کد: 140207187522312969
در دسترس نیست

بیش از هزاران  نوع قطعه گوشی شیائومی از جمله باتری‌، دوربین‌، صفحه نمایش‌ و ....

بزرگ ترین تامین کننده قطعات گوشی شیائومی ، فروشگاه اینترنتی می فیکس پارت

کد: 140207187522312969

، تهران , (اخبار رسمی): بزرگ ترین تامین کننده قطعات گوشی شیائومی ، فروشگاه اینترنتی می فیکس پارت با فروشگاه می فیکس پارت mifixpart.com بعنوان بزرگترین و کامل ترین تامین کننده و پخش کننده قطعات گوشی شیائومی در ایران و تهران به همراه تعمیر فوری گوشی شیائومی بصورت فوق تخصصی آشنا شوید. آماده اید؟ با ما همراه باشید.

بزرگ ترین تامین کننده قطعات گوشی شیائومی ، فروشگاه اینترنتی می فیکس پارت
می فیکس پارت mifixpart.com بعنوان بزرگترین و کامل ترین تامین کننده و پخش کننده قطعات گوشی شیائومی
بزرگ ترین تامین کننده قطعات گوشی شیائومی ، فروشگاه اینترنتی می فیکس پارت
می فیکس پارت mifixpart.com پخش کننده قطعات شیائومی در ایران به همراه تعمیر فوری گوشی شیائومی
بزرگ ترین تامین کننده قطعات گوشی شیائومی ، فروشگاه اینترنتی می فیکس پارت
می فیکس پارت mifixpart.com قطعات گوشی شیائومی در ایران و تعمیر فوری گوشی شیائومی بصورت فوق تخصصی

با فروشگاه می فیکس پارت mifixpart.com بعنوان بزرگترین و کامل ترین تامین کننده و پخش کننده قطعات گوشی شیائومی در ایران و تهران به همراه تعمیر فوری گوشی شیائومی بصورت فوق تخصصی آشنا شوید. آماده اید؟

بزرگ ترین تامین کننده قطعات گوشی شیائومی ، فروشگاه اینترنتی می فیکس پارت

با فروشگاه می فیکس پارت mifixpart.com بعنوان بزرگترین و کامل ترین تامین کننده و پخش کننده قطعات گوشی شیائومی در ایران و تهران به همراه تعمیر فوری گوشی شیائومی بصورت فوق تخصصی آشنا شوید. آماده اید؟ با ما همراه باشید.

1.معرفی می فیکس پارت: با دیدن وبسایت فروشگاه و یا مراجعه حضوری به دفتر و فروشگاه می فیکس پارت، به عنوان بزرگترین و کامل ترین تامین کننده و پخش کننده قطعات گوشی شیائومی در ایران و تهران، می توانید با خدمات تعمیر فوری گوشی شیائومی به صورت فوق تخصصی آشنا شوید. این فروشگاه اینترنتی ارائه دهنده انواع قطعات اصلی و با کیفیت شیائومی مانند نمایشگرها، باتری‌ها، دوربین‌ها، شارژرها و لوازم جانبی دیگر است. خرید قطعات اصلی و با کیفیت از منابع قابل اعتماد بسیار حائز اهمیت است تا عملکرد صحیح گوشی تضمین شود. همچنین، این فروشگاه امکان تماس با تامین کننده از طریق واتساپ و تلگرام را برای پاسخگویی به هر گونه سوال یا درخواست خدمات فراهم می کند. می فیکس پارت یکی از بزرگترین تأمین کنندگان و توزیع کنندگان قطعات گوشی شیائومی در ایران و تهران است. این فروشگاه آنلاین قطعات اصلی و اورجینال گوشی‌های شیائومی را به مشتریان ارائه می‌دهد. با داشتن محصولات گسترده و قیمت‌های مناسب، مشتریان به راحتی می‌توانند محصولات مورد نظر خود را از می فیکس پارت خریداری کنند گستره محصولات: می‌فیکس پارت به عنوان جامع‌ترین تامین کننده و توزیع کننده قطعات گوشی شیائومی ، بیش از هزاران  نوع قطعه گوشی شیائومی از جمله باتری‌ها، دوربین‌ها، صفحه نمایش‌ها و قطعات دیگر را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. این قطعات از نوع اصلی و اورجینال بوده و با بهترین کیفیت عرضه می‌شوند. می‌فیکس پارت با قیمت‌های مناسب و رقابتی، امکان خرید آسان محصولات مورد نیاز را برای مشتریان فراهم می‌کند. با انتخاب می‌فیکس پارت، شما می‌توانید از خدمات حرفه‌ای و با کیفیت این فروشگاه آنلاین بهره‌برده و اطمینان حاصل کنید که گوشی شیائومی شما به درستی عمل می‌کند.

2.کیفیت محصولات: MifixPart تنها استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت گوشی شیائومی را تضمین می کند تا مشتریان بهترین تجربه را در تعمیر و تعویض قطعات گوشی شیائومی خود داشته باشند.

3.قیمت مناسب: این فروشگاه به مشتریان خود قیمت‌های مناسب و ارزان ارائه می‌دهد تا به آن‌ها امکان خرید قطعات مورد نیاز با هزینه مناسب را بدهد. با توجه به تنوع محصولات موجود در می فیکس پارت، مشتریان می‌توانند از بین بیش از صد نوع قطعه مختلف انتخاب کنند. این شرکت با ارائه قیمت‌های رقابتی و مناسب، به مشتریان امکان می‌دهد که به راحتی محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند. بدین ترتیب، یک منبع مناسب برای تهیه قطعات موبایل شیائومی با قیمت مناسب و ارزان است. قطعات شیائومی معمولا نسبت به برخی برندها مانند اپل و سامسونگ ارزان‌تر هستند. این موضوع یکی از مزایای مهم شیائومی نسبت به سایر برندها است و کمی خیال مصرف کنندگان را راحت کرده است.

  از آنجایی که تلفن همراه دارای قطعات مختلفی است، نمی‌توان قیمت دقیقی را برای هزینه قطعات شیائومی مشخص کرد. همچنین ممکن است به مرور زمان با افزایش نرخ ارز، قیمت قطعات تغییر کند.

بنابراین برای اطلاع دقیق از هزینه قطعات، می‌توانید وارد صفحه قطعه موردنظر در سایت شوید و یا با کارشناسان پشتیبانی درارتباط باشید تا از قیمت به روز قطعات اورجینال و اصلی مطلع شوید.

4.خدمات پس از فروش: می فیکس پارت به مشتریان خود خدمات پس از فروش حرفه‌ای و قابل اعتمادی ارائه می‌دهد تا بهترین تجربه را برای آن‌ها فراهم کند. تیم پشتیبانی ما آماده است تا به هر گونه سوال یا نیاز خدمت رسانی که ممکن است در مورد قطعات شیائومی وجود داشته باشد، پاسخ دهد. ما می توانیم از طریق WhatsApp و Telegram با تامین کننده تماس بگیریم تا به هر گونه سوال یا درخواست خدمت شما پاسخ دهیم. تضمین ما استفاده از تنها قطعات اصلی و با کیفیت بالاست، بنابراین شما مطمئن هستید که قطعاتی که دریافت می کنید معتبر و با دوام هستند. راه های ارتباطی :

فوق تخصص تعمیرات و تامین کلیه قطعات گوشی شیائومی

آدرس دفتر: تهران، خ جمهوری، بین خ باستان و گلشن، پلاک 1265 ، ساختمان مروارید، واحد 15 طبقه سوم

آدرس فروشگاه: تهران - خ جمهوری - پاساژ علاالدین - طبقه اول پلاک 113

سایت: mifixpart.com

تلفن: 09901105726

واتس اپ 09901105726 :

اینستاگرام: mifixpartt@

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بقیمت

سایت درج آگهی رایگان “بقیمت” با هدف معرفی فروشگاه ها، کالاهای نو و دست دوم، صاحبان مشاغل وکالا، صاحبان برند، وارد کنندگان، ارائه کنندگان خدمات ورونق خرید و فروش راه اندازی گردید. شعار ما “بقیمت بخرید، بقیمت بفروشید” بوده و کلیه خریداران و فروشندگان میتوانند با مقایسه قیمت ها، کیفیت، خدمات پس از فروش، مشاهده دیدگاهها و نظر سایرین، نسبت به انجام معامله مناسب اقدام نمایند. با درجآگهی با سرعتی باور نکردنی، توسط ده ها هزار نفر دیده شوید. فروش های انفجاری حاصل رفتار حرفه ای و هوشمندانه است. این سایت فضا و ابزار زیبا و کارآمد برای حضور پرقدرت شما برای معرفی فروشگاه ، کالاهای موجود، تخفیف ها، حراجی ها، خدمات و ….. تدارک دیده است. فروشندگان کالاها میتوانند با شناسایی صاحبان کالا نسبت به خرید و فروش مناسب اقدام نمایند. واردکنندگان، برندها و صاحبان کالا و خدمات میتوانند با معرفی خود و کالا از فروش بیشتری برخوردار باشند. سایت “بقیمت” با استقبال از پیشنهادات، انتقادات و نقطه نظرات مخاطبین، اقدام به بهینه سازی و رونق فضای کسب و کار خواهد نمود.