اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971116345799725

روند صعودی افزایش قیمت املاک پرتغال

کد: 13971116345799725

https://goo.gl/ChVKQF

، تهران , (اخبار رسمی): در حال حاضر، قیمت هر متر مربع از املاک پرتغال 984 یورو است.

روند صعودی افزایش قیمت املاک پرتغال
خرید ملک در پرتغال

میانگین قیمت هر متر مربع برای خرید ملک در پرتغال در سه ماه سوم سال گذشته 984 یورو بود  که نسبت به دو سال قبل 7.9 درصد افزایش داشت. از دلایل این افزایش قیمت، برنامه اقامت سرمایه گذاری پرتغال است که به معنای خرید ملک در پرتغال به ارزش حداقل 350,000 یورو و اخذاقامت پرتغال است.

به طور کلی روند افزایش قیمت املاک در پرتغال ادامه دارد. در سه ماه سوم سال 2018 قیمت متوسط هر مترمربع برای خانه‌های فروخته شده در پرتغال 984 یورو بود که به افزایش 7.9 درصدی در مقایسه با سال گذشته رسید. در لیسبون قیمت هر متر مربع به 2,877 یورو رسید که سه برابر میانگین در کل پرتغال است.

این اطلاعات  توسط اداره آمار ملی پرتغال منتشر شد و نشان می‌دهد که 42 منطقه در پرتغال دارای قیمتی بالاتر از میانگین کل پرتغال هستند که اکثر آنها در الگاروه (1,659 یورو در هر متر مربع) و منطقه شهری لیسبون (1,666 یورو در هر متر مربع) قرار دارند. این روند رو به رشد بوده است، زیرا در سه ماه دوم سال 2018 تنها 38 منطقه قیمت بالاتر از میانگین داشته‌اند.

در کل پرتغال، میانگین قیمت هر متر مربع به 984 یورو افزایش یافت که نشان دهنده افزایش 1.5 درصدی در مقایسه با سه ماه قبلی و افزایش  7.9 درصدی در هر سال است. با این حال سرعت رشد قیمت املاک پرتغال در حال کاهش است.

 

علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه اقامت سرمایه گذاری پرتغال با مشاوران کنکاش تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر حقوقی مهاجرتی کنکاش

شرکت مهاجرتی کنکاش اولین شرکت مهاجرتی در ایران است و با داشتن ۳۰ سال سابقه در زمینه مهاجرت و مخصوصا در صنعت اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری یکی از پیشگامان این عرصه و یک نام آشنا و مورد اطمینان است. شرکت مهاجرتی کنکاش با بهره بردن از سال ها تجربه، در اختیار داشتن تیمی از افراد متخصص و شبکه وسیعی از ارتباطات حرفه ای شامل مقامات دولت، نماینده های برتر دولتی و وکلای مجرب این امکان را دارد که متقاضیان اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری را با روش های کاملا امن و قانونی همراهی کند و تجربه دلپذیری را برای آن ها در این امر خطیر فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی