اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205177426023295
در دسترس نیست

دفتر دولتی از کجا بخریم؟

کد: 140205177426023295

، (اخبار رسمی): آیا دفترهای دولتی را به یاد دارید؟ این دفترها تداعی‌کننده خاطرات شیرین دوران مدرسه هستند. از ویژگی دفاتر دولتی می‌توان به وزن کم، قیمت مناسب و طرح‌های متنوع اشاره کرد. این ویژگی‌ها باعث محبوبیت دفتر دولتی در زمان قدیم شده بود.

دفتر دولتی از کجا بخریم؟
دفتر دولتی از کجا بخریم؟

اگر برای شما هم سوال است که آیا دفتر دولتی هنوز در بازار یافت می‌شود یا این دفترها را چگونه و از کجا می‌توان تهیه کرد، به خواندن مقاله پیش رو ادامه دهید. در انتهای این مقاله یک پیشنهاد عالی برای تهیه دفتر ارزان‌قیمت با کیفیت مطلوب برایتان داریم.

آیا دفتر دولتی هنوز هم توزیع می‌شود؟ دفتر دولتی یکی از راهکارهای دولت برای کاهش هزینه‌های خرید لوازم تحریر مردم در ابتدای سال تحصیلی بود. شما باید برای دریافت دفتر دولتی، با مدرکی دال بر تحصیل فرزندتان، به فروشگاه‌های لوازم تحریر مراجعه می‌کردید. دفترهای دولتی شباهت بسیاری به دفتر منگنه ای داشتند و نوع طراحی آن‌ها کاملا یکسان بود.

در سال‌های اخیر دفتر دولتی در بازار یافت نمی‌شود و و دفترهای منگنه‌ای جایگزین آن‌ها شده‌اند. این مدل از دفترهای دولتی کیفیت متوسطی داشتند؛ اما برای نوشتن تکالیف مناسب بودند. کیفیت متوسط، دلیل اختلاف قیمت بین دفتر دولتی و دفترهای معمولی است. در ادامه، با دفترهای جایگزین دفتر دولتی آشنا می‌شوید.

دفترهای معمولی با جلد گلاسه؛ بهترین جایگزین دفتر دولتی تابه‌حال برای خرید لوازم تحریر به بازار رفته‌اید؟ حتما دفترهای 40 و 60 برگی را دیده‌اید که جلد براق دارند. این مدل از دفترهای منگنه‌ای، جایگزین دفترهای دولتی هستند که قیمت پایین‌تری نسبت به دفاتر سیمی دارند. البته یکی از معایب دفاتر اصطلاحا دولتی، کیفیت پایین تولید است. برای مثال احتمال دارد در اواسط سال دفتر منگنه‌های دفتر باز شود و برگه‌ها از یکدیگر جدا شوند. 

پیشنهاد می‌شود از دفتر دولتی برای پایه ابتدایی استفاده کنید. در پایه ابتدایی تمرین‌های بسیاری برای بهتر شدن دست خط کودکان داده می‌شود و کودک در طی سال نیاز به چندین دفتر دارد. به‌ همین منظور برای کاهش هزینه‌ها می‌‌توانید از دفترهای معمولی استفاده کنید. بااین‌حال برای افزایش شور و شوق فرزندتان می‌توانید نوشت افزار فانتزی تهیه کنید. نوشت افزار جذاب و فانتزی، انگیزه کودک را برای انجام تکالیف افزایش می‌دهد.

دفتر با قیمت مناسب از کجا بخریم؟ برای خرید دفتر قیمت مناسب به‌صورت عمده یا تکی، می‌توانید از سایت خرید لوازم تحریر یا مراجعه به فروشگاه‌های حضوری استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که دیگر دفتر دولتی توزیع نمی‌شود و دفترهای منگنه‌ای جایگزین آن‌ها هستند. 

در ادامه مراکزی خرید دفتر به‌صورت حضوری و یک وبسایت اینترنتی را معرفی می‌کنیم. همچنین مزایا و معایب هر دو روش خرید را به‌صورت کامل زیر ذره‌بین بررسی می‌بریم.

بازار نوروز خان تهران؛ بورس خرید و فروش دفتر  پله نوروزخان یا بازار تحریر نوروزخان، بزرگ‌ترین بازار لوازم تحریر در ایران است. مغازه‌های این بازار دفترهای دولتی به‌صورت عمده یا تکی می‌فروشند که قیمت پایین‌تری نسبت به دفترهای سیمی دارد. ناگفته نماند در بازار نوروزخان، کیف و کوله پشتی مدرسه نیز به‌ فروش می‌رسد. به‌صورت کلی این بازار بورس کلیه لوازم تحریر دبستان، دبیرستان و دانشگاهی محسوب می‌شود. 

البته بزرگ‌ترین عیب این بازار، شلوغی و هرج‌و‌مرج آن است. پله نوروز خان در قلب بازار بین‌الرحمین تهران قرار دارد که باعث شلوغی بیشتر بازار می‌شود. دومین تفاوت خرید آنلاین و حضوری، امکان انتخاب آسان انواع مدل‌های دفتر در دسته‌بندی‌های مختلف است؛ اما برای خرید حضوری، باید مغازه‌های مختلفی را بگردید تا محصول مورد‌نظر پیدا شود. مختلف گشت‌وگذار در شلوغی بازار نوروزخان در شما احساس کلافگی و دلزدگی را نسبت به خرید به‌وجود خواهد آورد. به‌همین خاطر، ما یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم. 

مزایای خرید اینترنتی دفتر ارزان قیمت از فروشگاه معتبر ایران تحریر به‌ نظر شما خرید اینترنتی دفتر دولتی چه مزایایی دارد؟ راحتی بزرگ‌ترین مزیت خرید دفتر به‌صورت اینترنتی است. زیرا دیگر نیازی به پیمایش مسیر طولانی تا بازار نوروزخان ندارید. دومین برتری خرید آنلاین نسبت به خرید حضوری، تخفیف وبسایت‌ها است. ارسال محصول تا در منزل نیز یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت خرید آنلاین محسوب می‌شود. 

برخی از فروشگاه به‌صورت تخصصی در زمینه فروش دفتر با قیمت مناسب فعالیت می‌کنند که فروش آن‌ها فقط به‌صورت عمده‌ است. اگر قصد خرید تعداد کمی دفتر ارزان قیمت به‌صورت آنلاین را دارید، فروشگاه ایران تحریر انواع دفتر با قیمت مناسب را به‌فروش می‌رساند. به‌جز دفتر ارزان قیمت، انواع دفتر مانند دفتر مشق، برنامه‌ریزی یا زبان در فروشگاه اینترنتی ایران تحریر موجود هستند. علاوه‌بر خرید دفتر با قیمت مناسب، می‌توانید انواع لوازم تحریر برای کلیه پایه‌ها را از فروشگاه ایران تحریر تهیه کنید. 

انواع دفتر را با یک کلیک از فروشگاه ایران تحریر بخرید از زمانی که دفترهای دولتی دیگر توزیع نمی‌شوند، دفترهای منگنه‌ای ساده جایگزین آن‌ها شده‌اند. برای خرید دفتر با قیمت مناسب گزینه‌های بسیاری وجود دارد، اما بهترین آن‌ها خرید اینترنتی است. با خرید دفتر به‌صورت آنلاین از فروشگاه‌های معتبر دیگر نگرانی برای ترافیک یا شلوغی بازار نخواهید داشت. 

برای خرید دفتر با قیمت مناسب، فروشگاه اینترنتی ایران تحریر را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این فروشگاه اینترنتی انواع لوازم تحریر مانند نوشت‌افزار، خط‌الرسم و لوازم‌تحریر را از بهترین برندهای دنیا عرضه می‌کند. به‌جز دفتر با قیمت مناسب، می‌توانید بازی‌های سرگرم‌کننده مانند خمیر بازی را نیز از این فروشگاه خریداری کنید. همچنین ایران تحریر تلاش دارد تا کلیه سفارش مشتریان را در کمترین زمان ممکن به آن‌ها تحویل بدهد. شما می‌توانید برای مشاهده محصولات ایران تحریر، از آدرس irantahrir.shop دیدن کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها