اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14020519742969207
در دسترس نیست

فکر کردی که چگونه می‌تونی یک سایت رسمی غیر‌حضوری طراحی و راه اندازی کنی؟

طراحی سایت غیر‌حضوری با مجوز رسمی در تهران، پرند و سراسر کشور

کد: 14020519742969207

، تهران , (اخبار رسمی): ایجاد کسب و کار اینترنتی یک ضرورت در دنیای امروز است و یکی از راه های ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری هم، اهمیت بخشیدن به امکانات مناسب برای استفاده کاربران بسیار مهم است و می‌تواند اتفاق‌های مبارکی را در زمینه تولید و اشتغال فراهم کند.

طراحی سایت غیر‌حضوری با مجوز رسمی در تهران، پرند و سراسر کشور
خدمات بصورت غیر‌حضوری با استفاده ازفناوری دیجیتال

با بهره گیری از مجموعه خدمات یکپارچه فناوری دیجیتال بصورت غیر حضوری ضمن تسهیل در اخذ مجوز‌های نشر، مدیریت زمان وصرفه‌جویی در هزینه‌ها، با افزایش راندمان درفرایند، به‌طور حرفه‌ای در بازار بدرخشید.

تا حالا فکر کردی که چگونه می‌تونی یک سایت رسمی غیر‌حضوری طراحی و راه اندازی کنی؟ دیگر لازم نیست برای طراحی سایت رسمی خود نیازی به حضور فیزیکی در محل داشته باشی! سایت رسمی با اخذ مجوز از راهکاری ساده و کاربردی برای افزایش بازدید کاربران از کسب و کار شما است.

ایجاد کسب و کار اینترنتی یک ضرورت در دنیای امروز است و یکی از راه های ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری هم، اهمیت بخشیدن به امکانات مناسب برای استفاده کاربران بسیار مهم است و می‌تواند اتفاق‌های مبارکی را در زمینه تولید و اشتغال فراهم کند. در دنیای امروز نباید از اهمیت کسب و کار اینترنتی غفلت کنیم، بلکه باید تمامی امکانات را برای راه اندازی آنها فراهم سازیم.

همانطور که می‌دانید وب‌سایت شما هویت کسب و کار شما در فضای مجازی و اولین چیزی است که مخاطبانتان از کسب و کار شما می‌بیند و طبیعتاً می‌خواهید تأثیر خوبی در نگاه اول بگذارید، همکاران ما در این موسسه برای اینکه شما یک سایت زیبا و کامل و مورد استفاده داشته باشید راهنمایی و مشاوره لازم را خواهند داد و شما می‌توانید با اطلاعات کافی و با هزینه مورد نظر خود اقدام به طراحی سایت غیر‌حضوری نمائید.

منظور از سامانه جامع دیجیتالی، سامانه‌ای است که فعالیت‌های آن از طریق امکانات فناوری دیجیتال و به صورت غیر حضوری تعریف شده باشد. در این سامانه شما می‌توانید کلیه خدمات خود را از طریق کامپیوتر شخصی خود انجام دهید. تمام کاربران می‌تواند خدمات دیجیتالی خود مانند اخذ مجوز‌های حامل‌های دیجیتال و دیگر خدمات را بصورت غیر‌حضوری با استفاده از این سامانه انجام دهند.

این مرکزغیرازطراحی سایت کسب و کار شما این امکان را برای شما فراهم آورده است تا مجوز‌های لازم را برای وب سایت خود دریافت نمائید. دریافت مجوزهای مربوط به کسب و کارتان باعث می‌شود قانونی بودن فعالیت شما مشخص شود و کاربران بیشتر اعتماد کند.

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش ناشردیجیتال ارائه دهنده راهکارهای یکپارچه خدمات دیجیتالی غیر حضوری با بیش از یک دهه فعالیت درخشان در این حوزه، توانسته است سهم مناسبی را در بین کاربران خود در ایجاد طراحی سایت رسمی و اخذ مجوزهای قانونی از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، تولید نرم افزار و ارائه خدمات غیر‌حضوری متنوع دیگر داشته باشد.

 سامانه جامع فرهنگی و دیجیتالی شمیم نرم افزار دانش توانسته است تا با بهره گیری از مجموعه خدمات یکپارچه فناوری دیجیتال بصورت غیر حضوری ضمن تسهیل دراخذ مجوز‌های نشر، مدیریت زمان وصرفه‌جویی در هزینه‌ها، با افزایش راندمان درفرایند خدمات غیر حضوری، خدمات جانبی کاربران و نیازهای روزمره آن‌‌ها در زمینه‌های فناوری دیجیتال، خدمات پشتیبانی کامپیوتر بصورت غیر‌حضوری، خدمات نرم افزاری و سخت افزاری از راه دور بصورت اینترنتی، سامانه پشتیبانی ( تیکت ) ارائه خدمات به کاربران حقیقی و حقوقی گوشه‌ای ازفعالیت این سامانه در افزایش رضایتمندی کاربران را به همراه داشته باشد. 

شما باید با ایجاد سایت رسمی و اخذ مجوز‌های مربوطه بصورت قانونی وبه‌طور حرفه‌ای در بازار بدرخشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش ناشر دیجیتال برخط و بر حامل با مجوزهای معتبر و قانونی ازمرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد اسلامی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]