کد: 140207187523112969
در دسترس نیست

با هدف بروز رسانی و معرفی خدمات روانشناسی دکتر پروانه صفایی مقدم انجام شد

تغییر آدرس سایت دکتر پروانه صفایی مقدم و ارائه خدمات مشاوره روانشناسی

کد: 140207187523112969

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، آدرس وب سایت جدید دکتر پروانه صفایی مقدم  از  1402/07/17 به آدرس drsafai.com  با رویکرد ارائه خدمات مطلوب تر تغییر پیدا کرد. خدمات مشاوره روانشناسی، مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، زوج درمانی، خیانت همسر، مشاوره فردی، رفع اضطراب و افسردگی و مشاوره تلفنی

تغییر آدرس سایت دکتر پروانه صفایی مقدم و ارائه خدمات مشاوره روانشناسی
وب سایت صفایی مقدم به آدرس drsafai.com تغییر کرد. خدمات مشاوره روانشناسی و مشاوره تلفنی و آنلاین
تغییر آدرس سایت دکتر پروانه صفایی مقدم و ارائه خدمات مشاوره روانشناسی
وب سایت صفایی مقدم به آدرس drsafai.com تغییر کرد. خدمات مشاوره روانشناسی و مشاوره تلفنی و آنلاین
تغییر آدرس سایت دکتر پروانه صفایی مقدم و ارائه خدمات مشاوره روانشناسی
وب سایت صفایی مقدم به آدرس drsafai.com تغییر کرد. خدمات مشاوره روانشناسی و مشاوره تلفنی و آنلاین

آدرس وب سایت دکتر پروانه صفایی مقدم به آدرس drsafai.com تغییر پیدا کرد. خدمات مشاوره روانشناسی، مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، خیانت همسر، مشاوره فردی، رفع اضطراب و افسردگی و مشاوره تلفنی و آنلاین

تغییر آدرس سایت دکتر پروانه صفایی مقدم و ارائه خدمات مشاوره روانشناسی

 باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، آدرس وب سایت جدید دکتر پروانه صفایی مقدم  از  1402/07/17 به آدرس drsafai.com  با رویکرد ارائه خدمات مطلوب تر تغییر پیدا کرد. خدمات مشاوره روانشناسی، مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، زوج درمانی، خیانت همسر، وسواس درمانی، مشاوره فردی، رفع اضطراب و افسردگی و مشاوره تلفنی و آنلاین برگزاری سمینار از جمله خدمات است.

 دکتر پروانه صفایی مقدم : خدمات مشاوره روانشناسی، مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، زوج درمانی، خیانت همسر،  رفع اضطراب و افسردگی و مشاوره تلفنی و آنلاین برگزاری سمینار 

به گزارش روابط عمومی، دکتر پروانه صفایی مقدم، وبسایت  فعال در مشاوره روانشناسی از تاریخ 1402/02/12 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه با آدرس drsafai.com ( آدرس قدیم https://psmoqadam.ir )  در دسترس مراجعین و علاقه مندان قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های خدمات روانشناسی آنلاین به فهرست وبسایت اضافه و مشاوره ایران و خارج از کشور برای مخاطبان میسر شده است.
به گفته مدیرعامل دکتر پروانه صفایی مقدم با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و خانواده ها و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی ادامه داد: بروز رسانی و معرفی خدمات :
او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های خدمات برشمرد و افزود: پس از این تغییر به دنبال ارائه خدمات بهتر هستیم.

گفتنی است وب سایت این مجموعه همزمان با بروز رسانی، رونمایی شد.

جهت مشاوره انلاین و اینترنتی ، غیر حضوری از ایران و سایر کشورها تماس بگیرید.
۰۹۱۲۲۸۴۹۴۸۷

بهترین دکتر روانشناس و روانشناس زن خوب در تهران و ایران  کیست ؟ روانشناس آنلاین و روانشناس خانواده

سوالات زیادی برای خانواده ها برای مراجعه به مشاور خانواده وجود دارد از قبیل :

آیا مشاوره خانواده خوب است ، به مشاور خانواده چه بگوییم ، چرا مشاوره خانواده ، چگونه با مشاور خانواده صحبت کنیم ، مشاوره خانواده چیست و ……

آیا در مسیر زندگی خود با مشکلات روانشناختی و روابط خانوادگی مواجه هستید؟ آیا به دنبال یک راه حل برای بهبود رابطه خود با همسرتان و خانواده‌تان هستید؟

اگر به دنبال یافتن یک راهنما و مشاور حرفه‌ای در حوزه روانشناسی و خانواده هستید، بهتر است با دکتر پروانه صفایی مقدم، روانشناس و مشاور خانواده با تجربه، آشنا شوید.

دکتر پروانه صفایی مقدم برای سال‌ها در زمینه مشاوره خانواده، روابط روانی و ازدواج فعالیت داشته است. او با بهره‌گیری از تمرینات و روش‌های پیشرفته روانشناسی، به شما کمک می‌کند تا بهترین راه‌حل‌ها را برای مواجهه با مشکلات خانوادگی پیدا کنید.

در ادامه میتوانیم رزومه کاری و هم چنین بازخورد های مراجعین ایشان را مورد ارزیابی قرار بدهیم تا برترین روانشناس یا به عبارتی روانشناس معروف که در یک یا چند حوزه تخصص دارد را برای مشاوره و درمان خود انتخاب نماییم.

توجه به این نکته هم لازم میباشد که برترین دکتر روانشناس زن خوب در تهران و ایران هم ، بدون همکاری و خواستن مراجعه کننده نمی تواند کار قابل توجهی انجام دهد. پس میبایست در نظر  داشت که همدلی ، همکاری و به خصوص صداقت با دکتر روانشناس یک اصل اجتناب ناپذیر میباشد.

همین حالا با شماره ۰۹۱۲۲۸۴۹۴۸۷ تماس بگیرین و در خصوص  مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، زوج درمانی، خیانت همسر و .. مشاوره بگیرین

 در کانال تلگرام و اینستاگرام دکتر صفایی مقدم عضو شوید….

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بقیمت

سایت درج آگهی رایگان “بقیمت” با هدف معرفی فروشگاه ها، کالاهای نو و دست دوم، صاحبان مشاغل وکالا، صاحبان برند، وارد کنندگان، ارائه کنندگان خدمات ورونق خرید و فروش راه اندازی گردید. شعار ما “بقیمت بخرید، بقیمت بفروشید” بوده و کلیه خریداران و فروشندگان میتوانند با مقایسه قیمت ها، کیفیت، خدمات پس از فروش، مشاهده دیدگاهها و نظر سایرین، نسبت به انجام معامله مناسب اقدام نمایند. با درجآگهی با سرعتی باور نکردنی، توسط ده ها هزار نفر دیده شوید. فروش های انفجاری حاصل رفتار حرفه ای و هوشمندانه است. این سایت فضا و ابزار زیبا و کارآمد برای حضور پرقدرت شما برای معرفی فروشگاه ، کالاهای موجود، تخفیف ها، حراجی ها، خدمات و ….. تدارک دیده است. فروشندگان کالاها میتوانند با شناسایی صاحبان کالا نسبت به خرید و فروش مناسب اقدام نمایند. واردکنندگان، برندها و صاحبان کالا و خدمات میتوانند با معرفی خود و کالا از فروش بیشتری برخوردار باشند. سایت “بقیمت” با استقبال از پیشنهادات، انتقادات و نقطه نظرات مخاطبین، اقدام به بهینه سازی و رونق فضای کسب و کار خواهد نمود.

منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | روانشناسی و موفقیت