردن از ظرفیت اضافه شبکه خود، قادر خواهند بود تا سریعاً و به‌سادگی به سازمان‌هایی که نیازمند ارتباطات جهانی IOT هستند، جریان‌های مالی جدید را معرفی کنند. آن دسته از ارائه‌دهندگان سرویس‌های ارتباطی که به دنبال راه‌اندازی یک کسب‌وکار IOT جدید هستند؛ با استفاده از WING علاوه بر رصد کردن زمان عرضه به بازار (TTM)، می‌توانند از یک مدل خدمات وایت لیبل جامع بهره ببرند.
در ادامه روند همکاری نوکیا با ارائه‌دهندگان سرویس‌های ارتباطی برای ایجاد یک شبکه (grid) سراسری اینترنت اشیا؛ مصرف‌کنندگان از طیف وسیعی از دستگاه‌ها و اپلیکیشن های IOT بهره خواهند برد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی‌اوتی‌تی iott

آی‌اوتی‌تی(iott.ir) جامع‌ترین مرجع اینترنت اشیاء در ایران،دریچه‌ای است رو به دنیای فناوری‌های نوین. آی‌اوتی‌تی بر آن است تا دانش و تکنولوژی روز را با مخاطب سهیم شده و سهمی در رشد و توسعه آن داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]