اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204047352622493
در دسترس نیست

حضور شرکت فناوری هوشمند میکائیل در نمایشگاه ملی آبادیران

شرکت فناوری هوشمند میکائیل

کد: 140204047352622493

، تهران , (اخبار رسمی): گزارشی از شرکت فناوری هوشمند میکائیل "دانش بنیان" ، تولید کننده تجهیزات توانبخشی هوشمند و انواع ویلچر برقی سبک در نخستین نمایشگاه ملی آبادیران

شرکت فناوری هوشمند میکائیل
شرکت فناوری هوشمند میکائیل

شرکت میکائیل در این نمایشگاه از ویلچر برقی کنترل شونده با موبایل رونمایی کرد که برای استفاده بیماران با ضعف عضلانی بسیار مفید خواهد بود. محصول دیگر این شرکت در نمایشگاه کنترلر ویلچر برقی چانه ای بود.

شرکت فناوری هوشمند میکائیل با همکاری شرکت آویتا، با ارایه ویلچر برقی فوق سبک کربنی مورد توجه بازدیدکنندگان نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا قرار گرفته بود. این نمایشگاه در تاریخ 23 تا 25 خرداد ماه 1402 در مصلای تهران برپا شد.

همان طور که از نام محصول مشخص است، هدف این همکاری تولید ویلچرهایی با حداقل وزن( حدود 22 کیلوگرم) برای استفاده به منظور کمک به معلولان و سالمندان است.

سابق بر این ویلچرهای برقی وزن بالایی داشتند و همراهان بیمار به راحتی نمی‌توانستند ویلچر را حمل کنند. لذا با همکاری این دو شرکت ویلچرهایی  طراحی گردید که دو قابلیت عمده دارند، نخست از آلیاژهای سبک کربن با تحمل وزن بالا در ساخت محصول استفاده شد و دوم طراحی به گونه‌ای است که به راحتی به اجزای تشکیل دهنده تقسیم و در انواع خودروهای سواری حتی خودروهایی که صندوق ندارند قابل حمل است.

با توجه به اینکه فناوری تولید ویلچر کربنی و همچنین تولید کنترل های ویلچر برقی به طور کامل در اختیار این دو شرکت می باشد، کاربران می توانند انواع ویلچر برقی سبک با سایز متناسب کاربررا سفارش دهند.

این مزیت به معلولانی که شاغل و فعال هستند کمک بسیاری می‌کند حتی کسانی که برای درمان مراجعه می‌کنند و کسانی که می‌خواهند به تفریح بروند و مسافت زیادی را طی کنند می‌توانند این محصول را به راحتی حمل کنند. 

همچنین کودکان با توجه به جثه کوچکتر خود می توانند از ویلچر برقی متناسب با خود استفاده نمایند.

علاوه بر این، شرکت فناوری هوشمند میکائیل در این نمایشگاه از ویلچر برقی کنترل شونده با تلفن همراه رونمایی کرد که برای استفاده بیماران با ضعف عضلانی بسیار مفید خواهد بود.

محصول دیگر این شرکت در نمایشگاه کنترلر ویلچر برقی چانه ای بود. این محصول می تواند امکان استفاده از ویلچر برقی را برای کاربران دچار ضایعه نخاعی گردنی فراهم آورد.

یکی دیگر از محصولات رونمایی شده در این نمایشگاه ربات انباردار یا باربر بود که قابلیت حمل 500 کیلوگرم بار را داراست و در صورت نیاز این مقدار به 1000 کیلوگرم نیز قابل ارتقا است.

همچنین در جهت سهولت دسترسی مشتریان به خدمات و محصولات شرکت امکان مشاوره رایگان جهت خرید، تعمیرات یا سفارشی سازی تجهیزات توانبخشی از طریق شبکه های مجازی داخلی و خارجی با شماره 09192314010 فراهم آمده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت فناوری هوشمند میکائیل

طراحی و تولید انواع ادوات توانبخشی هوشمند و ویلچر برقی فوق سبک

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]