کد: 140003315190912969

جشنواره تخفیف آگهی ویژه در سایت درج آگهی رایگان و تبلیغات رایگان بقیمت

کد: 140003315190912969

https://bit.ly/2SnrmWc

، تهران , (اخبار رسمی): به منظور توسعه و گسترش فرهنگ آگهی و تبلیغات، و همچنین سهولت درج آگهی و تبلیغات، بستری حرفه ای آماده شده تا کلیه مشاغل بتوانند به راحتی آگهی و تبلیغات خود را در اینترنت به مخاطبان خود برسانند. این روش بخصوص برای معرفی کسب و کارها و مشاغل و در جستجوی گوگل مفید است.

بر اساس اعلام روابط عمومی سایت آگهی رایگان بقیمت
جشنواره تخفیف آگهی ویژه در سایت بقیمت

با درج آگهی رایگان و تبلیغات رایگان در سایت بقیمت، خود و کسب و کار خود را در معرض دید مشتریان قرار دهید. شما میتوانید از امکانات جشنواره تخفیف در زمان محدود شده استفاده کنید.

با درج آگهی رایگان و تبلیغات رایگان  در سایت بقیمت، خود و کسب و کار خود را در معرض دید مشتریان قرار دهید. شما میتوانید هم محصولات و هم خدمات خود را ارسال و معرفی کنین.

به همین منظور سایت درج آگهی رایگان بدون ثبت نام و درج تبلیغات رایگان بدون ثبت نام،  جشنواره تخفیف را با محدودیت زمانی معرفی کرده است. برای استفاده از این تخفیفات همین الان اقدام کنید.

چرا که مشتریان و مخاطبان بالقوه شما از کسب و کار شما و مزیت ها و اخبار و اقدامات جدید شما آگاه خواهند شد‌. و بنابراین به فروش بیشتر شما کمک خواهد کرد.

درج آگهی رایگان و تبلیغات رایگان در سایت بقیمت با لینک به سایت و یا شبکه های اجتماعی شما امکان پذیر است. و در حال حاضر درج آگهی لینکدار رایگان است. 

آگهی های هدفدار می تواند در برند سازی کسب و کار و جایگاه یابی در جستجوی گوگل بسیار موثر باشد. وقت را تلف نکنید و همین حالا اقدام کنید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بقیمت

سایت درج آگهی رایگان “بقیمت” با هدف معرفی فروشگاه ها، کالاهای نو و دست دوم، صاحبان مشاغل وکالا، صاحبان برند، وارد کنندگان، ارائه کنندگان خدمات ورونق خرید و فروش راه اندازی گردید. شعار ما “بقیمت بخرید، بقیمت بفروشید” بوده و کلیه خریداران و فروشندگان میتوانند با مقایسه قیمت ها، کیفیت، خدمات پس از فروش، مشاهده دیدگاهها و نظر سایرین، نسبت به انجام معامله مناسب اقدام نمایند. با درجآگهی با سرعتی باور نکردنی، توسط ده ها هزار نفر دیده شوید. فروش های انفجاری حاصل رفتار حرفه ای و هوشمندانه است. این سایت فضا و ابزار زیبا و کارآمد برای حضور پرقدرت شما برای معرفی فروشگاه ، کالاهای موجود، تخفیف ها، حراجی ها، خدمات و ….. تدارک دیده است. فروشندگان کالاها میتوانند با شناسایی صاحبان کالا نسبت به خرید و فروش مناسب اقدام نمایند. واردکنندگان، برندها و صاحبان کالا و خدمات میتوانند با معرفی خود و کالا از فروش بیشتری برخوردار باشند. سایت “بقیمت” با استقبال از پیشنهادات، انتقادات و نقطه نظرات مخاطبین، اقدام به بهینه سازی و رونق فضای کسب و کار خواهد نمود.

منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی