اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208307695322580
در دسترس نیست

تست انتخاب رشته تحصیلی

کد: 140208307695322580

، (اخبار رسمی): تست انتخاب رشته تحصیلی ابزاری‌ است برای انتخاب هرچه مطابق‌تر رشته دانشگاهی با تیپ شخصیتی، علایق و ذهنیت داوطلب توسط مجموعه ایران تحصیل برای شما تهیه شده‌است. انجام این تست برای داوطلبان کنکور پیشنهاد میشود و در واقع بخشی از غربالگری رشته‌ها بواسطه همین آزمون انجام میشود.

تست انتخاب رشته تحصیلی
تست انتخاب رشته تحصیلی

تست انتخاب رشته تحصیلی ابزاری‌ است برای انتخاب هرچه مطابق‌تر رشته دانشگاهی با تیپ شخصیتی، علایق و ذهنیت داوطلب توسط مجموعه ایران تحصیل برای شما تهیه شده‌است. انجام این تست برای داوطلبان کنکور پیشنهاد میشود و در واقع بخشی از غربالگری رشته‌ها بواسطه همین آزمون انجام میشود.

آزمون تعیین رشته برای دانش‌آموزانی که قصد دارند گروه آزمایشی خود را انتخاب کنند نیز کارامد است و با جلوگیری از انتخاب‌های غیر اصولی و احساسی، دانش‌آموزان را از بی‌انگیزگی، ناامیدی، افسردگی و عدم اشتیاق به درس خواندن می‌رهاند. در نتیجه عزیزانی که در شرف ورود به سالهای آخر مدرسه خود هستند نیز میتوانند بعنوان مکمل از این ابزار برای شناخت بهتر خود استفاده کنند.

تست انتخاب رشته تحصیلی ایران تحصیل یک تست هوش سنجی – شخصیت شناسی است که از نظر علمی کاملا معتبر بوده و در بسیاری از مراکز تحصیلی برتر جهان بعنوان راهکاری برای تفکیک دانش‌آموزان و دانشجویان بر اساس هوش، علایق و استعدادها استفاده میگردد.

چرا تست انتخاب رشته ایران تحصیل؟

تست انتخاب رشته ایران تحصیل یک پکیج جامع از 90 سوال تخصصی است که بصورت کاملا آنلاین و در فضای بصری مدرن تعبیه شده. کاربران تنها چند کلیک با انجام یکی ازمعتبرترین تست‌های انتخاب رشته فاصله دارند و پس از انجام تست، نتیجه و تفسیر مفصلی از شرایط ذهنی خود به دست آورده که قابل دانلود است.

این تست از لحاظ علمی دارای اعتبار بالایی‌است و با پرینت فایل دانلود شده قابل ارائه در تمامی مراکز آموزشی، مشاوره‌ای، کلینیک‌ها و… میباشد. انجام این آزمون حدود 20 دقیقه زمان میبرد و تفسیر و نتیجه آن بلافاصله پس از پاسخ به آخرین سوال در دسترس است.

تفاوت تست انتخاب رشته ایران تحصیل با تست‌های دیگری مثل تست IQ و EQ این است که در تست های دیگر اطلاعاتی درخصوص انواع هوش های شما ارائه نمیگردد در صورتی که تست تعیین رشته ایران تحصیل به شما در خصوص هوش 9 گانه شما اطلاعات دقیق میدهد.

روش انجام آزمون تعیین رشته

تنها انجام تست برای انتخاب رشته کنکور سراسری کافی نیست. در واقع با تحلیل اصولی نتیجه تست توسط یک مشاور حرفه‌ای شما میتوانید به بهترین بهره از آن برسید. در نتیجه انجام تست در یکی از معتبرترین مراکز مشاوره تحصیلی ایران انتخابی منطقی است.

مراکز زیادی به روش‌های گوناگونی این تست را برگزار میکنند. پس از آشنایی با این تست و حساسیت آن، بد نیست به یکی از بهترین روش های انجام آن یعنی تست آنلاین انتخاب رشته نیز بپردازیم:

تست انتخاب رشته تحصیلی آنلاین اگر به دنبال این هستید که به راحتی در هرکجا و حتی با گوشی موبایل اقدام به انجام این تست کنید، آزمون انتخاب رشته آنلاین مناسبترین گزینه برای شماست. تست آنلاین انتخاب رشته تحصیلی در واقع شامل تمامی سوالات تست اصلی است که بصورت مجازی در یک محیط کاربری حرفه‌ای جمع‌‎آوری شده.

مجموعه ایران تحصیل مفتخر است بعنوان یکی از مراکز معتبر مشاوره تحصیلی در ایران اقدام به برگزاری این تست بصورت آنلاین و خدمات تحلیل داده‌های آن باشد. عموما تست‌های شخصیتی آنلاین، تحلیل و تفسیر را به مراجع میسپارند و عملا انجام تست اقدامی بی‌اثر و بی فایده میگردد. در صورتی که در تست آنلاین انتخاب رشته تحصیلی ایران تحصیل شما با حجم زیادی از تحلیل های دقیق مواجه شده که در بخش‌های مختلف طبقه بندی و برای هر بخش راهکارهایی ارائه میدهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش