اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205017400822580
در دسترس نیست

مشاوره انتخاب رشته

کد: 140205017400822580

، (اخبار رسمی): مشاوره انتخاب رشته کنکور برای افرادی که در این آزمون شرکت کردند کمک می کند تا با انتخاب رشته بهتری بتوانند در دانشگاه های برتر قبول شوند. بنابراین لازم است تمامی افراد بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور را برای گزینش کد رشته محل های خود پیدا کنند. به همین دلیل آن ها باید به دنبال مشاوری با ...

مشاوره انتخاب رشته
مشاوره انتخاب رشته

مشاوری که اطلاعات خوبی در رابطه با انواع رشته های دانشگاهی داشته باشد و بداند با توجه به رتبه ای که به دست آورده اید در کدام رشته ها و دانشگاه ها می توانید قوبل شوید و کدام گزینه برای شما خوب است. در ادامه به ویژگی های بهترین مشاوره کنکور خواهیم پرداخت.

ویژگی های بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری

مشاوری که اطلاعات خوبی در رابطه با انواع رشته های دانشگاهی داشته باشد و بداند با توجه به رتبه ای که به دست آورده اید در کدام رشته ها و دانشگاه ها می توانید قوبل شوید و کدام گزینه برای شما خوب است. بنابراین شما با انتخاب او دیگر جای نگرانی برای انتخاب رشته نامناسب و دور از ذهن نخواهید داشت. در کنار بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور خیال خود را از هر جهت بابت قبولی در رشته و مرکز دانشگاهی مناسب باب میلتان راحت کنید. مشاوران ما در ایران تحصیل با داشتن چندین سال سابقه و مهارت کافی، می توانند به شما عزیزان کمک کنند.

مشاور انتخاب رشته در مورد رشته ها اطلاعات کامل داشته باشد

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که یک مشاور خوب باید داشته باشد، داشتن اطلاعات کامل است. در واقع، یک مشاور خوب باید در تمامی زمینه ها اطلاعات کاملی را دارا باشد تا بتواند به شما عزیزان کمک کند. مشاوری می تواند ادعای بهترین بودن در این زمینه داشته باشد که جزییات همه رشته ها را بشناسد. مثلا بداند که رشته هوشبری، دوره کارشناسی ارشد ندارد و بچه های هوشبری برای آزمون کارشناسی ارشد باید به سراغ رشته پرستاری و یا یک رشته دیگر بروند. باید بداند که بهداشت حرفه ای با بهداشت عمومی و محیط زیست چه تفاوت هایی در واحدهای درسی دارد.

مشاور باید فردی متعهد و دلسوز باشد

تعهد و مسئولیت پذیری در کار و اهمیت دادن به مراجع همواره یکی از مهم ترین ویژگی های یک مشاور خوب به حساب می آید. فردی دلسوز که می تواند شما را از نکات و جزئیات مهم انتخاب رشته کنکور آگاه کند. اما در مقابل فردی که تعهدی در قبال کارش نداشته باشد و دلسوزی به خرج ندهد به مراتب نمی تواند لبخند رضایت را بر لبان یک فرد کنکوری بیاورد.

بهترین مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد

بهترین و جامع ترین مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد را می توان مشاوره ای دانست که با در نظر گرفتن استعدادها و توانمندی های داوطلب و متقاضی و البته شناخت دقیق فرد از رشته یا رشته های مورد علاقه وی انجام بگیرد.

این نکته مهم را نیز مدنظر داشته باشید که مشاوره انتخاب رشته کارآمد و دقیق که بتواند راه مناسب را به فرد نشان دهد باید شرایط فردی و موقعیت اجتماعی داوطلب را نیز در نظر بگیرد. البته در این میان داشتن توجه کافی به وضعیت بازار کار رشته تحصیلی مورد نظر و مورد علاقه داوطلب نیز اهمیت کمی ندارد.

از ویژگی های بهترین مشاور انتخاب رشته میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هدف گذاری مناسب و دقیقی به دانش آموز ارائه دهد.
  • ابتدا از نیاز داوطلب اطلاع یابد و آن را در چینش رشته ها مد نظر قرار دهد. از میزان رقابت، ظرفیت و احتمالات قبولی ها اطلاع داشته باشد.
  • چینش و اولویت ها را به نوعی قرار دهد که واقع بینانه باشد.
  • تجربه کافی برای امر حساس را داشته باشد و افراد زیادی را به موفقیت رسانده باشد.
مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی، یکی از انواع مشاوره است که می‌توان در اختیار متقاضی قرار داد. در واقع برای کسانی که امکان مراجعه حضوری به مشاور را ندارند، مشاوره تحصیلی تلفنی گزینه مناسبی است. حتی اگر تعداد جلسات مشاوره هم زیاد شود مشکلی پیش نخواهد آمد و هر جلسه می‌تواند ادامه مطالب جلسه قبل باشد و در نهایت به یک نتیجه مهم برسد.

مشاوره تحصیلی تلفنی از یک نظر دیگر دارای امتیاز مثبت است و آن هم زمان مشاوره می‌باشد. شما در اول صبح تا آخر شب هر زمانی که مناسب بدانید، می‌توانید از شخص مشاوره بگیرید و یا جلسات قبلی را ادامه دهید. نوع دیگر مشاوره، مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین است که با وارد کردن مشخصات و نتایج آزمون می‌توان رتبه را تخمین زد و یا با توجه به رتبه دانشگاه‌هایی با امکان قبولی را شناخت.

مزایای مشاوره تحصیلی با استفاده از تلفن جهت انتخاب رشته

در گام اول بهتر است سراغ مزایای مشاوره تلفنی برویم، زیرا مزایای این خدمات بیشتر از معایب آن است. یکی از مزایای منحصر به فرد این نوع از مشاوره عدم محدودیت مکانی است. در واقع این نوع از مشاوره تحصیلی به هیچ وجه به یک مکان خاص محدود نمی شود و شما از سراسر کشور می توانید به راحتی با استفاده از یک تلفن از این مشاوره استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | روانشناسی و موفقیت