اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104206285917103

چگونه رسانه‌های اجتماعی به عنوان یک ابزار قدرتمند در کسب و کار ظاهر شدند؟

کد: 140104206285917103

https://bit.ly/3P2z5Ro

، بابل , (اخبار رسمی): رسانه‌های اجتماعی یک ابزار ارتباطی قدرتمند است که نفوذ گسترده‌ای بر شهرها و همچنین مناطق دورافتاده دارند، این تنها بخشی از انقلاب دیجیتالی است که ما شاهد آن هستیم. تحول دیجیتال نه تنها بر کسب و کارها تأثیر گذاشته و جهان را در دسترس‌تر کرده است، بلکه نحوه ارتباط ما را نیز تغییر داده است.

چگونه رسانه های اجتماعی به عنوان یک ابزار قدرتمند در کسب و کار ظاهر شدند؟
چگونه رسانه‌های اجتماعی به عنوان یک ابزار قدرتمند در کسب و کار ظاهر شدند؟

اکثر تجهیزات Wi-Fi در طول راه اندازی اولیه هنوز ایمن نیستند زیرا می توان از طریق رمز عبور پیش فرض به آنها دسترسی داشت.

رسانه‌های اجتماعی یک ابزار ارتباطی قدرتمند است که نفوذ گسترده‌‌ای بر شهرها و  مناطق دورافتاده دارند با این حال، این تنها بخشی از انقلاب دیجیتالی است که ما شاهد آن هستیم. تحول دیجیتال نه تنها بر کسب و کارها تأثیر گذاشته و جهان را در دسترس تر کرده است، بلکه نحوه ارتباط ما را نیز تغییر داده است.

بر اساس گزارش‌های متعدد از منابع رسمی تا سال 2019، 3.2 میلیارد کاربر رسانه‌های اجتماعی در سراسر جهان وجود دارد که حدود 42 درصد از جمعیت زمین را تشکیل می‌دهد. علاوه بر این، امروزه تقریباً 4.5 میلیارد استفاده از اینترنت در سراسر جهان وجود دارد. این آمار گواه تسلط روزافزون رسانه‌های دیجیتال در زندگی روزمره ماست.

احسان ابراهیمی مشاور حوزه رسانه و دیجیتال مارکتینگ عواملی را که منجر به ظهور رسانه‌های اجتماعی به عنوان یک رسانه ارتباطی قدرتمند شده است، شرح می‌دهد. در ا ین گفتگو درک خواهید کرد که چگونه رسانه های اجتماعی پویایی ارتباطات را تغییر داده اند.

چگونه رسانه‌های اجتماعی به عنوان یک رسانه ارتباطی قدرتمند ظاهر شده‌اند؟

احسان ابراهیمی در این باره میگوید: رسانه های اجتماعی حوزه کسب و کار، حوزه تبلیغات و علاوه بر آن، بخش آموزش را در اختیار گرفته اند. این تأثیر طولانی مدت بر نحوه برقراری ارتباط افراد داشته است و اکنون به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی آنها تبدیل شده است. به عنوان مثال، واتس‌اپ فرهنگ IM (پیام‌رسانی فوری) را دوباره تعریف کرده و آن را به سطح کاملاً جدیدی رسانده است . امروزه، تا زمانی که به اینترنت متصل باشید، می‌توانید در سراسر جهان پیامک ارسال کنید. این تحول نه تنها توسط واتس اپ بلکه فیس بوک، توییتر، لینکدین و اینستاگرام نیز ایجاد شده است. اهمیت رسانه‌های اجتماعی در ارتباطات یک موضوع دائمی بحث است.

وی بیان کرد: ارتباطات آنلاین اطلاعاتی را برای افراد و مخاطبانی به ارمغان آورده است که قبلاً امکان دسترسی به آنها وجود نداشت. این امر باعث افزایش آگاهی مردم در مورد آنچه در سایر نقاط جهان اتفاق می‌افتد، شده است. نمونه کاملی از دسترسی رسانه های اجتماعی را می‌توان در نحوه فروش اینترنتی در مدت همه‌گیری کرونا مشاهده کرد. اغلب کسب و کارها وارد فضای فوش اینترنتی و در کمترین زمان همه محصولات و خدمات خود را در پلتفرم‌های مختلف رسانه های اجتماعی قرار دادند.

احسان ابراهیمی افزود: به لطف افزایش کاربران رسانه های اجتماعی، حرکات، تبلیغات و محصولات همگی در پلتفرم های رسانه های اجتماعی پخش می شوند. امروزه کسب و کارها برای ایجاد آگاهی از برند و همچنین تبلیغ و فروش محصولات خود به رسانه‌های اجتماعی متکی هستند. این اجازه می دهد تا کسب و کارها بدون توجه به مرزهای جغرافیایی به مشتریان دسترسی پیدا کنند. اینترنت منبعی را برای نوع بشر تسهیل کرده است که دسترسی و مزایای غیرقابل درک دارد.

رسانه‌های اجتماعی چگونه بر نحوه ارتباط ما تأثیر گذاشته است؟

وی بیان کرد: همه چیز فقط با یک کلیک فاصله دارد و شامل همه چیز از اخبار گرفته تا خرید مواد غذایی شما می شود. سهولت دسترسی که رسانه های اجتماعی فراهم می کنند، روش‌های سنتی خرید، خواندن اخبار و حتی مطالعه را در بر گرفته است. آموزش نیز برای افزایش تعامل بین دانش‌آموزان، برگزاری وبینارها و ترویج رویدادها و دوره‌ها، انجمن‌ها و اتاق‌های گفتگوی رسانه‌های اجتماعی را ادغام کرده است. رسانه‌های اجتماعی بخش مهمی از بازاریابی دیجیتال هستند و به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا از مرزهای جمعیتی و جغرافیایی فراتر بروند.

این فعال حوزه دیجیتال مارکتینگ افزود: نفوذ رسانه‌های اجتماعی باعث ایجاد ژانر متفاوتی از ارتباطات شده است، جایی که مکالمات سریع هستند و اطلاعات به راحتی منتقل می شود. به دلیل تأثیر گسترده آن، کارفرمایان به دنبال افراد حرفه‌ای هستند که در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مهارت کافی داشته باشند تا نقش‌های مهمی را در سازمان ایفا کنند. در واقع، رسانه های اجتماعی به عنوان یک عملکرد تجاری به سرعت در حال رشد هستند و تعدادی فرصت شغلی را ارائه می‌دهند.

نکته نظرات احسان ابراهیمی

روندهای برتر تجارت دیجیتال در چشم انداز پس از همه گیری

همه‌گیری، کسب‌وکارها را وادار کرده است تا استراتژی‌های خود را ارتقا دهند و به راه‌های غیرمتعارف عملکرد فکر کنند. شرکت‌هایی که تصمیم می‌گیرند به‌ روز بمانند یا از روندها جلوتر باشند، شانس بیشتری برای موفقیت خواهند داشت. انعطاف پذیری و نوآوری آنها مزیت رقابتی مورد نیاز آنها خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

احمدعلی ملانیا جلودار

شرکت info universe یک شرکت بزرگ در راستای خدمات خبر رسانی و فناوری اطلاعات است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تبلیغات و روابط عمومی | رسانه‌ها