اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13991212494069725

ساخت پروژه هتل هیلتون دومینیکا به طور پیوسته ادامه دارد

پروژه هتل هیلتون دومینیکا

کد: 13991212494069725

https://bit.ly/3uUehlJ

، تهران , (اخبار رسمی): پروژه هتل هیلتون یکی از پروژه های رسمی دولت دومینیکا برای برنامه اخذ تابعیت و پاسپورت از طریق سرمایه گذاری است. متقاضیان با خرید سهام غیر قابل تقسیم در کل پروژه حق مالکیت اشتراکی ملک خریداری شده را به دست می آورند.

پروژه هتل هیلتون دومینیکا
پروژه Tranquility Beach با مدیریت برند هتل هیلتون

پروژه هتل هیلتون دومینیکا یکی از پروژه های رسمی دولت دومینیکا برای برنامه سرمایه گذاری این کشور است. این هتل شامل سوئیت های فول امکانات یک و ۲ خوابه و همچنین ویلاهای یک، ۲ و ۳ خوابه با امکان مالکیت مشترک است.

امکانات و خدمات هتل هیلتون دومینیکا شامل اسپا، مرکز سلامتی، سالن بدنسازی، رستوران، استخر، فروشگاه و ... است.  این مجموعه هتل از ۲ سمت دسترسی اختصاصی به دریا دارد.

گزینه سرمایه  گذاری در این پرروژه خرید سهام غیر قابل تقسیم در کل پروژه است که حق مالکیت اشتراکی ملک خریداری شده را به سرمایه گذار می دهد.

متقاضیانی که در این پروژه سرمایه گذاری می کنند، کارت عضویت طلایی مجموعه هتل های هیلتون را دریافت خواهند کرد و در نتیجه می توانند در بیش از ۴,۶۰۰ هتل از هتل های هیلتون در سرتاسر دنیا خدمات VIP  دریافت کنند.

علاوه بر این، کارت عضویت طلایی با ۱,۲۵۰,۰۰۰ امتیاز به آن ها اعطا می شود که می توانند این اعتبار را برای اقامت، رستوران، خرید و یا  هر چیز دیگری در مجموعه هتل های هیلتون در سراسر دنیا استفاده کنند.

این پروژه در حال حاضر در حال ساخت است. بعد از ساخت و  عملیاتی شدن هتل به سرمایه گذاران سود سهام اعطا می شود. تخمین زده می شود سالانه حدود ۴ الی ۷ درصد مبلغ سرمایه گذاری سود تعلق  خواهد گرفت.

متقاضیان اخذ تابعیت و پاسپورت دومینیکا می توانند سهام دار و در نتیجه مالک بخشی از این  پروژه زیبا باشند، بعد از ۳ سال می توانند سهام خود را بفروشند و بعد از ۵  سال می توانند سهام را به متقاضی بعدی بفروشند.

برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران کنکاش تماس حاصل فرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر حقوقی مهاجرتی کنکاش

شرکت مهاجرتی کنکاش اولین شرکت مهاجرتی در ایران است و با داشتن ۳۰ سال سابقه در زمینه مهاجرت و مخصوصا در صنعت اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری یکی از پیشگامان این عرصه و یک نام آشنا و مورد اطمینان است. شرکت مهاجرتی کنکاش با بهره بردن از سال ها تجربه، در اختیار داشتن تیمی از افراد متخصص و شبکه وسیعی از ارتباطات حرفه ای شامل مقامات دولت، نماینده های برتر دولتی و وکلای مجرب این امکان را دارد که متقاضیان اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری را با روش های کاملا امن و قانونی همراهی کند و تجربه دلپذیری را برای آن ها در این امر خطیر فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی