اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208237683922580
در دسترس نیست

سامانه علم سنجی اعضای هیأت علمی وزارت بهداشت

کد: 140208237683922580

، (اخبار رسمی): سامانه علم سنجی اعضای هیأت علمی وزارت بهداشت برای رتبه‌بندی اساتید دانشگاه علوم پزشکی ایجاد شده است. در این سامانه که به آدرس isid.research.ac.ir است، تعداد رزومه اساتید، استنادات و مشخصات آنها موجود است و با استفاده از شاخص‌های علمی مختلف همه اساتید رتبه بندی خواهند شد.

سامانه علم سنجی اعضای هیأت علمی وزارت بهداشت
سامانه علم سنجی اعضای هیأت علمی وزارت بهداشت

سامانه علم سنجی اعضای هیأت علمی وزارت بهداشت برای رتبه‌بندی اساتید دانشگاه علوم پزشکی ایجاد شده است. در این سامانه که به آدرس isid.research.ac.ir است، تعداد رزومه اساتید، استنادات و مشخصات آنها موجود است و با استفاده از شاخص‌های علمی مختلف همه اساتید رتبه بندی خواهند شد.

سامانه اعضای هیأت علمی وزارت بهداشت در واقع با هدف نمایش به روز شاخص‌های علم سنجی اعضای هیأت علمی راه‌اندازی شده و به همین منظور افراد می‌توانند برای در اختیار داشتن اطلاعات مربوط به اعضای هیأت علمی به آدرس isid.research.ac.ir مراجعه کنند و از آن به عنوان یک منبع برای اطلاع از سطح علمی اساتید استفاده نمایند.

آشنایی با سامانه علم سنجی اعضای هیأت علمی وزارت بهداشت isid.research.ac.ir

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هدف نمایش به روز شاخص‌های علمی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، سامانه‌ای را به عنوان سامانه علم سنجی اعضای هیأت علمی راه اندازی کرده است.

این سامانه وظیفه استخراج معیارهای علمی اساتید را به عهده دارد و اطلاعات مختلف را برای هر یک از اعضای هیأت علمی را به صورت مجزا نشان می‌دهد. در سامانه علم سنجی اساتید وزارت بهداشت که عضو هیأت علمی هستند، همه اطلاعات عمومی اساتید مانند نام و نام خانوادگی، دانشگاه و دانشکده، محل تدریس، رشته، رتبه علمی، مدرک تحصیلی اخذ شده استاد نمایش داده می‌شود.

افرادی که قصد ثبت نام در فراخوان رشته های مورد نیاز جذب هیات علمی وزارت بهداشت را دارند، می‌توانند از طریق اطلاعاتی که بر روی سامانه نمایش داده می‌شود، اطلاعات لازم را در مورد استاد مورد نظر کسب کنند.

هدف از ایجاد این سامانه تعیین شاخص‌های علمی از جمله تعداد مقالات منتشر شده، تعداد استنادات اساتید است و اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی را رتبه بندی می‌کند. این سامانه فقط برای دانشگاه‌های علوم پزشکی و اعضای هیأت علمی این نوع دانشگاه‌ها رتبه‌بندی لحاظ می‌کند و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های وزارت علوم تحقیقات و فناوری رتبه‌بندی نمی‌شوند.

خدمات سایت علم سنجی اعضای هیأت علمی وزارت بهداشت

سامانه علم سنجی اعضای هیأت علمی وزارت بهداشت برای ارائه خدمات بیشتر به اعضای هیأت علمی امکانات متفاوتی را ایجاد کرده است. دانشجویان و اساتید این امکان را دارند که با ورود به این سامانه جزئیات علمی که در درباره جذب هیأت علمی وجود دارد را مشاهده کنند. در مجموع امکانات این سامانه شامل موارد زیر است:

✅ امکان مشاهده تعداد مقالات اعضای هیأت علمی

شما و سایر اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی با ورود به سامانه علم سنجی می‌توانند انواع مقالات نگارش شده توسط اعضای هیأت علمی را مشاهده کنید.

✅ مشاهده رزومه و اطلاعات شخصی هر یک از اعضای هیأت علمی

دانشجویان و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های دیگر برای کسب اطلاعات بیشتر از رزومه اساتید اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی می‌توانند همه اطلاعات فردی و رزومه شخص مورد نظر را بررسی کنند.

✅ امکان مشاهده شاخص‌های مختلف علمی

در سامانه سنجی اساتید وزارت بهداشت امکان مشاهده شاخص‌های مختلف وجود دارد. در این سامانه می‌توان شاخص‌های علمی هر کدام از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها را به صورت H- index و g-index مشاهده کرد. تمام مستندات مربوط به اعضای هیأت علمی نیز قابل نمایش است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش