اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904044388214586

سفر به شهرهای ایران ازجمله سه شهر بسیار زیبا و توریستی مشهد، قشم و کیش

ایران را با مانیا پرواز زیباتر از همیشه تجربه کنید

کد: 139904044388214586

https://bit.ly/2NqKsV7

، تهران , (اخبار رسمی): از کوه‌های سر به فلک کشیده تا طبیعت بکر و بی‌نظیر، جاذبه‌های تاریخی فوق‌العاده، آداب‌ و رسوم جذاب و پابرجا، میزبانی خلیج حیرت‌انگیز فارس و دریای زیبای خزر و اماکن مذهبی کشورمان که آرامش را به میهمانان خود هدیه می‌کنند

 ایران را با مانیا پرواز زیباتر از همیشه تجربه کنید
ایران را با مانیا پرواز زیباتر از همیشه تجربه کنید

مانیا پرواز خوشحال است که امسال هم می‌تواند مانند گذشته میزبان خاطرات بی‌نظیر شما در سفر به شهرهای مختلف ایران ازجمله سه شهر بسیار زیبا و توریستی مشهد، قشم و کیش باشد

شهرهای مختلف کشورمان، مملو از زیبایی‌هایی هستند که هر گردشگری را مسحور خود می‌کنند. از کوه‌های سر به فلک کشیده تا طبیعت بکر و بی‌نظیر، جاذبه‌های تاریخی فوق‌العاده، آداب‌ و رسوم جذاب و پابرجا، میزبانی خلیج حیرت‌انگیز فارس و دریای زیبای خزر و اماکن مذهبی کشورمان که آرامش را به میهمانان خود هدیه می‌کنند همه و همه فوق‌العاده‌ترین لحظات را برای کسانی که می‌خواهند سفری رویایی را تجربه کنند، رقم خواهند زد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مانیاپرواز، مانیا پرواز خوشحال است که امسال هم می‌تواند مانند گذشته میزبان خاطرات بی‌نظیر شما در سفر به شهرهای مختلف ایران ازجمله سه شهر بسیار زیبا و توریستی مشهد، قشم و کیش باشد. در آژانس مانیا پرواز رویایی با برنامه‌ریزی تورهای مختلف تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا میزبانی فوق‌العاده برای تعطیلات شما در سال 99 باشیم.

مشهد، سفری رویایی به قطب گردشگری مذهبی ایران

شهر زیبا و دیدنی مشهد یکی از توریستی‌ترین شهرهای ایران است و هرساله مسافران و زائران بسیاری از داخل و خارج کشور میهمان این شهر فوق‌العاده کشورمان هستند. وجود حرم امام رضا (ع) این شهر را به قطب گردشگری مذهبی در ایران تبدیل کرده و آرامشی فوق‌العاده و تکرار نشدنی را به میهمانان این شهر زیبا و بی‌نظیر کشورمان هدیه می‌دهد. کوه سنگی بسیار زیبا، آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی، باغ گیاه‌شناسی مشهد، دریاچه دیدنی چشمه سبز و پارک فوق‌العاده وکیل‌آباد از دیگر جاذبه‌های بی‌نظیر و به‌یادماندنی شهر زیبا و دیدنی مشهد هستند. به این‌ها بازار رضای دوست‌داشتنی و جذاب این شهر، مراکز خرید بسیار خوب و امکانات تفریحی و رفاهی مختلف مشهد را هم اضافه کنید. تعطیلاتی رویایی و آرام‌بخش در این شهر زیبای کشورمان انتظارتان را می‌کشد.

مانیا پرواز برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای را در تور مشهد انجام داده است و امیدواریم لحظاتی شگفت‌انگیز را در این شهر زیبا و بی‌نظیر کشورمان در کنار هم سپری کنیم.

جزیره کیش، تعطیلاتی به‌یادماندنی در مروارید زیبای خلیج‌فارس

جزیره زیبای کیش جایی است که با سواحل به‌یادماندنی، تفریحات آبی بی‌نظیر، جاذبه‌های تاریخی شگفت‌انگیز، امکانات تفریحی و رفاهی فوق‌العاده و حال و هوایی تکرارنشدنی می‌تواند میزبانی بی‌نظیر برای خاطرات زیبای زندگی شما باشد. مروارید زیبای خلیج‌فارس هرساله میزبان گردشگران بسیاری از داخل و خارج کشور است و تعطیلاتی رویایی را با آب‌های شفاف و زلال  و آفتاب طلایی و بی‌نظیرش به میهمانان خود هدیه می‌دهد. در این جزیره زیبا می‌توانید تفریحات آبی مختلفی مانند پاراسل، جت اسکی، ماهیگیری، غواصی و قایق سواری را در آبهای نیلگون خلیج‌فارس تجربه کرده و لحظاتی بی‌نظیر را در کنار خانواده و دوستانتان سپری کنید. در تیم مانیا پرواز رویایی تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا در  تور کیش تعطیلاتی آرام و فوق‌العاده را در کنار آبهای زیبای خلیج‌فارس تجربه کنید.

قشم، سفری شگفت‌انگیز به بزرگ‌ترین جزیره خلیج زیبای فارس

بزرگ‌ترین جزیره ایران و خلیج‌فارس، جایی است که می‌توانید لحظاتی فراموش‌نشدنی را در آن سپری کنید. از جزیره زیبا و رویایی قشم صحبت می‌کنیم، منطقه‌ای با طبیعت فوق‌العاده زیبا و جاذبه‌های تاریخی بی‌نظیر که سفر به آن تا همیشه در ذهنتان باقی خواهد ماند. در این جزیره می‌توانید پدیده‌های طبیعی بی‌نظیری چون دره ستارگان، دره تندیس‌ها و تنگه چاه کوه را ببینید، از تماشای جنگل‌های فوق‌العاده حرا شگفت‌زده شوید، به تماشای چشم‌اندازی فوق‌العاده از دریا در جزیره دیدنی ناز بنشینید، از امکانات تفریحی و رفاهی فوق‌العاده جزیره زیبای تور قشم لذت ببرید و تجربیاتی بی‌نظیر و حیرت‌انگیز را از سفر به این جزیره زیبای استان هرمزگان به دست آورید.

در آژانس مانیا پرواز  تمام تلاشمان را کرده‌ایم تا پس از پایان شیوع کرونا در کشور در تور قشم لحظاتی فوق‌العاده را در کنار شما سپری کرده و همراه خوبی برای لحظات شگفت‌انگیز زندگی شما در سفر به این جزیره زیبای کشورمان باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمایی مانیا پرواز رویایی

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری مانیا پرواز رویایی با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به شماره مجوز 14404/ت/23203 ه با هدف ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری متمایز و درخور شآن و مقام هموطنان گرامی تاسیس گردیده است. این شرکت با رویکرد مدیریت علمی و با درک نیاز واقعی مسافران مبتنی بر تجربه 15 ساله موسس و مدیران خود وبهره جویی از پرسنل متخصص و فارغ التحصیلان صنعت گردشگری ، از آغاز فعالیت تا هم اکنون همواره تلاش خود را بر آن داشته تا با شناسایی دقیق نیاز شما ودر نظر گرفتن سلیقه تک تک مسافران خود بهترین خدمات مسافرتی را با بالاترین استانداردهای جهانی و با مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برخی از خدمات ما: - رزرو آنلاین هتل در کلیه شهر های جهان و صدور آنی واچر رسمی به صورت گروهی و انفرادی با نرخ های کاملا رقابتی. - اجرای تورهای تفریحی ، نمایشگاهی ، تخصصی و ... به صورت گروهی و انفرادی از جمله تور بالی، تور پوکت، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور استانبول ، تور ماکائو، تور هنگ کنک، تور سنگاپور، تور صربستان، تور کوش آداسی ، تور مجارستان، تور اکراین، تور روسیه ، تور گرجستان، تور اسپانیا، تور ایتالیا، تور هند، تور گوا، تور سوچی، تور سریلانکا، تور برزیل، تور آفریقای جنوبی،تور آنتالیا، تور استانبول ، تور چین, تور لنگکاوی، تور مالدیو و .... - اخذ وقت سفارت و ویزای توریستی و تجاری از کلیه کشورها از جمله: ویزای شنگن، ویزای اکراین، ویزای کانادا، ویزای روسیه، ویزای آذربایجان،ویزای تاجیکستان، ویزای ترکمنستان، ویزای تجاری ، گروهی و انفرادی چین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی